здравейте.след многото изчетени теми,реших да опитам да оправя ,проблема с претрисането при спиране.до сега бях с прекодирано еку на автоматични скорости.след като си върнах на ръчни,реших да оправя проблема с милиграмите впръскано гориво.първоначалните стойности бяха 3,2-3,4мг при 32768.
след като намалих с 30 единици на 32738 милиграмите ми скочиха на 4,6-4,8,след което опитах колата и сякаш имаше промяна(но явно съм се заблудил защото на другият ден пак претрисаше)
и затова реших да си върна на първоначална стойност 32768 но милиграмите останаха без промяна.стойноста мога да я увлича максимум на 32783 при което милиграмите падат на 4,0-4,2.
на какво се дължи това,да не мога да върна на първоначалните милиграми.и проблем ли е ако карам така.
може ли да има някакви негативни ефекти.
ето и малко снимки,от ваг кома.пречи ли,ако на канал 1,стойноста не е 32768 а е 32783.повече не ми позволява да върна милиграмите.затова ги оставих на 3.8-4.0.
1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
Не,непречи така да я караш колата,а проблема ти е в маховика.Иска нов.
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
до колкото разбрах,от другите теми,ако е маховик,при намаляне с натиснат саединител ,това притрисане би трябвало да го няма.колата я имам от скоро,и за това не искам да се нахварлям направо на маховик.да уточня че това притрисане(просто сякаш двигатела се мъчи да огасне)не получава всеки път.
а при тези настройки,дали ще има разлика в показанията на борд компютара.защото от както направих тези промени,когато колата бръмчи на място,средният разход ми показва че се покачва постоянно.примерно от показания 8на100,за 30мин на място ми скочи 11на100.
а при тези настройки,дали ще има разлика в показанията на борд компютара.защото от както направих тези промени,когато колата бръмчи на място,средният разход ми показва че се покачва постоянно.примерно от показания 8на100,за 30мин на място ми скочи 11на100.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
Колата ти е в много голямо предварение,което не е добре! Милиграмите да ги мениш само през вага няма да помогне! Физически прес главата на помпата има по-голям ефект! И да много вероятно е маховика ти да е чао,това с натиснат аъединител изобщо не ефактор! Опиши по точно кога и как ти трпери мотора и как пали студена !!!
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
колата е имам от три месеца,и затова незнам как пали когато е студено,понеже досега не е имало такъв студ.иначе на сегашните температури,пали с 2-3 завъртания на стартера.стартера е обслужен.
претрисането го имам(не винаги) непосредствено преди да спра.примерно като спирам на някой светофар,и я пусна на свободна с 10-15км в час,се усеща че двигателя трепери,сякаш иска да огасне,след като спра,се оправя.четох че това било често срещано при AHF-те.мисля да отида при ifidik в Варна да я погледне,но сега съм малко в финансово затруднение,и затова се мъча сам да закрепя положението.
това с предварението,за кое пречи?
нямали кой да ми каже,защо не се връщат първоначалните милиграми.и проблем ли е ако карам с променена константа на 32783 и стойност на IQ 4,0-4,2 mg, и промяната на тези стойности,влиаят ли на показанията за разхода на борд компютъра.и още един въпрос,с това предварение,какъв ще е резултат при стртиране на двигателя ,при минусуви температури.

претрисането го имам(не винаги) непосредствено преди да спра.примерно като спирам на някой светофар,и я пусна на свободна с 10-15км в час,се усеща че двигателя трепери,сякаш иска да огасне,след като спра,се оправя.четох че това било често срещано при AHF-те.мисля да отида при ifidik в Варна да я погледне,но сега съм малко в финансово затруднение,и затова се мъча сам да закрепя положението.
това с предварението,за кое пречи?
нямали кой да ми каже,защо не се връщат първоначалните милиграми.и проблем ли е ако карам с променена константа на 32783 и стойност на IQ 4,0-4,2 mg, и промяната на тези стойности,влиаят ли на показанията за разхода на борд компютъра.и още един въпрос,с това предварение,какъв ще е резултат при стртиране на двигателя ,при минусуви температури.

Последна промяна от gr_kanev на Чет 13 ное 2014 18:40, променено общо 2 пъти.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
Стандартно от завода я дават на 4,0 милиграма.
При стандартната стойност,да не би да си пробвал на не загряла кола после на загряла?
При стандартната стойност,да не би да си пробвал на не загряла кола после на загряла?
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
винаги съм я проверявал на загрят двигател.притеснява ме това,че когато влязох в адаптация(първият път) ,на 1канал ми показваше 3,0-3,2 мг при стойност 32768,и след моята промяна на константа вдигнах милиграмите до 4.8мг.сега когато искам да намаля милиграмите,трябва да вдигна константата на максимума който ми позволява,и милиграмите падат до 4,0-4,2.затова питам,при това положение,да очаквам ли някакав негативен ефект.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
Малчо бре,ти натискаш ли сейф след теста ?
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
натискам сейф.след което ми излиза друго каре да подтвардя
никой ли не може да ми каже,защо не се връщат първоначалните милиграми.може ли нещо да е заседнало?днес я пробвах отново,и ми показваше 4,2-4,4мг.щесе отрази ли много на разхода на гориво,и на студеният старт?
моля помогнете,защото сън не ме хваща.мисля си да не съм оплескал нещо.

никой ли не може да ми каже,защо не се връщат първоначалните милиграми.може ли нещо да е заседнало?днес я пробвах отново,и ми показваше 4,2-4,4мг.щесе отрази ли много на разхода на гориво,и на студеният старт?
моля помогнете,защото сън не ме хваща.мисля си да не съм оплескал нещо.

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
При загрял двигател ли са тези мл.
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
да,при загрял двигател.каква може да е причината?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
Причината е, че в момента най-вероятно си на кодировка за автоматик. Занапред по-малко си играй с тия неща, защото си на път да обозиш нещо 

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
кодирана е на ръчни скорости,ако я оставя така,пречи ли?освен че стана по тромава.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
Нещо си объркал!По тромава е когато е на автоматик!Я пак виж на кой кодинг си 0001 или 0002 ??И намери някой да ти бутне помпата малко в границите на графиката че сега си над тях или в изключително голямо предварение!Предполагам че и яко ти чука!Като я върнеш ще заработи доста по меко!
Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво
дайте идея,защо не мога да върна на старите милиграми.всичко го правя на загрят,двигател и кодирана на ръчни скорости(00002).да неби,след като сейфах първият път,да съм объркал нещо. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта