Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
steff55
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 май 2009 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!

Мнениеот steff55 » Съб 29 ное 2014 10:16


krasi_68rz написа:Благодаря Ви колеги за изчерпателните обеснения,обаждах се в един сервиз във Варна обесних какво се случва в движение обороти скорост и т.н.,казаха ми че това трябвало да го прави и на другите предавки не само на 4та 1600 до 2000об.също така казаха че може да е от управлението но трябвало да се тества 200лв за тест,къде е това управление :screwy.Има един сервиз в с. Мартен Русенско специализиран за ск. кутии там рециклиране на хидротурбината 800лв.гаранция 6м.400лв. труд,някакво буталце имало и то било хубаво да се смени плюс феродо плюс масло и филтър станаха 1600лв :scare3.Скоро ще я закача на Ваг ком,както казва колегата steff55 :th_up колега какво точно трябва да се гледа на тези вътрешни карета,какъв признак дават ако има нещо в тях,луфт ли!За Джемини4 разбрах че са добри,но защо да не им се дава да пипат кутията,неразбрах те ли са мушеници :wink Тук вече идва дилемата,ако се пусне за продажба колата с тоз проблем за да се избегнат такива суми да се дават,каква ще е следващата?по която да не се дават първоначално такива суми :horror.За всяко развитие ще ви пиша :th_up


Колега, управлението на кутията е т.н. хидропмевматичен блок или с думи прости "мозъка" на кутията. От него НЕ МОЖЕ да тресе в движение. Той отговаря за превключването и кога,коя скорост да включи. В него е и буталцето за което споменаваш. Те са няколко всъщност.....Когато си на скорост особено на последната (при теб 4та), този мозък няма никаква работа. Съединителя в турбината е зацепен ( заключен) и колата ти все едно не е автоматик в момента. Т.е. между скоростите и задв. колела има механична ( твърда връзка). Това при теб работи на трета и четвърта. Никога не е излишно мозъка да се разглоби,почисти и да му се сменят уплътнениица,да се проверят соленоидите как работят,дали задържат и така.....Разглобяването и почистването на това нещо струва около 150-200 лв. Хубавото в случая е,че за него не се свалят скорости. За турбината,800 лв е безбожна цена,дори и в нея да влиза демонтаж и монтаж на кутията....




Потребителски аватар
krasi_68rz
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!

Мнениеот krasi_68rz » Нед 07 дек 2014 14:37


Благодаря ти колега Steff55,много изчерпателно си ми обеснил за какво става дума,закачих я на ваг ком,специалиста каза че няма грешки не открива нищо :screwy ,но това е на място колата не е на ход,попитах не трябва ли в движение ,каза ако има и тъй ще излезе нз правилно ли е :gruebel.По препоръки ходих при друг специалист,който я покара разбра какво се случва,и беше категоричен,хидротрансформатор хидросъединител турбина или квото и да е,каза че при превключване от предавка към предавка се получава едно ритане тласък,за което си е така,каза също че ако е вътрешно каре или полуозка ще го правело и на другите предавки а не го прави.Явно ще се сменя тва чудо.Колега steff55 гледам си от Сф,знаете ли нещо за Турбо Ченджър фирма занимаваща се с автомат.ск.кутии и турбота и ред др. неща предлагат втора употреба ск. кут. ,питанката ми е дали са читави,или ако някой друг знае нещо за тях за таз фирма.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!

Мнениеот ifidik » Нед 07 дек 2014 20:18


изключи буксата за показанието на километража, която е на скоростната кутия и кажи имаш ли пак претрисането.


Потребителски аватар
GuLiVeR
Мнения: 287
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!

Мнениеот GuLiVeR » Нед 07 дек 2014 20:26


Ще работи ли автомата ако я изключи,става ли този номер с автоматици


Потребителски аватар
krasi_68rz
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!

Мнениеот krasi_68rz » Пон 08 дек 2014 19:24


И това ще пробвам колега ifidik ,приемам всякакви мнения,естественно да се оттърва с по малкото зло :bowdown ,но колегата Гъливер е задал един въпрос и какво ще стане ще забие ли грешки после?Към ifidik,чел съм много добри мнения за Вас,така че ще ви се доверя :th_up .Ще пиша веднага щом направя тоя номер,да видим какво ще стане.


Потребителски аватар
krasi_68rz
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе.Решено!

Мнениеот krasi_68rz » Нед 08 мар 2015 12:39


Здравейте колеги,благодаря на отзовалите се,колата я закарах на сервиз в с.Мартен Русе,смениха хидротрансформатора цялостен преглед и почистване на кутията,поне така казаха,ново масло и филтър и всичко за сега е ок няма тресене , сменя скоростите плавно, всичко е ок за сега :th_up Късмет и Успех на всички!


steff55
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 май 2009 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!

Мнениеот steff55 » Нед 08 мар 2015 13:46


Браво,колега. Значи съм познал. За съжаление,това е неизбежен проблем. Турбината на ск. си има пробег и това е..... Все пак там има триещи се елементи,които са под голямо натоварване. Това си е един вид съединител. А вечен съединител,за съжаление.....няма. Сподели,моля,колко пари ти взеха за турбината,рециклираха твоята ли,или ти сложиха друга,рециклирана? Или може би нова? Мисля,че ще е полезна тази информация за цените в този сврвиз и за други страдалци. Даааа,автомата е голямо удоволствие,но и скъпо удоволствие. Това е.


Потребителски аватар
krasi_68rz
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

Re: Passat B5 TDI 110к.AFN -Автоматик- тресе!

Мнениеот krasi_68rz » Нед 15 мар 2015 19:15


Даа приятелю,steff55 ти позна бл. ти защото си много запознат,всичко е така ,както го описа подробно.По въпросът ти,познавам и напълно се доверявам на собственика и специалист от посочения сервиз,каза ми че е рециклирал моят хидромотор държал всичко да е урегинално,а къде е рециклирана незнам ,но знам че също си подбира фирмите с който работи,цената е 860лв.рециклирана,труд 400лв.масла и филтри 200лв.приблизително,сложил ми нов радиатор за охлаждането на маслото и промени системата няма да минава маслото през радиатора с антифриз за охлаждане,всичко е съвсем отделно,така било на някой марки автомобили.Причината е че когато маслото преминавало през радиатора за охлаждане вътре някъде имало пробив в някоя тръбичка,и влизало антифриз в скоростната :screwy ,така ли е незнам,и може би за това е заминал хидромотора,като няма смазване.Септември месец бях ходил при него за смяна на гарнитура на картера,когато го смъкнаха имаше бяла пяна събрана,и за това може би е така,тогава ми каза че може би е конденз поради каране на малки разстояния.Доволен съм от автомобила си,удоволствие е шофирането,и за това вкарах пари в него.Късмет и успех на всички! :th_up :vw_shamp :drive



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 88 госта