Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса

Мнениеот aspetkov » Сря 24 яну 2007 11:09


Момчета боря се със системата за охлаждане откак го взехме голфа. Изчетох всичко по темата тук и от руския сайт. Смених датчика за температурата на водата, два пъти термостат и датчика за перката. Промих радиатора и налях хубав антифриз от OMV. В движение няма проблеми температурата варира от 82 до 93 градуса, но на място си стига до 110 и чак тогава се включва първа степен на перката. Остана за смяна само радиатора или водната помпа и не знам с кое първо да започна.




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 24 яну 2007 11:16


Има голяма вероятност да ти се включва не първа, а втора степен на паекрата ...просто едно да не ти работи ;) за да си сигурен смени и датчика за перката и датчика за температура на охладителната течност ... :)


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Сря 24 яну 2007 11:21


Датчика за перката го смених 2 пъти и си включва първа степен сигурен съм. Проверих вентилатора и двете степени си работят.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 24 яну 2007 12:15


Както го описваш наистина няма от какво друго да е освен от термостат или дат.перка. Провери още един път, запали колата да работи на место но да е студена, проверявай кога ще почне да ти затопля долния маркуч към радиатора и погледни каква темп. показва на таблото,след това провери отново темп. при напълно топъл маркуч/да пари/ трябва да е 90-93гр, преди да ти вкл.перката темп. би трябвало да е максимум 93-95гр ако е повече а перката не включва трябва да е от датчика и,провери го пак.

П.С. Забравих пипни маркучите на загрял двигател, трябва да са леко твърди, системата работи под налягане. Ако не са може да помислиш вече за помпа.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 24 яну 2007 12:30


ъъъ как ти е капачката на преливното казанче, дали държи налягане...може да се познае и по твърдостта на маркучите :?


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Сря 24 яну 2007 12:57


има разлика в температурата на антифриза в двигателя и този в радятора около 10 градуса затова и перката се включва по късно


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Сря 24 яну 2007 13:16


Забравих да кажа, че смених и капачката. Налягане в системата има. Като чета мненията ви колеги нещата вървят към смяна на радиатор.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 24 яну 2007 13:21


водна помпа :idea:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 24 яну 2007 13:22


aspetkov написа:Забравих да кажа, че смених и капачката. Налягане в системата има. Като чета мненията ви колеги нещата вървят към смяна на радиатор.

запушване по систевмата, дебит на водна помпа :?:


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Сря 24 яну 2007 13:30


Васко ти имаше подобен проблем с твоя пасат и с водната помпа ли се решиха нещата. На този двигател със смяната на агренажния ремък се сменя и водната помпа, но това го разбрах по-късно.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 24 яну 2007 13:42


не съм имал такъв проблем-за пасата това си е нормално упражнение. охлаждането му е решено малко по иначе.
а luzius имаше такъв проблем с АБД (или АБУ ма те са сейм шит) и помпата му беше беззъбия бен-като я сменихме-се успа. :wink:


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Сря 24 яну 2007 13:58


Благодаря ви момчета!


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Сря 24 яну 2007 14:08


Датчика за температурата (за стрелката) дали е читав.
Аз скоро имах проблем с моя и го смених с такъв, който показа 110 гр., когато се включи перката. :shock
Върнах го и си купих от Ауто + (Made in Luxemburg) и сега когато се включи перката, стрелката показва около 95 гр. :wink:


Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Сря 24 яну 2007 22:02


Проблема те в датчика най-вероятно поне при мен е там. И аз страдам от същите болежки и досега не съм намерил решение на проблема със уреда на таблото или датчика. Замервал съм температурата и при 90 градуса в разширителното казанче на таблото ми показва малко над 110 градуса. Смених 4 датчика сега два ми стоят чисто нови като паметници и ефекта е приблизително един и същ. само да ми остане малко време и ще сваля таблото да видия дали няма някакви тримери по платката за донастройка на показанието на температурата. Между другото имаше още една такава тема потърси с търсачката може да намериш нещо интересно.


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Чет 25 яну 2007 16:21


baibradar написа:Само да ми остане малко време и ще сваля таблото да видия дали няма някакви тримери по платката за донастройка на показанието на температурата.


Някой знае ли къде точно се намира този тример на Голф 3 и лесно ли се сменя?

ПП. Много е вероятно проблема да е в него.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 73 госта