Подобряване работоспособността на фаровете . . .

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Вто 23 яну 2007 17:43


монитрах си ДРЛ /включва късите/ и нощем когато запаля колата и късите светнат чрез ДРЛ директно от акумулатора и след това включа късите от ключа - веднага се забелязва каква голяма е разликата в осветеността. Така, че ако имате възможност слагайте релета - струва си!!!

Последна промяна от venll-vr на Сря 24 яну 2007 8:31, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 23 яну 2007 17:58


На Поло-то има ли релета? понеже мойте сега светят два пъти повече от на другата ми кола(Пассат 1990) и се чудя дали изобщо има смисъл ... при положение че наистина ден правят!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 23 яну 2007 18:53


Koksan написа:На Поло-то има ли релета? понеже мойте сега светят два пъти повече от на другата ми кола(Пассат 1990) и се чудя дали изобщо има смисъл ... при положение че наистина ден правят!

99% няма релета


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 23 яну 2007 18:56


т.е. ако направя това малко подобрение ще ми светят още по-хубаво фаровете така ли?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 23 яну 2007 19:00


Koksan написа:т.е. ако направя това малко подобрение ще ми светят още по-хубаво фаровете така ли?
Ами веднага можеш да провериш разликата ако подадеш + от акумулатора към фара и да видиш променя ли се интензитета...само внимавай къде го подаваш.


Изображение

common e масата, high - дълги, low - къси.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 23 яну 2007 19:03


веданага отивам да пробвам! :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 23 яну 2007 19:08


Koksan написа:веданага отивам да пробвам! :)

Вземи си проводник 2,5мм2 и пак да кажа внимателската да не нацелиш масата :twisted:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 19:16


Как да разбера кое е плюса на крушката.Кво става като я тряснеш в масата -късо ама кое гори само лампата или подред?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 23 яну 2007 19:25


Rabbit_TDI написа:Как да разбера кое е плюса на крушката.Кво става като я тряснеш в масата -късо ама кое гори само лампата или подред?

Плюсове са high и low за дълги и съответно къси. А допре на комън ти се пали жицата у ръката и не ми се мисли :shock


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 19:29


Аз съм Н1 :)-нали такива са на двусекционния фар?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 23 яну 2007 19:41


Rabbit_TDI написа:Аз съм Н1 :)-нали такива са на двусекционния фар?

Мисля да, те са с един извод трудно ще объркаш :lol:(другия е цокъла)

Изображение


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 03 фев 2007 1:18


И тъи и аз вече съм с релетата/2 дена -220 км./ и с ДРЛ/made by L&R/-за монтажа благодарности на Ваското1-като знам какво бях намислил аз да правя по-въпроса и кво той направи направо ме есрам ква самоделка щях да измъдря :lol: .Та впечатленията-фаровете не почват по някъв магически начин да светят по-надалече.Просто от загубите в напрежението без релета на по-далечно разстояние светят слабо и жълтеникаво.При сложени релета светлината става бяла и плътна-просто си светят по -съвсем различен начин.Ваското каза ,че на къси няма да има разлика/или аз не го разбрах правилно/,но според мен и там почна да свети по-добре,а дългите станах направо екстра.Всичко това при условие ,че имах пад 0.4-0.5/14.4-13.8Волта/,но както казва Мечо Пух-Колкото повече-толкова повече.Сега мисля да размена местата на късите и дългите/с двусекционен фар съм/ понеже късите работят доста повече време и вероятно лампите са се попрецакали и да видя дали има ефект.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 03 фев 2007 11:20


Rabbit_TDI написа:Сега мисля да размена местата на късите и дългите/с двусекционен фар съм/ понеже късите работят доста повече време и вероятно лампите са се попрецакали и да видя дали има ефект.

Това не те съветвам да го правиш. Разликата между късите и дългите не е само в лампата и мощността й. Има принципна разлика във формирането на светлинния сноп при къси и дълги. Ако размениш местата, ще си спечелиш много псувни от другите шофьори, а ти няма да спечелиш нищо като осветяване.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 03 фев 2007 11:40


не си прав канев-при него крушките са еднакви-фара прави разликата.
сменяй.
а за късите-не си ме разбрал. :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 04 фев 2007 23:06


Ето и малко снимки.Правих ги след като смених местата на крушките понеже късите бяха доста изхабени,а за тях е важно да светят по-добре.Късите на снимката са Осрам и са си още от Австрия,а дългите са Нарва купени от Лукойл.
Къси:
Изображение
Дълги:
Изображение

Незнам колко добре се вижда от снимката ,но светлината стана бяла и плътна :D



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта