


VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги пратих си модула за АБС на колега до го излекува, та да питам като го сложа ще се налага ли някаква настройка или адаптация? И ако да как става?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не би следвало. Само не знам къде си го пратил ?
Брат ми отиде в един сервиз-отвориха му го за 1 час и след това работеше перфект. Само записаната грешка се трие и това е.
Брат ми отиде в един сервиз-отвориха му го за 1 час и след това работеше перфект. Само записаната грешка се трие и това е.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
На колегата Vlladii го пратих
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
dika написа:... Моля дайте ми някаква читаво кракната версия на програмата, ...
VCDS Lite
http://dox.bg/files/dw?a=cd9dfd7ed1
Стартира се от loader.EXE
- filipov
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Може ли някой да ми каже къде в VAG -a мога да видя дали ангренажния ремък се е разтеглил и дали е за смяна?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Е това разтегляне на ремъка просто не знам дали има софтуер и датчик които може да го хване.
Ти просто ме уби !


Да не говориме, че от въпроса ти не става ясно каква е колата !
При ТДИ има синхронизационен ъгъл който може да се види с ВАГ. За бензиновите не знам как стоят нещата -центровката дали може да се види и тнт.
Задай смислен и коректен въпрос колега.
Последна промяна от kossis на Сря 17 сеп 2014 9:04, променено общо 1 път.
- filipov
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Сакън, недей да умираш, ще ми тежиш на съвестта :)
За TDI става въпрос и точно за тази синхронизация, но на мен ми го обясниха като на лаик, че поради дългата работа и наближаващата смяна се разтегля леко и от там се изменя този ъгъл.
Та къде мога да го видя това нещо за да сравня преди и след смяна на ремъка как ще е.
kossis написа:При ТДИ има синхронизационен ъгъл който може да се види с ВАГ. За бензиновите не знам как стоят нещата -центровката дали може да се види и тнт.
За TDI става въпрос и точно за тази синхронизация, но на мен ми го обясниха като на лаик, че поради дългата работа и наближаващата смяна се разтегля леко и от там се изменя този ъгъл.
Та къде мога да го видя това нещо за да сравня преди и след смяна на ремъка как ще е.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Хахахах това с ремъка ме размаза.... а да ми каже ваг ком колко ми е зацапан задния прозорец и колко км остават докато се изтрият гумите.... знаете ли как?
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Канала е 04 -правиш лог на место и гледаш
Synchro. angle
-3..+3°Ck.
CF
0.0
-0.6
0.0
0.0
Трябва ъгала да е около 0-та. По принцип, ако майстора ти е читав- е така трябва да ти изглежда картинката по ВАГ след смяната на ремъка !!!
Synchro. angle
-3..+3°Ck.
CF
0.0
-0.6
0.0
0.0
Трябва ъгала да е около 0-та. По принцип, ако майстора ти е читав- е така трябва да ти изглежда картинката по ВАГ след смяната на ремъка !!!
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
filipov написа:Сакън, недей да умираш, ще ми тежиш на съвестта :)kossis написа:При ТДИ има синхронизационен ъгъл който може да се види с ВАГ. За бензиновите не знам как стоят нещата -центровката дали може да се види и тнт.
За TDI става въпрос и точно за тази синхронизация, но на мен ми го обясниха като на лаик, че поради дългата работа и наближаващата смяна се разтегля леко и от там се изменя този ъгъл.
Та къде мога да го видя това нещо за да сравня преди и след смяна на ремъка как ще е.
Тук "специалисти" много се навъдиха.
Правилно са ти обяснили. След монтажа се гледа на 4 канал и се прави на 0 градуса. След време синхронизацията се мени към минус.
Моята на 100 000км след смяна на ремък от 0 градуса сега е -1.5
- filipov
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Благодаря за помощта 

- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
mccoy написа:dika написа:... Моля дайте ми някаква читаво кракната версия на програмата, ...
VCDS Lite
http://dox.bg/files/dw?a=cd9dfd7ed1
Стартира се от loader.EXE
Благодарско, жив и здрав!
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ами моя ъгъл на запалване като варира от +7 до към +13 градуса това добре ли е ? Бензинова ми е колата и ремъка е зацепен с белезите 100% ?
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колега помогнете с тази грешка каква и как може да се реши проблема евентуално?
1 Fault Found:
18080 - Coolant Fan Control 1
P1672 - 004 - Open or Short to Ground - Intermittent
1 Fault Found:
18080 - Coolant Fan Control 1
P1672 - 004 - Open or Short to Ground - Intermittent
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4889181-Diagnostic-Codes
1 Fault Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Your cooling fan electrical circuit is occasionally not complete. In other words, it is working fine at the moment, but was intermittent at some time in the past. This could be as simple as a technician unplugging it a long time ago, plugging it back in, but not clearing the fault code. Or it could indicate a loose connection. Clear this fault, then monitor it to see if it returns. Don't take any action until you have established if there is a pattern.
Като изчистиш грешката появява ли се пак, работят ли перките коректно (т.е. на 1ва и 2ра степен и дали работят и 2те перки)? Ако се появява вероятно имаш прекъснат кабел някъде или връзката на някоя букса свързана с перките не прави добър контакт.
1 Fault Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Your cooling fan electrical circuit is occasionally not complete. In other words, it is working fine at the moment, but was intermittent at some time in the past. This could be as simple as a technician unplugging it a long time ago, plugging it back in, but not clearing the fault code. Or it could indicate a loose connection. Clear this fault, then monitor it to see if it returns. Don't take any action until you have established if there is a pattern.
Като изчистиш грешката появява ли се пак, работят ли перките коректно (т.е. на 1ва и 2ра степен и дали работят и 2те перки)? Ако се появява вероятно имаш прекъснат кабел някъде или връзката на някоя букса свързана с перките не прави добър контакт.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта