Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на газ
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12172
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Мисля че още на първа страница съм го писал, но вакума за сервото причинява тикав ядове и то най - много от всички други вакумни маркучи
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
А пробва ли с изключен температурен датчик как са оборотите?Всъщност това е едно от първите неща,които се проверяват.Ако всичко е изрядно но той лъже,че е топло...Откачи го от буксата,оборотите би трябвало да се вдигнат.То е хубаво и да се замери на студен мотор кво показва.
Ако не е той/ама май ще е той/остава смученето на въздух от някъде.След съвета на Одата се върни към моното,огледай тампона под него както и гарнитурките между отделните елементи,най-вече около плочката за газ.
Ако всичко това не сработи,ще мерим ТпС-а.
Ако не е той/ама май ще е той/остава смученето на въздух от някъде.След съвета на Одата се върни към моното,огледай тампона под него както и гарнитурките между отделните елементи,най-вече около плочката за газ.
Ако всичко това не сработи,ще мерим ТпС-а.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Относно маркуча вакума на сервото, обезателно трябва да се провери....даже за по сигурно е да се смени за да е ок работата.
При мен ситуацията с него беше следната: При смяна на гарнитурата на главата, по някакъв начин тогава майсторите го бяха скъсали...или пробили по невнимание. Симптомите, когато колата е студена си работеше нормално, но като загрееше почваше да работи неравномерно и да тресе двигателя и да глъхне. Явно като се постопли маркуча и омекне, започваше да дърпа въздух. Оказа се пробит от долната страна, което не се виждаше от пръв поглед, но докато го разбрах че е от него ми се разказа играта тогава.
При мен ситуацията с него беше следната: При смяна на гарнитурата на главата, по някакъв начин тогава майсторите го бяха скъсали...или пробили по невнимание. Симптомите, когато колата е студена си работеше нормално, но като загрееше почваше да работи неравномерно и да тресе двигателя и да глъхне. Явно като се постопли маркуча и омекне, започваше да дърпа въздух. Оказа се пробит от долната страна, което не се виждаше от пръв поглед, но докато го разбрах че е от него ми се разказа играта тогава.
- Dushko
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 28 май 2012 7:33
- Автомобил: Passat B 3 1.8 mono 90 cc
- Двигател: 1992
- Местоположение: Lovech
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
drago_tr написа:Относно маркуча вакума на сервото, обезателно трябва да се провери....даже за по сигурно е да се смени за да е ок работата.
При мен ситуацията с него беше следната: При смяна на гарнитурата на главата, по някакъв начин тогава майсторите го бяха скъсали...или пробили по невнимание. Симптомите, когато колата е студена си работеше нормално, но като загрееше почваше да работи неравномерно и да тресе двигателя и да глъхне. Явно като се постопли маркуча и омекне, започваше да дърпа въздух. Оказа се пробит от долната страна, което не се виждаше от пръв поглед, но докато го разбрах че е от него ми се разказа играта тогава.
A при мен е точно обратното,като е студена и кълца и тресе,а като загрее си работи перфектно.
- Dushko
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 28 май 2012 7:33
- Автомобил: Passat B 3 1.8 mono 90 cc
- Двигател: 1992
- Местоположение: Lovech
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Значи този маркуч на вакума на сервото къде се намира,понеже нямам никаква представа ?
Благодаря ви !
Благодаря ви !
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
http://recarito.snimka.bg/automobiles/ostanali-chasti-za-golf-3.524435.20030183
нещо такова търси, на тази снимка се вижда маркуча
закачено е на всмукателните тръби и отива към сервото. Ти огледай само това парче което излиза от всмукателите.
нещо такова търси, на тази снимка се вижда маркуча
закачено е на всмукателните тръби и отива към сервото. Ти огледай само това парче което излиза от всмукателите.
- Dushko
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 28 май 2012 7:33
- Автомобил: Passat B 3 1.8 mono 90 cc
- Двигател: 1992
- Местоположение: Lovech
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Iezekil написа:А пробва ли с изключен температурен датчик как са оборотите?Всъщност това е едно от първите неща,които се проверяват.Ако всичко е изрядно но той лъже,че е топло...Откачи го от буксата,оборотите би трябвало да се вдигнат.То е хубаво и да се замери на студен мотор кво показва.
Ако не е той/ама май ще е той/остава смученето на въздух от някъде.След съвета на Одата се върни към моното,огледай тампона под него както и гарнитурките между отделните елементи,най-вече около плочката за газ.
Ако всичко това не сработи,ще мерим ТпС-а.
Колега,това с температурния датчик при студен двигател ли да го пробвам ?
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Да,нали тогава нямаш обороти?При всички случаи трябва да се вдигнат.Ако се вдигнат-за смяна е.Ако не се вдигнат почвай с тампона и маркуча.Тампона може и на топла кола да провериш,като го клатиш и ледиш за промяна на оборотите.Маркуча на сервото-с много помпене на спирачката и следене на оборотите,ослушване за свистене.
- Dushko
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 28 май 2012 7:33
- Автомобил: Passat B 3 1.8 mono 90 cc
- Двигател: 1992
- Местоположение: Lovech
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Колега,запалих колата и докато е студена откачих буксата на температурния датчик и оборотите още повече паднаха,какво означава това -нямам идея :)
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Направи ресет и запали на бензин да кажеш как е. Така темата може да стане от София до Варна и пак да нямаш резултат.
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б3 1,8 моно - ниски обороти при студен двигател на
Честита Нова Година на всички!Безаварийна!
Само искам да знам,че със сигурност си изключил темп.датчик,а не нещо друго.Това заради въпроса за сервото...
Щом падат оборотите,нещо не е наред.Логично звучи наистина да има засмукване на нерегламентиран въздух..Единственото друго,което мога да измисля е за тпс.
Въздух от къде смуче може да се провери и с подходящ спрей...
Само искам да знам,че със сигурност си изключил темп.датчик,а не нещо друго.Това заради въпроса за сервото...
Щом падат оборотите,нещо не е наред.Логично звучи наистина да има засмукване на нерегламентиран въздух..Единственото друго,което мога да измисля е за тпс.
Въздух от къде смуче може да се провери и с подходящ спрей...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта