:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот lz2aii » Сря 26 ное 2014 11:43


Нямам представа, но все си мисля, че консумацията на релетата е незначителна. Вече ако самото то управлява някой консуматор след него е друг въпрос, но все пак трябва да го погледне някой вещ по електриката. Значи за да измериш утечка, заключи колата, изчакай минута и едва след това мери. Ако имаш аларма не знам как това ще стане, защото ще трябва да вдигнеш предния капак.

Последна промяна от lz2aii на Сря 26 ное 2014 11:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот drago_tr » Сря 26 ное 2014 11:44


Stivi написа:99% е проблем в скоростта на въртене на стартера,вече дали се губи тока който стига до него или той затяга по някаква причина трябва да се установи,но тоя двигател развърти ли се с достатъчно обороти трябва да е пълен мъртвец за да не запали веднага при температури около нулата !

Аз това го разправям от много време ама няма кой да ме чуе.
Вземете един стартер от някоя морга за проба.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Чет 27 ное 2014 18:52


Аз пък почвам да се замислям да сваля дюзите и да ги проверя на стенд! Това дето пуши бяло ,след като не е от свещите /проверени/остава да е дюза,още повече че като запали някакси работи неравномерно докато не и подам малко газ и се оправя и спира да пуши!!Много ми намирисва на пикаеща дюза!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Чет 27 ное 2014 18:59


От дюза няма как да пуши бяло, това че се оправя като дадеш малко газ мислиш, че може да се запуши дюзата ли?


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Чет 27 ное 2014 19:34


Не знам вече какво да мисля!Просто моята щайга не иска да пали както палят повечето ТДИ-та!До сега всичко отдавах на разбития маховик и на това че карам на автомат/защото всичко което можех да бутна и оправя го оправих/,но нещо взе да ми се прокрадва и тази идея,въпреки че от опит и много други мои приятели знам че проблема никога не се оказва в дюзите /поне при ТДИ-то/!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Чет 27 ное 2014 20:31


Така е, тези дюзи наистина държат много, отделно, че почти не влияят на паленето и особено пък със бял пушек, но не може да се каже същото за помпите.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Вто 09 дек 2014 18:54


И така колеги,малко развитие и по моя проблем.Пробата с друг стартер се направи но проблема си остана.Колата върти и 6-7 оборота при първо палене и в момента когато запали работи леко неравномерно около 1-2 секунди.Имам чувството,че е нещо свързано с горивото.Имам поставен клапан за да не го връща.Някакви идеи,че почна да ми писва и ще я засиля в Дунава накрая. :banghead


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Вто 09 дек 2014 19:56


Прав си, горивото е, регулировка на помпата и ще се оправи. Ама да си знаеш, че само с почукване на плочката няма да е достатъчно


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Пон 15 дек 2014 18:48


Колеги имам чувството че стартера върти леко мудно,каква може да е причината.Дори със стартера за пробата пак се получаваше това въртене все едно тока не ми стига.Акумулатора е наред,възможно ли е да е проблем с кабелите?Помагайте защото тази дилема няма разрешаване.Да кажа само,че съм сменил горивния филтър с такъв от Голф2-само вход и изход и се вижда че в системата върви малко въздух,което е супер неприятно.Клапана за да не връща нафтата си е монтиран но първото палене след 6-7-8 часа престой си остава трудно.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Stivi » Пон 15 дек 2014 19:35


Качи едно клипче на такова палене за да се прецени по-добре !


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот drago_tr » Пон 15 дек 2014 19:50


Мини покрай някой акумулаторджия, да сложи една товарна вилка на тоя акумулатор, за да сме сигурни че е у ред. Щото той може да показва 12 волта амаааааа....ампераж да няма. :rolleyes
Прегледай добре клемите и особенно минусовата. Виж и масата на двигателя.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 15 дек 2014 23:50


Не му трябва товарна вилка. Докато върти на стартер някой да мери с мултицет волтажа на акумулатора и проверката е готова.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Вто 16 дек 2014 17:40


Утре ще направя клип на паленето и ще отида да натоварят акумулатора с тази вилка за да знам вече на 100% че е добре(той е на 6 месеца 75aH но това не е гаранция).


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 16 дек 2014 17:59


Нали знаеш ,че трябва да замерите акумулатора след като е престоял да не вземеш да запалиш колата да идеш с нея до сервиза ,че тогава ще се е позаредил и вилката ще покаже ,че е ок.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Вто 16 дек 2014 18:44


Не ти трябва сервиз , вземи един мултицед единия да върти на стартер другия да мери,ако пада под 10 ампера в момент на въртенето значе акуто е чао !!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта