започна да забива предницата, и лека-полека да "увяхва" на баира. След няколко секунди пак усетих че има тяга, но за кратко. Възможно ли е, турбото вече да влиза в "авариен режим", и да се ориентирам към друго ... 
започна да забива предницата, и лека-полека да "увяхва" на баира. След няколко секунди пак усетих че има тяга, но за кратко. Възможно ли е, турбото вече да влиза в "авариен режим", и да се ориентирам към друго ... 

и в 4-те дупки бяха останали болтовете които държат шайбата. Свалихме го и успешно макар с малко зор, възстановихме и 4-те резби. Очаквам утре да ми пристигне новата демпферна шайба. Имало е явно страхотен луфт, за да скъса 4 болта, и самата ос на шайбата беше в ужасно състояние. Това говори, че от там ще идва целия проблем с това прословуто моментно "забиване" след 3000 оборота и трудното палене при студен двигател...

!Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта