Тоя дизел има масло и сажди в гърнетата.
А гърнетата гният на тръбните връзки. Там вода едва ли се задържа. Просто газта няма сажди и отлагания в гърнетата както при нафтата. Които запечатват гърнето отвътре.
Също е вярно че октана на газта е по висок и прегаря по лесно заварките и ламарината.
Незнам на тия Дизели сменяли ли сте гърнета ?
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, някой да знае как се казва този цвят на интериора на пасат б5.5? Изпаднаха ми всички елементи от комплекта без лайсната която е около врътките за климатика, защото другата кола беше с климатроник. Та въпроса ми е някой знае ли как точно се води този цвят на английски за да мога да потърся тази част някъде из нета.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Зайграх се на Вилата, тая седмица. Пръскане на бурени, катерене по беседката да сложа една модерна ламба- диодна от Лидъл-Дискотека. Сменя цветове и тнт. Правих разни подгреви на Булсат антената да топи снега Зимата и хиляди други работи.
Накрая дойде ред и на Пасата в гаража- таман в София му праснаха в сервиза 4 нови диска с накладките барабар- АТЕ, та сега кове + маншони карета. И тук на Вилата, Аз смених за втори път подгревните свещи. Щото Продавача ми пробутал едни НЖК- бавноподгревни. Взех си Беруто и в бързината- вече заучено ги смениш за 2 часа. После пуснах Помпата и се почна едно миене, прахосмукане и голяма хигиена настана !
Вече чисти и лъснат след тежката зима пасата беше на 6. Остана в София да му изпраскам летните гуми.
И е сега след една седмица яко работа, седнах в гаража в колата и пуснах Вага да му сканирам грешките.
От всички контролери само в този на централното- 2 грешки. Едната беше за задната дясна врата- почна да се базика отключването на вратата. Като тръгвах за вилата- над 10 пъти я отключвах и не се отваряше от първият път, а от вторият винаги. Сигурно студени спойки по платката. Обаче сега си се отваря нормално. Явно се опитва да се разваля. Но засега, не мисля да базикам бравата. Бая разправия е.
Втората грешка беше за лош сигнал от блок/бутоните на ел стъклата- не му харесваше сигнала към пасажерският прозорец.
Замислих се и се сетих че двете ми степени за които спорихме тук
на тия бутони не работят като хората.
Много бързо извадих бутоните от вратата без да му мисля и реших ще се оперира.
Отвих ги от конзолата -три кръстати рапидки.
После трябваше да се отвият едни часовникарски еврейски звезди. От Лидъл си бях купил комплект с точно такива часовникарски битове и отвертка. Много точно ми дойде комплекта в този момент.
После трябваше леко да бръкна с права отвертка за да освободя едни малки чопчета и бутоните се отвориха.
Неможах да повярвам- платка с резистори и светодиоди, а от другата страна - все едно отварям дистанционно на телевизор- гуменаподложка с графитени + златни контакторчета. Незнам защо имаше на едни бутон и златни + графита, но явно за по добра връзка. Платката беше с масивни златни контактни -полукръгли писти. Яка изработка определено.
Работата беше ясна - Мотип спрея за контакти се включи в действие. Та след сглобяване вече имам 2 от 2 степени и Аз - да се видя в екстрите най накрая !
Тил, ако не бъркам мисля че ти имаше проблем с тия бутони- съвет разглобявай и пръскай !
Накрая дойде ред и на Пасата в гаража- таман в София му праснаха в сервиза 4 нови диска с накладките барабар- АТЕ, та сега кове + маншони карета. И тук на Вилата, Аз смених за втори път подгревните свещи. Щото Продавача ми пробутал едни НЖК- бавноподгревни. Взех си Беруто и в бързината- вече заучено ги смениш за 2 часа. После пуснах Помпата и се почна едно миене, прахосмукане и голяма хигиена настана !

Вече чисти и лъснат след тежката зима пасата беше на 6. Остана в София да му изпраскам летните гуми.
И е сега след една седмица яко работа, седнах в гаража в колата и пуснах Вага да му сканирам грешките.
От всички контролери само в този на централното- 2 грешки. Едната беше за задната дясна врата- почна да се базика отключването на вратата. Като тръгвах за вилата- над 10 пъти я отключвах и не се отваряше от първият път, а от вторият винаги. Сигурно студени спойки по платката. Обаче сега си се отваря нормално. Явно се опитва да се разваля. Но засега, не мисля да базикам бравата. Бая разправия е.
Втората грешка беше за лош сигнал от блок/бутоните на ел стъклата- не му харесваше сигнала към пасажерският прозорец.
Замислих се и се сетих че двете ми степени за които спорихме тук

Много бързо извадих бутоните от вратата без да му мисля и реших ще се оперира.
Отвих ги от конзолата -три кръстати рапидки.
После трябваше да се отвият едни часовникарски еврейски звезди. От Лидъл си бях купил комплект с точно такива часовникарски битове и отвертка. Много точно ми дойде комплекта в този момент.
После трябваше леко да бръкна с права отвертка за да освободя едни малки чопчета и бутоните се отвориха.
Неможах да повярвам- платка с резистори и светодиоди, а от другата страна - все едно отварям дистанционно на телевизор- гуменаподложка с графитени + златни контакторчета. Незнам защо имаше на едни бутон и златни + графита, но явно за по добра връзка. Платката беше с масивни златни контактни -полукръгли писти. Яка изработка определено.
Работата беше ясна - Мотип спрея за контакти се включи в действие. Та след сглобяване вече имам 2 от 2 степени и Аз - да се видя в екстрите най накрая !


Тил, ако не бъркам мисля че ти имаше проблем с тия бутони- съвет разглобявай и пръскай !
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сигурно с времето попада прах и мизерия в контактните зони и затова се получава така. В този ред на мисли, рано или късно ще се случи при всеки...
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
- Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: ....
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тази тема се обърна на лаф-моабет ....тцтц
Ето едно подобрение от мен.
https://www.youtube.com/watch?v=t4xMRrPLmaI&feature=youtu.be
Има специален раздел "Направи си САМ" - там колега е описано подробно как да го направиш!
Ето едно подобрение от мен.
https://www.youtube.com/watch?v=t4xMRrPLmaI&feature=youtu.be
Има специален раздел "Направи си САМ" - там колега е описано подробно как да го направиш!
Последна промяна от Founder на Съб 18 апр 2015 16:53, променено общо 1 път.
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз имам няколко въпроса относно окачването на Б5-ците. Дано някой от тук е наясно:) Става въпрос, че съм виждал такива пасати- някой по- високи, някок по- ниски. Всички с оригинално стоково окачване. Просто на някой от моделите ми е правило впечатление. Примерно последно две коли комбита ми направиха впечатление. Знам че на комбито си е подсилено окачването. Но защо така се получава че са по ниски. Разликата за височината в амортисьорите ли е или само в пружините. Или и в двете .
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пружините основно. Има ниско и високо фабрично окачва. И пружините, и амортисьорите са различни. Ниското го водят sport.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
lz2aii написа:Сигурно с времето попада прах и мизерия в контактните зони и затова се получава така. В този ред на мисли, рано или късно ще се случи при всеки...
Поскоро е само мизерия. Тоест влага + окис. Така става и при дистанционните. Но там имам и мазнина от държането с ръка.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ако реша да свалям на задна дясна врата - задната брава за да поя платката, дали трябваше да се вади целият стъкло-повдигащ механизъм + кората с него ?
Какъв беше точният принцип ?
Засега само когато я напече слънцето и отказва от първият път да се отваря. При повторно заключване/отключване сработва.
Какъв беше точният принцип ?
Засега само когато я напече слънцето и отказва от първият път да се отваря. При повторно заключване/отключване сработва.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Провери си първо буксата в гредата. При мен се оказа проблем в нея - окислени крачета. Почистих ги, капнах масълце и сега работи безотказно.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Свалящ следните неща в следният ред:
1) Кората на вратата
2) Прозореца (има един пластмасови втулки дето го държат към водача за повдигане)
3) Металната кора която държи механизма за повдигане на стъклото
4) Разкачаш жилото на бравата от дръжката
5) Вадиш бравата
Събира се по обратният ред. Докато не свалиш металната кора нямаш достъп до бравата. За да свалиш металната кора трябва да свалиш всичко преди нея.
1) Кората на вратата
2) Прозореца (има един пластмасови втулки дето го държат към водача за повдигане)
3) Металната кора която държи механизма за повдигане на стъклото
4) Разкачаш жилото на бравата от дръжката
5) Вадиш бравата
Събира се по обратният ред. Докато не свалиш металната кора нямаш достъп до бравата. За да свалиш металната кора трябва да свалиш всичко преди нея.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
brum написа:Свалящ следните неща в следният ред:
1) Кората на вратата
2) Прозореца (има един пластмасови втулки дето го държат към водача за повдигане)
3) Металната кора която държи механизма за повдигане на стъклото
4) Разкачаш жилото на бравата от дръжката
5) Вадиш бравата
Събира се по обратният ред. Докато не свалиш металната кора нямаш достъп до бравата. За да свалиш металната кора трябва да свалиш всичко преди нея.
Тоест всичко заминава. Много е работата, за малкият ми проблем.
Клинците ги монтирах Аз, поради липсата им. Стъклото беше сложено без да се държи към механизма след смяна преди да купя колата. Но тогава ги сложих без да махам втората кора и механизма.
Освен микрета и платка ли има в бравата там ???
==============
lz2aii написа:Провери си първо буксата в гредата. При мен се оказа проблем в нея - окислени крачета.
Почистих ги, капнах масълце и сега работи безотказно.
Е това по ми харесва !
Въпрос
Когато монтирах допълнителни алармаджииски бутони на вратите- съединих ги към кабелите които минават в колонката- една гуфрета излиза към вратата и с пластмасова конзола се хваща към гредата. Аз леко счупих конзолните чопчета и залепих със силикон гуфрето към колонката.
За да стихна до буксата - да разлепя ли силикона и да я намирам тази букса там ??? По спомени имаше някакви букси там. Ама де да знам.
Интересното е че проблема е само когато слънцето пече директно върху вратата. Обратно на моите очаквания- да бъде при студ и влага.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта