1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
малчо
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 07 ное 2014 18:46
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот малчо » Съб 08 ное 2014 14:02


здравейте.след многото изчетени теми,реших да опитам да оправя ,проблема с претрисането при спиране.до сега бях с прекодирано еку на автоматични скорости.след като си върнах на ръчни,реших да оправя проблема с милиграмите впръскано гориво.първоначалните стойности бяха 3,2-3,4мг при 32768.
след като намалих с 30 единици на 32738 милиграмите ми скочиха на 4,6-4,8,след което опитах колата и сякаш имаше промяна(но явно съм се заблудил защото на другият ден пак претрисаше)
и затова реших да си върна на първоначална стойност 32768 но милиграмите останаха без промяна.стойноста мога да я увлича максимум на 32783 при което милиграмите падат на 4,0-4,2.
на какво се дължи това,да не мога да върна на първоначалните милиграми.и проблем ли е ако карам така.
може ли да има някакви негативни ефекти.

ето и малко снимки,от ваг кома.пречи ли,ако на канал 1,стойноста не е 32768 а е 32783.повече не ми позволява да върна милиграмите.затова ги оставих на 3.8-4.0.
Прикачени файлове
2014-11-08 11.43.36.jpg
2014-11-08 11.43.59.jpg
2014-11-08 11.46.08.jpg




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот okti_1 » Съб 08 ное 2014 17:54


Не,непречи така да я караш колата,а проблема ти е в маховика.Иска нов.


малчо
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 07 ное 2014 18:46
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот малчо » Съб 08 ное 2014 18:13


до колкото разбрах,от другите теми,ако е маховик,при намаляне с натиснат саединител ,това притрисане би трябвало да го няма.колата я имам от скоро,и за това не искам да се нахварлям направо на маховик.да уточня че това притрисане(просто сякаш двигатела се мъчи да огасне)не получава всеки път.
а при тези настройки,дали ще има разлика в показанията на борд компютара.защото от както направих тези промени,когато колата бръмчи на място,средният разход ми показва че се покачва постоянно.примерно от показания 8на100,за 30мин на място ми скочи 11на100.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот xxx_man » Съб 08 ное 2014 19:03


Колата ти е в много голямо предварение,което не е добре! Милиграмите да ги мениш само през вага няма да помогне! Физически прес главата на помпата има по-голям ефект! И да много вероятно е маховика ти да е чао,това с натиснат аъединител изобщо не ефактор! Опиши по точно кога и как ти трпери мотора и как пали студена !!!


малчо
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 07 ное 2014 18:46
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот малчо » Нед 09 ное 2014 10:27


колата е имам от три месеца,и затова незнам как пали когато е студено,понеже досега не е имало такъв студ.иначе на сегашните температури,пали с 2-3 завъртания на стартера.стартера е обслужен.
претрисането го имам(не винаги) непосредствено преди да спра.примерно като спирам на някой светофар,и я пусна на свободна с 10-15км в час,се усеща че двигателя трепери,сякаш иска да огасне,след като спра,се оправя.четох че това било често срещано при AHF-те.мисля да отида при ifidik в Варна да я погледне,но сега съм малко в финансово затруднение,и затова се мъча сам да закрепя положението.
това с предварението,за кое пречи?


нямали кой да ми каже,защо не се връщат първоначалните милиграми.и проблем ли е ако карам с променена константа на 32783 и стойност на IQ 4,0-4,2 mg, и промяната на тези стойности,влиаят ли на показанията за разхода на борд компютъра.и още един въпрос,с това предварение,какъв ще е резултат при стртиране на двигателя ,при минусуви температури.
:bowdown

Последна промяна от gr_kanev на Чет 13 ное 2014 18:40, променено общо 2 пъти.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот Vag_activator » Пон 10 ное 2014 21:31


Стандартно от завода я дават на 4,0 милиграма.
При стандартната стойност,да не би да си пробвал на не загряла кола после на загряла?


малчо
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 07 ное 2014 18:46
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот малчо » Пон 10 ное 2014 21:42


винаги съм я проверявал на загрят двигател.притеснява ме това,че когато влязох в адаптация(първият път) ,на 1канал ми показваше 3,0-3,2 мг при стойност 32768,и след моята промяна на константа вдигнах милиграмите до 4.8мг.сега когато искам да намаля милиграмите,трябва да вдигна константата на максимума който ми позволява,и милиграмите падат до 4,0-4,2.затова питам,при това положение,да очаквам ли някакав негативен ефект.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот okti_1 » Пон 10 ное 2014 21:45


Малчо бре,ти натискаш ли сейф след теста ?


малчо
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 07 ное 2014 18:46
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот малчо » Чет 13 ное 2014 17:51


натискам сейф.след което ми излиза друго каре да подтвардя

никой ли не може да ми каже,защо не се връщат първоначалните милиграми.може ли нещо да е заседнало?днес я пробвах отново,и ми показваше 4,2-4,4мг.щесе отрази ли много на разхода на гориво,и на студеният старт?
моля помогнете,защото сън не ме хваща.мисля си да не съм оплескал нещо.
:rolleyes


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот okti_1 » Чет 13 ное 2014 17:55


При загрял двигател ли са тези мл.


малчо
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 07 ное 2014 18:46
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот малчо » Чет 13 ное 2014 18:58


да,при загрял двигател.каква може да е причината?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот Zinoto » Пет 14 ное 2014 15:43


Причината е, че в момента най-вероятно си на кодировка за автоматик. Занапред по-малко си играй с тия неща, защото си на път да обозиш нещо :icon_lol


малчо
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 07 ное 2014 18:46
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот малчо » Пет 14 ное 2014 18:08


кодирана е на ръчни скорости,ако я оставя така,пречи ли?освен че стана по тромава.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот xxx_man » Пет 14 ное 2014 18:25


Нещо си объркал!По тромава е когато е на автоматик!Я пак виж на кой кодинг си 0001 или 0002 ??И намери някой да ти бутне помпата малко в границите на графиката че сега си над тях или в изключително голямо предварение!Предполагам че и яко ти чука!Като я върнеш ще заработи доста по меко!


малчо
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 07 ное 2014 18:46
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди проблем с количеството впръскано гориво

Мнениеот малчо » Пон 17 ное 2014 20:01


дайте идея,защо не мога да върна на старите милиграми.всичко го правя на загрят,двигател и кодирана на ръчни скорости(00002).да неби,след като сейфах първият път,да съм объркал нещо. :screwy



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта