VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dimovip » Вто 16 сеп 2014 11:58


Колеги пратих си модула за АБС на колега до го излекува, та да питам като го сложа ще се налага ли някаква настройка или адаптация? И ако да как става?




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Вто 16 сеп 2014 16:16


Не би следвало. Само не знам къде си го пратил ?

Брат ми отиде в един сервиз-отвориха му го за 1 час и след това работеше перфект. Само записаната грешка се трие и това е.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dimovip » Вто 16 сеп 2014 18:16


На колегата Vlladii го пратих


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот mccoy » Вто 16 сеп 2014 20:53


dika написа:... Моля дайте ми някаква читаво кракната версия на програмата, ...

VCDS Lite
http://dox.bg/files/dw?a=cd9dfd7ed1
Стартира се от loader.EXE


Потребителски аватар
filipov
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот filipov » Сря 17 сеп 2014 7:37


Може ли някой да ми каже къде в VAG -a мога да видя дали ангренажния ремък се е разтеглил и дали е за смяна?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Сря 17 сеп 2014 8:55


:Mr Green Fun
Е това разтегляне на ремъка просто не знам дали има софтуер и датчик които може да го хване.

Ти просто ме уби ! :bowdown :beer

Да не говориме, че от въпроса ти не става ясно каква е колата !

При ТДИ има синхронизационен ъгъл който може да се види с ВАГ. За бензиновите не знам как стоят нещата -центровката дали може да се види и тнт.

Задай смислен и коректен въпрос колега.

Последна промяна от kossis на Сря 17 сеп 2014 9:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
filipov
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот filipov » Сря 17 сеп 2014 9:04


Сакън, недей да умираш, ще ми тежиш на съвестта :)

kossis написа:При ТДИ има синхронизационен ъгъл който може да се види с ВАГ. За бензиновите не знам как стоят нещата -центровката дали може да се види и тнт.


За TDI става въпрос и точно за тази синхронизация, но на мен ми го обясниха като на лаик, че поради дългата работа и наближаващата смяна се разтегля леко и от там се изменя този ъгъл.
Та къде мога да го видя това нещо за да сравня преди и след смяна на ремъка как ще е.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dimovip » Сря 17 сеп 2014 9:07


Хахахах това с ремъка ме размаза.... а да ми каже ваг ком колко ми е зацапан задния прозорец и колко км остават докато се изтрият гумите.... знаете ли как?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Сря 17 сеп 2014 9:13


Канала е 04 -правиш лог на место и гледаш


Synchro. angle
-3..+3°Ck.
CF
0.0
-0.6
0.0
0.0

Трябва ъгала да е около 0-та. По принцип, ако майстора ти е читав- е така трябва да ти изглежда картинката по ВАГ след смяната на ремъка !!!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Andonov » Сря 17 сеп 2014 9:21


filipov написа:Сакън, недей да умираш, ще ми тежиш на съвестта :)

kossis написа:При ТДИ има синхронизационен ъгъл който може да се види с ВАГ. За бензиновите не знам как стоят нещата -центровката дали може да се види и тнт.


За TDI става въпрос и точно за тази синхронизация, но на мен ми го обясниха като на лаик, че поради дългата работа и наближаващата смяна се разтегля леко и от там се изменя този ъгъл.
Та къде мога да го видя това нещо за да сравня преди и след смяна на ремъка как ще е.


Тук "специалисти" много се навъдиха.

Правилно са ти обяснили. След монтажа се гледа на 4 канал и се прави на 0 градуса. След време синхронизацията се мени към минус.
Моята на 100 000км след смяна на ремък от 0 градуса сега е -1.5


Потребителски аватар
filipov
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот filipov » Сря 17 сеп 2014 9:55


Благодаря за помощта :th_up


Потребителски аватар
dika
Мнения: 261
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 20tdi
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dika » Сря 17 сеп 2014 13:15


mccoy написа:
dika написа:... Моля дайте ми някаква читаво кракната версия на програмата, ...

VCDS Lite
http://dox.bg/files/dw?a=cd9dfd7ed1
Стартира се от loader.EXE

Благодарско, жив и здрав!


bmwww
Мнения: 911
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот bmwww » Сря 17 сеп 2014 16:17


Ами моя ъгъл на запалване като варира от +7 до към +13 градуса това добре ли е ? Бензинова ми е колата и ремъка е зацепен с белезите 100% ?


Потребителски аватар
RO$$KO
Мнения: 454
Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
Автомобил: VW MK6 GTI
Двигател: TSI EA888 2009
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот RO$$KO » Пет 19 сеп 2014 22:27


Колега помогнете с тази грешка каква и как може да се реши проблема евентуално?
1 Fault Found:
18080 - Coolant Fan Control 1
P1672 - 004 - Open or Short to Ground - Intermittent


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Вто 23 сеп 2014 9:03


http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4889181-Diagnostic-Codes
1 Fault Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Your cooling fan electrical circuit is occasionally not complete. In other words, it is working fine at the moment, but was intermittent at some time in the past. This could be as simple as a technician unplugging it a long time ago, plugging it back in, but not clearing the fault code. Or it could indicate a loose connection. Clear this fault, then monitor it to see if it returns. Don't take any action until you have established if there is a pattern.

Като изчистиш грешката появява ли се пак, работят ли перките коректно (т.е. на 1ва и 2ра степен и дали работят и 2те перки)? Ако се появява вероятно имаш прекъснат кабел някъде или връзката на някоя букса свързана с перките не прави добър контакт.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта