krasi_68rz написа:Благодаря Ви колеги за изчерпателните обеснения,обаждах се в един сервиз във Варна обесних какво се случва в движение обороти скорост и т.н.,казаха ми че това трябвало да го прави и на другите предавки не само на 4та 1600 до 2000об.също така казаха че може да е от управлението но трябвало да се тества 200лв за тест,къде е това управление.Има един сервиз в с. Мартен Русенско специализиран за ск. кутии там рециклиране на хидротурбината 800лв.гаранция 6м.400лв. труд,някакво буталце имало и то било хубаво да се смени плюс феродо плюс масло и филтър станаха 1600лв
.Скоро ще я закача на Ваг ком,както казва колегата steff55
колега какво точно трябва да се гледа на тези вътрешни карета,какъв признак дават ако има нещо в тях,луфт ли!За Джемини4 разбрах че са добри,но защо да не им се дава да пипат кутията,неразбрах те ли са мушеници
Тук вече идва дилемата,ако се пусне за продажба колата с тоз проблем за да се избегнат такива суми да се дават,каква ще е следващата?по която да не се дават първоначално такива суми
.За всяко развитие ще ви пиша
Колега, управлението на кутията е т.н. хидропмевматичен блок или с думи прости "мозъка" на кутията. От него НЕ МОЖЕ да тресе в движение. Той отговаря за превключването и кога,коя скорост да включи. В него е и буталцето за което споменаваш. Те са няколко всъщност.....Когато си на скорост особено на последната (при теб 4та), този мозък няма никаква работа. Съединителя в турбината е зацепен ( заключен) и колата ти все едно не е автоматик в момента. Т.е. между скоростите и задв. колела има механична ( твърда връзка). Това при теб работи на трета и четвърта. Никога не е излишно мозъка да се разглоби,почисти и да му се сменят уплътнениица,да се проверят соленоидите как работят,дали задържат и така.....Разглобяването и почистването на това нещо струва около 150-200 лв. Хубавото в случая е,че за него не се свалят скорости. За турбината,800 лв е безбожна цена,дори и в нея да влиза демонтаж и монтаж на кутията....
.Има един сервиз в с. Мартен Русенско специализиран за ск. кутии там рециклиране на хидротурбината 800лв.гаранция 6м.400лв. труд,някакво буталце имало и то било хубаво да се смени плюс феродо плюс масло и филтър станаха 1600лв
.Скоро ще я закача на Ваг ком,както казва колегата steff55
колега какво точно трябва да се гледа на тези вътрешни карета,какъв признак дават ако има нещо в тях,луфт ли!За Джемини4 разбрах че са добри,но защо да не им се дава да пипат кутията,неразбрах те ли са мушеници
.За всяко развитие ще ви пиша
.По препоръки ходих при друг специалист,който я покара разбра какво се случва,и беше категоричен,хидротрансформатор хидросъединител турбина или квото и да е,каза че при превключване от предавка към предавка се получава едно ритане тласък,за което си е така,каза също че ако е вътрешно каре или полуозка ще го правело и на другите предавки а не го прави.Явно ще се сменя тва чудо.Колега steff55 гледам си от Сф,знаете ли нещо за Турбо Ченджър фирма занимаваща се с автомат.ск.кутии и турбота и ред др. неща предлагат втора употреба ск. кут. ,питанката ми е дали са читави,или ако някой друг знае нещо за тях за таз фирма.
,но колегата Гъливер е задал един въпрос и какво ще стане ще забие ли грешки после?Към ifidik,чел съм много добри мнения за Вас,така че ще ви се доверя
