Здравейте колеги.Имам един проблем с моята колица.Доста пъти забелязвам,че не може да загреей до 90градуса,а стои малко под тях.Давам пример: Ловеч - Плевен средна скорост 100-110,влизам в Плевен градусите са под 90.
Днес я разтърках 10-15 минути градско (преди това беше загряла) и пак не вдига 90градуса.Това се случва често. Възможно ли е да от термостата? Благодаря.
EDIT:
Реших проблема като смених термостата и работата се оправи. :)
Пасат Б5 АФН 110 не винаги загрява до 90 градуса - РЕШЕНО
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 18 яну 2013 0:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Пасат Б5 АФН 110 не винаги загрява до 90 градуса - РЕШЕНО
Последна промяна от Black Devil на Нед 14 сеп 2014 16:53, променено общо 1 път.
- V.Petrow
- Мнения: 134
- Регистриран на: Нед 13 апр 2014 14:24
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Vratsa/Sofia
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
Пробвай първо с термостата.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 18 яну 2013 0:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
Още утре ще пробвам и ще видим какво ще стане.Благодаря.
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
Може да е от температурния датчик 

- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
Термостата би трябвало да е, и при мен беше така сега го смених и няма проблем 90 градуса ги забива и не мърда.Сложиха ми WAHLER.
- mafiota_a4
- Мнения: 674
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:40
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN 09.1998
- Местоположение: Ловеч,жк.Червен бряг
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
И на мен ми прави същите номера,но не виждам причина да се стряскам.В интерес на истината до сега от 5 коли само Ибизата ми си стоеше като закована на 90 градуса
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
Полото ми също не държи 90градуса. Стрелката стои на 80. Когато го купих смених датчика че не работеше и с новия сочи нормално около 80 на извън градско. На градско качва до 100 и включва перката. Мисля че не мери вярно , но не ме впечатлява.
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
Измери реалната температура с истински термометър и ако не е в границите 85 - 95 градуса ще си прецениш дали да си правиш експерименти с термостата. Преди това задължително провери колко струва оригинален термостат.
Колата ти най-вероятно си е в пълна изправност, но си на път да я развалиш. Точно заради такива като теб на много съвременни коли са направени стрелката да показва 90гр за да не се панира излишно шофьора.
Колата ти най-вероятно си е в пълна изправност, но си на път да я развалиш. Точно заради такива като теб на много съвременни коли са направени стрелката да показва 90гр за да не се панира излишно шофьора.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
Как се мери с живачен термометър ? Къде да се сложи ? Ако се потопи в казанчето едва ли ще е измерена вярната температура. Дай съвет.
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
С електронен е по-лесно, а и той е доста по-евтин от живачния. Залепва се датчикът с изолибанд за горния маркуч към радиатора максимално близо до двигателя. После маркуча заедно с датчика се увива с няколко слоя парцал за да се изолира топлинно от външния въздух. Палиш и сравняваш показанията с тези на таблото. И с живачен може да се измери по подобен начин, но не е толкова удобно. Преди това термометъра задължително се проверява в кипяща вода - точно 100 градуса и в вода с топящ се лед - точно 0 градуса. Най-лесно е разбира се с безконтактен термометър, но не е толкова точно, а и самия термометър е по-скъп.
- pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
карам вече 4-ти голф,2 голфа мк3 и 2 голфа мк4-дизелови.сменял съм и на 4-те термостатите поради същия проблем и след смяната като закове на 90гр. няма мърдане нито зима нито лято
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Не винаги загрява до 90 градуса - Пасат Б5 АФН 110
Благодаря за инфото братле. Ще пробвам с електронен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта