май това си е важна опция за ксенонаVlad777 написа:- Система за измиване на фаровете
Помислете преди да си купувате ксенон (XENON)
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
virus_2005
- Мнения: 256
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Всеки да решава кое е по изгодно за него
Всичко е толкова относително
Аз например си слагам би-ксенон за близо 900лв. Гаранцията е същата както при "ненадминатите" Philips, Hella... , но цените при тях започват от 1500 лв. и то за ксенон а не би-ксенон
Нека някой да ми каже, че при мен няма да свети както ако съм със Philips, Hella
При условие, че всеки сменил старите си оригинарни лампи и сложил от тези, който съм поръчал казва, че свети значително по силно от преди
Значи не са боклук
Има ксенонови комплекти стигащи до 5 000 - 6 000 хил. лв. Значи ли това, че тези на Philips от 1 500 лв. са боклуци
Гледаш харесваш и взимаш ако не те кефи не взимаш:lol:
Нека някой да ми каже, че при мен няма да свети както ако съм със Philips, Hella
Има ксенонови комплекти стигащи до 5 000 - 6 000 хил. лв. Значи ли това, че тези на Philips от 1 500 лв. са боклуци
Гледаш харесваш и взимаш ако не те кефи не взимаш:lol:
santo_trafficante написа:май това си е важна опция за ксенонаVlad777 написа:- Система за измиване на фароветекато се замисля всички коли със ксенон /фабричен/са със такава система
Тя е задължителна. Kакто и саморегулирането.
А какви са тея комлекти за 6К лева?
Последна промяна от Spunky на Чет 11 яну 2007 21:01, променено общо 1 път.
ами да именно секи си слага това което намери за добре и разбирасе според джоба .... и аз мисля да си сложа от китайския ксенон но разбирасе предпочитам HELLA или Philips но така е, като няма кеш на по-евтиния вариант !! A това дали ще свети като Hella или Philips има само един начин да се разбере
аиде успех и сложи снимки после да видим ксенона !!

-
snooperchi
- Мнения: 297
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
пак повтарям.. газоразрядните лампи НЕ са само крушки + баласт..
а и още системи към тях като:
регулиране в зависимост от скоростта
система за измиване на фаровете
/горните две са задължително при наличие на ХИД /
и в опция възможност за осветяване в завой.
Дан говорим, че при наличие на ксеон, колата почти 100% има система за дневни светлини, с цел да не си харчиш крушките...
дори срещу доплащане..
повярвай ми няма начин да няма начин..
заводското да не е най-доброто съчетание за твоята кола и пари..
по простата причина че:
Производителя е смятал и то не малко, преди да ти сложи "опция" ксеонови лампи
ПРоизводителя монтира ОЕМ само на Hella, Philips, Valeo /за Bosch не съм сигурен/, и ги взима със специални сметнати параметри, по 10-20 хиляди парчета.. и ако на теб ти излиза 2000 лв.. на него му излиза 800 , и може да си позволи да ти ги продаде на 1500...
Да'н говорим за това, че и баластите се вклюват у компиро, и докладват ако е изгоряла крушка..
Да/н говорим, че излизат с цвят на светлината оптимизиран за да свети най-силно.. все такива работи..
Щот производителя гледа функционалност, и спазва милион и един стандарта.. за разлика от афтермаркета.. яле па за китаецо...
а и още системи към тях като:
регулиране в зависимост от скоростта
система за измиване на фаровете
/горните две са задължително при наличие на ХИД /
и в опция възможност за осветяване в завой.
Дан говорим, че при наличие на ксеон, колата почти 100% има система за дневни светлини, с цел да не си харчиш крушките...
дори срещу доплащане..
повярвай ми няма начин да няма начин..
заводското да не е най-доброто съчетание за твоята кола и пари..
по простата причина че:
Производителя е смятал и то не малко, преди да ти сложи "опция" ксеонови лампи
ПРоизводителя монтира ОЕМ само на Hella, Philips, Valeo /за Bosch не съм сигурен/, и ги взима със специални сметнати параметри, по 10-20 хиляди парчета.. и ако на теб ти излиза 2000 лв.. на него му излиза 800 , и може да си позволи да ти ги продаде на 1500...
Да'н говорим за това, че и баластите се вклюват у компиро, и докладват ако е изгоряла крушка..
Да/н говорим, че излизат с цвят на светлината оптимизиран за да свети най-силно.. все такива работи..
Щот производителя гледа функционалност, и спазва милион и един стандарта.. за разлика от афтермаркета.. яле па за китаецо...
евалаwili98 написа:пак повтарям.. газоразрядните лампи НЕ са само крушки + баласт..
а и още системи към тях като:
регулиране в зависимост от скоростта
система за измиване на фаровете
/горните две са задължително при наличие на ХИД /
и в опция възможност за осветяване в завой.
Дан говорим, че при наличие на ксеон, колата почти 100% има система за дневни светлини, с цел да не си харчиш крушките...
дори срещу доплащане..
повярвай ми няма начин да няма начин..
заводското да не е най-доброто съчетание за твоята кола и пари..
по простата причина че:
Производителя е смятал и то не малко, преди да ти сложи "опция" ксеонови лампи
ПРоизводителя монтира ОЕМ само на Hella, Philips, Valeo /за Bosch не съм сигурен/, и ги взима със специални сметнати параметри, по 10-20 хиляди парчета.. и ако на теб ти излиза 2000 лв.. на него му излиза 800 , и може да си позволи да ти ги продаде на 1500...
Да'н говорим за това, че и баластите се вклюват у компиро, и докладват ако е изгоряла крушка..
Да/н говорим, че излизат с цвят на светлината оптимизиран за да свети най-силно.. все такива работи..
Щот производителя гледа функционалност, и спазва милион и един стандарта.. за разлика от афтермаркета.. яле па за китаецо...
-
virus_2005
- Мнения: 256
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:пак повтарям.. газоразрядните лампи НЕ са само крушки + баласт..
а и още системи към тях като:
регулиране в зависимост от скоростта
система за измиване на фаровете
/горните две са задължително при наличие на ХИД /
и в опция възможност за осветяване в завой.
Дан говорим, че при наличие на ксеон, колата почти 100% има система за дневни светлини, с цел да не си харчиш крушките...
дори срещу доплащане..
повярвай ми няма начин да няма начин..
заводското да не е най-доброто съчетание за твоята кола и пари..
по простата причина че:
Производителя е смятал и то не малко, преди да ти сложи "опция" ксеонови лампи
ПРоизводителя монтира ОЕМ само на Hella, Philips, Valeo /за Bosch не съм сигурен/, и ги взима със специални сметнати параметри, по 10-20 хиляди парчета.. и ако на теб ти излиза 2000 лв.. на него му излиза 800 , и може да си позволи да ти ги продаде на 1500...
Да'н говорим за това, че и баластите се вклюват у компиро, и докладват ако е изгоряла крушка..
Да/н говорим, че излизат с цвят на светлината оптимизиран за да свети най-силно.. все такива работи..
Щот производителя гледа функционалност, и спазва милион и един стандарта.. за разлика от афтермаркета.. яле па за китаецо...
Пич, ти хубаво ги пишеш тези работи, но нали знаеш, че тази възможност за осветяване в завой е от скоро и има много коли и нови и по стари с ксенон и нямат такава система
Ксенона е точно лапа + баласт + стартер
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Club VW написа:[Ксенона е точно лапа + баласт + стартерВсичко останало е плюс и е различно за различните автомобили
Много нови модели излизат фабрично с ксенон и имат само опцията за почистване на фаровете! Това значи, че не е ксенон ли?! Или е китайски боклук?
Ще потретя...
ВСИЧКИ коли с ГАЗОРАЗРЯДНИ ЛАМПИ /мисля че важи и за тези с нормални лампи но с прожектори или лупи/ имат регулиране по височина в зависимост от скоростта това става автоматично..
колкото по-бързо караш, толкова повече се вдигат... колкото по-бавно, толкова повече се свалят...
повярвай ми това е МНОГО важно за насрещните фошори, и не по-малко важно за за фошора на колата с ксеона.
Поинтересувай се малко...
Дилърите на VW у нас са ни ясни... не могат да разделят 2 купи сено на 2 магарета, камо ли нещо друго...
единствено парата ги интересува...
Все едно ти е казал.. заеби ги тез VAG групата... ела при нас, бай Пешо у нашето ОФИЦИАЛЕН сервиз, ша ти турне по-добри и по-евтини светлини...
малко по-нагоре ти бе обяснено защо твърдят подобни простотиии....
Че то ако беше така VW нямаше да вграждат у колите нищо.. щяха дилърите да го правят.. хем ще слязат по-тънко като цена, хем по-качествено....
бе всъщност ... кви са тия VAG ... бахти некадърниците.. нашите дилъри тук направо да сглобяват автомобили.. по-евтино и качествено.
За да довърша..
Само да спомена..
-Самозаслепяване
-Отражение
-разпръскване на светлината, контролиране на интензитета и посоката и посредством дефракция..
-връзка по CANbus
мислиш ли, че някой от тези фактори са взети предид при афтермаркет ксеон за твоята кола и фар?
щото от завода са се побъркали от компирни симулации вервай ми...
-
virus_2005
- Мнения: 256
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Съгласен съм с това, че ако има всичко изброено от теб като:
-Регулиране в зависимост от скоростта
-Система за измиване на фаровете
-Възможност за осветяване в завой
Е по добре да ги и има, но си плащаш за това
За това казах, че излиза по евтино да се сложи допълнително ксенон светлини защото се монтират само самите светлини без тези неща
-Регулиране в зависимост от скоростта
-Система за измиване на фаровете
-Възможност за осветяване в завой
При условие, че си слагам би-ксенон с отделни комплекти за къси и дълги мислеш ли че ми е толкова необходимо регулиране в зависимост от скоростта като карам бързо си пускам дългите и съм си ок. Който има възможнаст да си плаща за тези екстри радвам се за него.
Аз до сега съм карал с обикновенни лампи и си слагам ксенон за още по добра видимост и това, че ги няма тези екстри е друг въпрос
Но пак имам ксенон на по ниска цена и свети значително по добре от обикновенни лампи
-Регулиране в зависимост от скоростта
-Система за измиване на фаровете
-Възможност за осветяване в завой
Е по добре да ги и има, но си плащаш за това
За това казах, че излиза по евтино да се сложи допълнително ксенон светлини защото се монтират само самите светлини без тези неща
-Регулиране в зависимост от скоростта
-Система за измиване на фаровете
-Възможност за осветяване в завой
При условие, че си слагам би-ксенон с отделни комплекти за къси и дълги мислеш ли че ми е толкова необходимо регулиране в зависимост от скоростта като карам бързо си пускам дългите и съм си ок. Който има възможнаст да си плаща за тези екстри радвам се за него.
Аз до сега съм карал с обикновенни лампи и си слагам ксенон за още по добра видимост и това, че ги няма тези екстри е друг въпрос
Но пак имам ксенон на по ниска цена и свети значително по добре от обикновенни лампи
така съм съгласенClub VW написа:Но пак имам ксенон на по ниска цена и свети значително по добре от обикновенни лампи
Club VW написа:Е по добре да ги и има, но си плащаш за това![]()
Производителя е задължен да оборудва колите с тези системи. Това е закон, който трябва да спазват. Та имаш ли HID си ги получаваш тези неща. А за лупите...незнам...сега съм с лупи и нищо не виждам. А са чисти фаровете и лупите. Надявам се като сложа HID кит да се подобри видимоста. Ма сега е ужас. Иначе си имам миене на фаровете
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stanislavvcho и 54 госта

