голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при старт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот vlado_tonev » Нед 26 апр 2015 11:17


Бях убеден,че виновника е маховика.Обаче каква е логиката да се оправя при повечко каране??!.....Ето това не мога да си обясня.....след като Никси каза,че маховика действа чрез датчика на хол на центровката на помпата.....




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот vanesto » Нед 26 апр 2015 11:23


Ами действа да, като паднат оборотите, компа се стреми да ги компенсира чрез промяна на динамичния аванс на помпата. Обаче дали наистина е от маховика...Предполагам, че трябва да имаш и някакви шумове при гасене и палене, за да си сигурен в него. Може да е в начална фаза още...


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот vlado_tonev » Нед 26 апр 2015 12:00


Точно това не ми беше ясно защо се променя аванса на помпата.А нормално ли е външната температура и работната на мотора да оказват влияние по някакъв начин?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот vanesto » Нед 26 апр 2015 12:14


Загрелият двигател работи по-равномерно, от там и маховика не се натоварва толкова. Предполагам от там е разликата.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот vlado_tonev » Нед 26 апр 2015 12:29


Благодаря ти колега за отделеното време. :th_up .Мисля утре да мръдна малко ГНП-то и ако не се подобрят нещата,го оставям така


Потребителски аватар
viruses79
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 28 мар 2015 21:55
Автомобил: Golf 4 1.9tdi
Двигател: ALH
Местоположение: Видин

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот viruses79 » Нед 26 апр 2015 17:40


Днес закарах колата на един майстор в Монтана, Дани му е името (Dani 94)и той я гледа на VAC-COM и каза че всичко е като заводските настройки. На компютъра нищо нередно не се вижда. Каза да му я оставя, до няколко дни ще ми каже какво и е.


Потребителски аватар
viruses79
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 28 мар 2015 21:55
Автомобил: Golf 4 1.9tdi
Двигател: ALH
Местоположение: Видин

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот viruses79 » Нед 26 апр 2015 17:47


Zinoto написа:С тази компресия 24, ако беше АФН или 1Z, но при теб е малко, може някой клапан да не затваря добре, мотора сигурно е шумен, според мен ако е проблема в пикаещ разпръсквач при форсиране ще пуши черно. Бедна смес съчетано с малка компресия прави точно бял пушек защото нафтата се изпарява.

Къде мога да проверя каква компресия трябва за моя двигател?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот Zinoto » Нед 26 апр 2015 18:11


Аз ще ти кажа какво пише по каталозите от 25 - 31 бара. 31 на нова кола, до 25 принципно няма нужда от ремонт, ако стои и в гараж може и малко по-надолу


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 26 апр 2015 19:18


Компресията ти е добре. Щом Дани я е гледал на ваг ком и всичко там е наред според мен остават дюзи.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот Zinoto » Нед 26 апр 2015 20:40


На всички коли с такива проблеми по ваг-ком всичко изглежда добре...


zahri-emin
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 07 авг 2009 11:17
Автомобил: Seat
Двигател: ALH
Местоположение: smolqn

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот zahri-emin » Нед 26 апр 2015 20:41


zahri-emin написа:Претрисане и неравномерна работа може да имаш и от разпръсквач.
При мен беше така, минах на 205-ци (от 110коня asv)и проблема изчезна.

Рядко пиша и определено вчера ти драснах защото съм го минал това, и съм почти сигурен, че са за нови дюзи.
Просто сваляте разпръсквачите и ги качвате на стенд. После търсете проблема другаде, ако не се окажат те.
И наложи ли се да ги сменяш, не прави грешката да си сложиш оригиналното. Слагай поне от 110 коня дори и без ремап те ще са по ефективни. Поздрави и бързо разрешаване на случая :wink Караш най- щастливата 90 ALH :smile


Потребителски аватар
viruses79
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 28 мар 2015 21:55
Автомобил: Golf 4 1.9tdi
Двигател: ALH
Местоположение: Видин

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот viruses79 » Пон 27 апр 2015 12:41


zahri-emin написа:
zahri-emin написа:Претрисане и неравномерна работа може да имаш и от разпръсквач.
При мен беше така, минах на 205-ци (от 110коня asv)и проблема изчезна.

Рядко пиша и определено вчера ти драснах защото съм го минал това, и съм почти сигурен, че са за нови дюзи.
Просто сваляте разпръсквачите и ги качвате на стенд. После търсете проблема другаде, ако не се окажат те.
И наложи ли се да ги сменяш, не прави грешката да си сложиш оригиналното. Слагай поне от 110 коня дори и без ремап те ще са по ефективни. Поздрави и бързо разрешаване на случая :wink Караш най- щастливата 90 ALH :smile

Когато Дани я гледа на компа каза че дюзите са наред и помпата също. По метода на изключването остава да е нещо от рода на гумички, сегменти, клапани...


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот Zinoto » Пон 27 апр 2015 12:56


Имай предвид, че за износването на разпръсквачите и на помпата не може да се съди със сигурност по показанията на компютърната диагностика.


Потребителски аватар
viruses79
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 28 мар 2015 21:55
Автомобил: Golf 4 1.9tdi
Двигател: ALH
Местоположение: Видин

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот viruses79 » Пон 27 апр 2015 13:30


Zinoto написа:Имай предвид, че за износването на разпръсквачите и на помпата не може да се съди със сигурност по показанията на компютърната диагностика.

Много се надявам да излезеш прав.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот samo_pechka » Пон 27 апр 2015 22:15


Zinoto написа:Аз ще ти кажа какво пише по каталозите от 25 - 31 бара. 31 на нова кола, до 25 принципно няма нужда от ремонт, ако стои и в гараж може и малко по-надолу

Мдам...при мен замервах на моя кола, дори спец за това си купих копресомер за дизел ( нямах личен до него момент ) . Колата е с надлъжен АФН , на 210 к.км ( сигурни ) 30,5-31 бара на студен мотор ( разлика половин бар м/у цилиндрите) . Та думата ми е, че не е рядкост дори и с малко навъртян км да има добри показания компресията , ще премеря при удобен случай и на другия си АФН колко е.
По темата :
Zinoto написа:Имай предвид, че за износването на разпръсквачите и на помпата не може да се съди със сигурност по показанията на компютърната диагностика.

Много вярно! +1 :th_up Смъкването им и стенда си казват точните болежки ( ако са оттам )
Ако имаш проблем и със засмукването/недостиг на нафтата , както и ниско налягане в ГНП - пак може да кади така.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], CekoBEN и 72 госта