
Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Нямам представа, но все си мисля, че консумацията на релетата е незначителна. Вече ако самото то управлява някой консуматор след него е друг въпрос, но все пак трябва да го погледне някой вещ по електриката. Значи за да измериш утечка, заключи колата, изчакай минута и едва след това мери. Ако имаш аларма не знам как това ще стане, защото ще трябва да вдигнеш предния капак.
Последна промяна от lz2aii на Сря 26 ное 2014 11:44, променено общо 1 път.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Stivi написа:99% е проблем в скоростта на въртене на стартера,вече дали се губи тока който стига до него или той затяга по някаква причина трябва да се установи,но тоя двигател развърти ли се с достатъчно обороти трябва да е пълен мъртвец за да не запали веднага при температури около нулата !
Аз това го разправям от много време ама няма кой да ме чуе.
Вземете един стартер от някоя морга за проба.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Аз пък почвам да се замислям да сваля дюзите и да ги проверя на стенд! Това дето пуши бяло ,след като не е от свещите /проверени/остава да е дюза,още повече че като запали някакси работи неравномерно докато не и подам малко газ и се оправя и спира да пуши!!Много ми намирисва на пикаеща дюза!
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
От дюза няма как да пуши бяло, това че се оправя като дадеш малко газ мислиш, че може да се запуши дюзата ли?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Не знам вече какво да мисля!Просто моята щайга не иска да пали както палят повечето ТДИ-та!До сега всичко отдавах на разбития маховик и на това че карам на автомат/защото всичко което можех да бутна и оправя го оправих/,но нещо взе да ми се прокрадва и тази идея,въпреки че от опит и много други мои приятели знам че проблема никога не се оказва в дюзите /поне при ТДИ-то/!
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Така е, тези дюзи наистина държат много, отделно, че почти не влияят на паленето и особено пък със бял пушек, но не може да се каже същото за помпите.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
И така колеги,малко развитие и по моя проблем.Пробата с друг стартер се направи но проблема си остана.Колата върти и 6-7 оборота при първо палене и в момента когато запали работи леко неравномерно около 1-2 секунди.Имам чувството,че е нещо свързано с горивото.Имам поставен клапан за да не го връща.Някакви идеи,че почна да ми писва и ще я засиля в Дунава накрая. 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Прав си, горивото е, регулировка на помпата и ще се оправи. Ама да си знаеш, че само с почукване на плочката няма да е достатъчно
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Колеги имам чувството че стартера върти леко мудно,каква може да е причината.Дори със стартера за пробата пак се получаваше това въртене все едно тока не ми стига.Акумулатора е наред,възможно ли е да е проблем с кабелите?Помагайте защото тази дилема няма разрешаване.Да кажа само,че съм сменил горивния филтър с такъв от Голф2-само вход и изход и се вижда че в системата върви малко въздух,което е супер неприятно.Клапана за да не връща нафтата си е монтиран но първото палене след 6-7-8 часа престой си остава трудно.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Качи едно клипче на такова палене за да се прецени по-добре !
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Мини покрай някой акумулаторджия, да сложи една товарна вилка на тоя акумулатор, за да сме сигурни че е у ред. Щото той може да показва 12 волта амаааааа....ампераж да няма. 
Прегледай добре клемите и особенно минусовата. Виж и масата на двигателя.

Прегледай добре клемите и особенно минусовата. Виж и масата на двигателя.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Не му трябва товарна вилка. Докато върти на стартер някой да мери с мултицет волтажа на акумулатора и проверката е готова.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Утре ще направя клип на паленето и ще отида да натоварят акумулатора с тази вилка за да знам вече на 100% че е добре(той е на 6 месеца 75aH но това не е гаранция).
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Нали знаеш ,че трябва да замерите акумулатора след като е престоял да не вземеш да запалиш колата да идеш с нея до сервиза ,че тогава ще се е позаредил и вилката ще покаже ,че е ок.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Не ти трябва сервиз , вземи един мултицед единия да върти на стартер другия да мери,ако пада под 10 ампера в момент на въртенето значе акуто е чао !!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта