Golf MK3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
unsigned
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Golf MK3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот unsigned » Нед 14 юни 2015 8:00


Здравейте колеги, проблемния автомобил е 2.0 АGG с ГИ.

Предисторията:
Колата имаше луфт в скорстния лост и след четене тука в форума, в началото на Април ходих да ми сменят тампоните по лостовия механизъм. До тук добре луфт вече нямаше - аз доволен потребител.

Драмата започна преди 10 дни, карах по магистралата в посока София и като стигнах задръстванията се оказа, че колата ми вече няма 1-ва скорост. Но има 2-ра, 3-та, 4-та, 5-та и задна, викам си хубаво ще я гледам като се пребера. До края на задръстванията обаче се появи и още един ефект скоростите влизат всички без първа но скоростния лост има много голям луфт.

Отивам на следващия ден на сервиз майстора гледа и се хваща за главата лост 1H0711173 и втулка 191711208A разтопени! Викам си попаднал съм на кофти части, я да видим колко струват оригинални
1H0711173 - 139лв (аааааааа не) :death
191711208A - не се продава само тампона - към 100лв.

Според майстора кофти кофти ама той такова нещо не бил виждал и ме прати да ми гледат гърнета, катализатори т.н. Отивам аз гледат всичко е наред колата е с всичките си heat shields както е излязла от завода, на двуцефката и дори има една ламаринка пред топчето на 1H0711173.

Реших да ги сменя пак тея части но не с оригинални с идеяата, че може предишните да са били менте.

Та карах си цяла седмица проблема изчезнал, но аз вече с едно на ум се ослушвам като прасе в трастика. Всичко изглеждаше наред до вчера, когато ми се наложи да покарам 2-3 часа градско и познайте, 1ва пак изчезна. Спрях гледам, имаме напредък, този път само 1H0711173 разтопен. :banghead

Та по същество:

Аз ли съм карък и попадам на кофти части или всичките са боклук?
Има ли смисъл да подменя гумента част на 1H0711173 с метална или нещо друго негоримо? (побългаряване)
Някакви други конструктивни предложения?

Това което ме посъветваха до тук:

Да махна катализатора. Щяла да падне малко температурата. - Да ама той не изглежда запушен, колата си върви, вдига обороти, има мощност, харчи нормално и температурата на мотора не мърда от 90 градуса.
Да сложа термо лента на двуцефката в областта на лостовия механизъм.
Да купя оригинални 1H0711173 и 191711208A. Да ама ако се стопят и те? И каква е гаранцията, че в порше няма да ми продадат тея от 15лв за 139лв?

Последна промяна от unsigned на Нед 14 юни 2015 8:25, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Голф 3 проблем сремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот mrpetrov » Нед 14 юни 2015 8:22


От това което виждам в интернет - ако с твоята се случва това:

Изображение

... е възможно несъвместимост между тампона и използваната смазка да довеждат до горния резултат.

Не карам Голф - просто давам идея.

Успехи! И ако го разбереш със сигурност какво е - пиши, колега!


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Голф 3 проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот emo-gar » Нед 14 юни 2015 8:48


Сменявал съм и двете неща(втулката и оста с топчето,на 1.8 са същите),втулката е към 8лв,оста с топката към 11.Взимани от Е07,дори и не ми минава покрай акъла,че цените им в оригинал са такива-каквито си писал!
Да ,има една ламаринка пред "топката",дълго я въртях докато разбера как се слага,почти месец изкара и без нея и без последствия.
Във връзка с твоя случай-провери пак,дали пък не "духа" около тръбите...само оттам може да дойде тази температура.Грес съм мазал по тях,каквато имах,макар да си мисля че не се нуждаят от смазка-нали затова са полимерни...ама мацнах малко,та сега събира боклуци...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот Bai Sando » Нед 14 юни 2015 15:53


И моите са се разпаднали и съм с голям луфт.Вместо топче съм сложил парче маркуч захванат със свинска опашка.Повече от 2 години го карам така и не са се стопили.Замислил съм тоя месец да ги сменявам с такива от евро 07.
Кажи от къде си ги купил та да знаем и ние :gruebel


unsigned
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот unsigned » Нед 14 юни 2015 19:57


Здравейте,

Благодаря за отговорите.

Първия комплект, който се разтопи тотално е купуван от едно квартално магазинче в кв.Гоце Делчев.
Втория комплект от който се разтопи само 1H0711173 засега, тампона държи още, го пазаруваха от сервиза, не знам кой им е доставчик.

Ще отскоча до Е07 да взема един комплект от техните и ще закарам колата някъде другаде да и погледнат тръбите. Друга опция май нямам.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот kris11 » Пон 15 юни 2015 10:39


На Еврото частите са боклукчиви.
По-добре сложи термолента и отгоре метален щит /може алуминиев/ Примерно алуминиева плака от някоя печатница. Да си оттука да ти дам


unsigned
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот unsigned » Пон 15 юни 2015 17:53


А някой има ли идея какви са размерите тая топка на 1H0711173? Външен и вътрешен?

С гърнетата се оказа, че проблем нямам абсолютно никакъв. :eek Продължавам да обмислям опциите.
Но както гледам ще се мисли нещо допълнително като щит, както предложи kris11. Термо лентата отпада скъпа и нетрайна.
Обмислям с какво да заменя топката. Последна опция - стругар , метална втулка съм му е*ал майката, ако ще да вибрира. :mad


unsigned
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот unsigned » Вто 16 юни 2015 14:05


Малко ъпдейт за заинтересуваните.

Днес купих още един 1H0711173, този път Meyle. Още не е монтиран но използвах момента да му взема размерите.

Изображение

Ще си запазя разтопения и ако и този даде фира ми се върти нещо такова като идея:

Изображение

Пък да видим.


apolon
Мнения: 877
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
Автомобил: BORA 1.6 16V
Двигател: AUS 2000
Местоположение: Razgrad

Re: Golf MK3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот apolon » Вто 16 юни 2015 17:26


Идеята с лагера... :thumb_down На скицата изглежда подходящо,но като се погледне снимката се оказва,че това е сепаратор на лагер без вътрешна гривна.Т.е. сферата е прорязана и тия прорези ще износят много бързо другата част,която лагерува в/у нея.
По-добрата идея- сфера от вентил гашо(сферичен кран)https://www.google.bg/search?q=%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD+%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BD&biw=1280&bih=891&tbm=isch&imgil=1QI_scoL55HGKM%253A%253B6cYnKNxec6RgFM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.shop.bg-maistor.com%25252Fsferichen-kran-s-izpraznitel-itap-1-2-2-detail&source=iu&pf=m&fir=1QI_scoL55HGKM%253A%252C6cYnKNxec6RgFM%252C_&usg=__BapwOfpnenSeKzDn7NKIdDqW8J8%3D&ved=0CDIQyjdqFQoTCIL36uXClMYCFUGnLAodOg8ASw&ei=vz-AVcKbKsHOsgG6noDYBA#imgrc=1QI_scoL55HGKM%253A%3B6cYnKNxec6RgFM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.shop.bg-maistor.com%252Fimages%252Fstories%252Fvirtuemart%252Fproduct%252Fsferichen-kran-s-izpraznitel-itap-tech-1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.shop.bg-maistor.com%252Fsferichen-kran-s-izpraznitel-itap-1-2-2-detail%3B700%3B700
:beer


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MK3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот Bai Sando » Вто 16 юни 2015 17:27


От къде я купи колега и колко парички?
Пиши след като я монтираш дали държи на температурата :wink


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот kris11 » Вто 16 юни 2015 20:28


зависи от къде купуваш лентата. Керам. лента е на 1000 гр С има и на 1260 гр със нишки. Има и керамичен плат на 1100гр, на1260 гр.Ц
По -евтиние ленти са стъклени и са на 500 гр продължителна темп, 550 гр С пикова. Зависи каков купуваш.
Отражаъелния щит от ламарина помага много


Потребителски аватар
Milenkatara
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот Milenkatara » Сря 17 юни 2015 16:27


Така на моя голф 3 1.8 моно му ги смених преди 2 месеца. Топран е марката. За топчето използвах стопер за врата от 1.50лв. Размера е същия като този и не се купува менте планка и топче. Утре ще сменям на голф 2 същия комплект. Нямам никакви проблеми с температурата и разтопяване на елементите. Комплекта ми е от 8лв а топчето стопер за врата 1.50лв. Почистих всички части с нафта след като ги разглобих и после смазах с обикновенна грес. Ако вместо оранжевото сложиш метал ще изядеш пръта, който ти е към лоста в купето. Ако имаш катализатор по-добре го махни. :love.vwclub :th_up :th_up :th_up

P.S. http://vwts.ru/forum/index.php?s=19fbf08d5b268f72a1ef89ca306d3227&showtopic=127413&st=0

Ето полезен линк от руснаците. Те даже правят и някаква добавка, която се монтира вътре ( така започва темата ) спомагаща за никакъв луфт и лесно превключване на скоростите.
Прикачени файлове
IMG_8339.JPG


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Golf MK3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот emo-gar » Сря 17 юни 2015 22:23


Това инструметче(аретираща планка,приспособление) си го направих,много помага,НО-или колата е стара,или руснакът е гледал друго...Наложи се да пиля ония малки ръбчета....зер на "лазер" ми я рязаха с ювелирна точност по чертежа.И все пак,въпреки инструметчето-пак се наложи да се побутне още веднъж,ами то и тия пластмаси при лоста(където се слага) са поизносени и внасят грешка.
При удобен случай ще я снимам и кача тук,в темата.


Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 567
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: LEON ST
Двигател: CXSA
Местоположение: Варна

Re: Golf MK3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот bahyr » Чет 18 юни 2015 16:49


Правил съм си я и Аз и при мен си заспа и се регулира супер. Това обаче след смяната на комплектчето втулки.
А всъщност регулирането е на два етапа, първо шаблона и после с ексцентрика на лоста.


Потребителски аватар
Milenkatara
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 2.0 АGG проблем с ремонтен к-т за скоростите.

Мнениеот Milenkatara » Пет 19 юни 2015 8:55


Добре какво прави тази планка ? Ако всичко е сменено не би трябвало да се слага, защото луфт няма никакъв.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dragnev1 и 76 госта