Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбината

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Black Devil
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 18 яну 2013 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбината

Мнениеот Black Devil » Пет 10 окт 2014 16:30


Здравейте колеги.На моя пасатор му направих турбото хибрид,но днес установих,че отпред при студената част,където се пъха маркуча за въздуха има масло.Да ми кажете има ли нужда от притеснения.Трябва ли да се отваря турбото пак за почистване?




qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбина

Мнениеот qskatavw » Пет 10 окт 2014 18:28


Това масло сигорно е от картерната вентилация


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбина

Мнениеот drago_tr » Пет 10 окт 2014 18:32


изкарай маркуча на картерната вентилация някъде надолу да стане като на жигул, покарай малко така и наглеждай.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбина

Мнениеот svere » Съб 11 окт 2014 2:16


99% е от картерната вентилация!
Виж си PCV клапана на капака. Не взимай само на топран, пълен боклук са


Black Devil
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 18 яну 2013 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбина

Мнениеот Black Devil » Съб 11 окт 2014 13:13


Благодаря.При първа възможност ще го проверя и ще пиша как са минали нещата. :)


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбина

Мнениеот svere » Сря 15 окт 2014 1:05


Black Devil написа:Благодаря.При първа възможност ще го проверя и ще пиша как са минали нещата. :)

резултат някакъв?


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбина

Мнениеот bangobango » Сря 15 окт 2014 14:40


А коя е точната марка на този клапан? Аз неотдавна го смених мисля, че с делфи и мисля, че реши проблема. Да споделя едно нещо относно маслените пари. На скоро рових под капака на един приятел и се наложи да му сменим всмукателната тръба м/у въздушния филтър и турбото (говорим за Б5 90к.с.). Та като свалях стария и скъсан маркуч се натъкнах на едни метални конци натъпкани в клапана за картерна вентилация. Демек предишния собственик на пасата явно е решил някакъв проблем с маслото по този начин.


Black Devil
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 18 яну 2013 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбина

Мнениеот Black Devil » Сря 15 окт 2014 16:19


Мисля,че е оригиналния.Смяната му лесно ли става?


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбина

Мнениеот bangobango » Сря 15 окт 2014 18:58


Много е лесно. Махаш двата гумени маркуча, които влизат в него. Скобичките са малко гадни, но можеш да ги преодолееш с клещи. Самият клапан е "надянат" на капака на двигателя. Издърпваш го смело и после новия клапан по обратната процедура.


Потребителски аватар
goro21
Мнения: 220
Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
Двигател: Polo 9n
Местоположение: varna

Re: Пасат б5 АФН 110 ТДИ масло при студената част на турбина

Мнениеот goro21 » Чет 16 окт 2014 10:36


при моторите с турбо не трябва ли да се оставят мотора да си ги засмуква парите и да духа колкото се може по малко от картера(демек да няма налягане в него)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта