krasi_68rz написа:Благодаря Ви колеги за изчерпателните обеснения,обаждах се в един сервиз във Варна обесних какво се случва в движение обороти скорост и т.н.,казаха ми че това трябвало да го прави и на другите предавки не само на 4та 1600 до 2000об.също така казаха че може да е от управлението но трябвало да се тества 200лв за тест,къде е това управление.Има един сервиз в с. Мартен Русенско специализиран за ск. кутии там рециклиране на хидротурбината 800лв.гаранция 6м.400лв. труд,някакво буталце имало и то било хубаво да се смени плюс феродо плюс масло и филтър станаха 1600лв
.Скоро ще я закача на Ваг ком,както казва колегата steff55
колега какво точно трябва да се гледа на тези вътрешни карета,какъв признак дават ако има нещо в тях,луфт ли!За Джемини4 разбрах че са добри,но защо да не им се дава да пипат кутията,неразбрах те ли са мушеници
Тук вече идва дилемата,ако се пусне за продажба колата с тоз проблем за да се избегнат такива суми да се дават,каква ще е следващата?по която да не се дават първоначално такива суми
.За всяко развитие ще ви пиша
Колега, управлението на кутията е т.н. хидропмевматичен блок или с думи прости "мозъка" на кутията. От него НЕ МОЖЕ да тресе в движение. Той отговаря за превключването и кога,коя скорост да включи. В него е и буталцето за което споменаваш. Те са няколко всъщност.....Когато си на скорост особено на последната (при теб 4та), този мозък няма никаква работа. Съединителя в турбината е зацепен ( заключен) и колата ти все едно не е автоматик в момента. Т.е. между скоростите и задв. колела има механична ( твърда връзка). Това при теб работи на трета и четвърта. Никога не е излишно мозъка да се разглоби,почисти и да му се сменят уплътнениица,да се проверят соленоидите как работят,дали задържат и така.....Разглобяването и почистването на това нещо струва около 150-200 лв. Хубавото в случая е,че за него не се свалят скорости. За турбината,800 лв е безбожна цена,дори и в нея да влиза демонтаж и монтаж на кутията....