


Подобряване работоспособността на фаровете . . .
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
монитрах си ДРЛ /включва късите/ и нощем когато запаля колата и късите светнат чрез ДРЛ директно от акумулатора и след това включа късите от ключа - веднага се забелязва каква голяма е разликата в осветеността. Така, че ако имате възможност слагайте релета - струва си!!!
Последна промяна от venll-vr на Сря 24 яну 2007 8:31, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
И тъи и аз вече съм с релетата/2 дена -220 км./ и с ДРЛ/made by L&R/-за монтажа благодарности на Ваското1-като знам какво бях намислил аз да правя по-въпроса и кво той направи направо ме есрам ква самоделка щях да измъдря
.Та впечатленията-фаровете не почват по някъв магически начин да светят по-надалече.Просто от загубите в напрежението без релета на по-далечно разстояние светят слабо и жълтеникаво.При сложени релета светлината става бяла и плътна-просто си светят по -съвсем различен начин.Ваското каза ,че на къси няма да има разлика/или аз не го разбрах правилно/,но според мен и там почна да свети по-добре,а дългите станах направо екстра.Всичко това при условие ,че имах пад 0.4-0.5/14.4-13.8Волта/,но както казва Мечо Пух-Колкото повече-толкова повече.Сега мисля да размена местата на късите и дългите/с двусекционен фар съм/ понеже късите работят доста повече време и вероятно лампите са се попрецакали и да видя дали има ефект.

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Rabbit_TDI написа:Сега мисля да размена местата на късите и дългите/с двусекционен фар съм/ понеже късите работят доста повече време и вероятно лампите са се попрецакали и да видя дали има ефект.
Това не те съветвам да го правиш. Разликата между късите и дългите не е само в лампата и мощността й. Има принципна разлика във формирането на светлинния сноп при къси и дълги. Ако размениш местата, ще си спечелиш много псувни от другите шофьори, а ти няма да спечелиш нищо като осветяване.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ето и малко снимки.Правих ги след като смених местата на крушките понеже късите бяха доста изхабени,а за тях е важно да светят по-добре.Късите на снимката са Осрам и са си още от Австрия,а дългите са Нарва купени от Лукойл.
Къси:
Дълги:
Незнам колко добре се вижда от снимката ,но светлината стана бяла и плътна
Къси:

Дълги:

Незнам колко добре се вижда от снимката ,но светлината стана бяла и плътна

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта