Golf MK4 Обучение на дроселова клапа Simos 3
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
Колега icefire златен си ! След смяна на маркуча към дебитомера, изчистване на дроселовата клапа, изчистване на дебитомера и адаптация с разкачане на акумулатора, чакане на контакт 5 мин. и чакане на празен ход 5 мин. резултата е същия: оборотите играят ли играят без абсолютно никаква промяна!
ВАГ КОМ-а ще реши проблема !
ВАГ КОМ-а ще реши проблема !
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
Ще стискам палци да се оправи 

-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
Колеги, със смяна на дебелия маркуч за дебитомера, откачане на едната клема на акумулатора за 5 мин., адаптация с VAG COM, 5 мин. на контакт и 20 мин. на празен ход без газ и още 300км след това нещата се оправиха.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3

- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
Едно добро описание с картинки http://golf4.ru/forum/index.php?showtopic=15436
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3

Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
Привет, колеги.
Надявам се, че съм уцелил темата и не спамя излишно форума. Та накратко към проблема - колата ми има едно играене на оборотите на празен ход и няма мощност. Как се появи проблема - с падането на снега ми падна и акумулатора, т.е. оказа се,че е за изхвърляне, като беше толкова паднал, че дори централното и лампите по таблото не сработиха. Сега има чисто нов акумулатор, но и този проблем. А пиша в тази тема, тъй като изчетох доста във форума и май има случаи, в които не успява да се адаптира сама дроселовата клапа и тр да закарам колата на комп. диагностика, за да я адаптират. Мисля, че там е проблема, защото когато ми дадоха ток, колата си запали без проблем, поработи 4-5 мин нормално и после си смени звука и остана в гореописаното състояние. Минал съм вече 80-90 с след новия акумулатор и все така си го има този проблем. Работи така без значение дали я карам на газ или на бензин.
Според вас възможно ли е просто да тр да я закарам да ми изчистят грешките и има ли смисъл да откачам и закачам акумулатора с надеждата, че тоя път може да се оправи?
PS: За справка алтернатор, бубина, кабели, свещи, О-пръстени, вс филтри без филтър-купе и бензиновия филтър са на 150км и на 2-3 седмици. Колата е Голф 4, 1.6 АКЛ, 101к.с.
Надявам се, че съм уцелил темата и не спамя излишно форума. Та накратко към проблема - колата ми има едно играене на оборотите на празен ход и няма мощност. Как се появи проблема - с падането на снега ми падна и акумулатора, т.е. оказа се,че е за изхвърляне, като беше толкова паднал, че дори централното и лампите по таблото не сработиха. Сега има чисто нов акумулатор, но и този проблем. А пиша в тази тема, тъй като изчетох доста във форума и май има случаи, в които не успява да се адаптира сама дроселовата клапа и тр да закарам колата на комп. диагностика, за да я адаптират. Мисля, че там е проблема, защото когато ми дадоха ток, колата си запали без проблем, поработи 4-5 мин нормално и после си смени звука и остана в гореописаното състояние. Минал съм вече 80-90 с след новия акумулатор и все така си го има този проблем. Работи така без значение дали я карам на газ или на бензин.
Според вас възможно ли е просто да тр да я закарам да ми изчистят грешките и има ли смисъл да откачам и закачам акумулатора с надеждата, че тоя път може да се оправи?
PS: За справка алтернатор, бубина, кабели, свещи, О-пръстени, вс филтри без филтър-купе и бензиновия филтър са на 150км и на 2-3 седмици. Колата е Голф 4, 1.6 АКЛ, 101к.с.
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
- Автомобил: Golf 4 1.6 SR
- Двигател: 1998
- Местоположение: Варна
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
Колега оправи ли се голфарата ?? Преди малко изчистих дросела и вътре с WD-40 докъдето можах да бръкна, беше черно като нафтова печка, разкачих акумулатора, чаках.,като запалих оборотите бяха 1500 след 4 мин паднаха на 1000. Сега ще карам около 100-тина км и да се надяваме ,че ще ми се оправят пак на 900 както си бяха, иначе ще се окаже че съм развалил добре работещата кола ,щото някой решил че това трябва да се чисти. 

- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
Нормалните обороти не са 900 , а 780.И вместо да караш 100-300 км. я закачи и адаптирай с VAG COM.
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
- Автомобил: Golf 4 1.6 SR
- Двигател: 1998
- Местоположение: Варна
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
Колега това закачане тука в Германия и обучение с VAG Com, струва колкото половината кола, така че се надявам да се оправи от само себе си..;)
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
У наше село струва 10 лв,а ако си имаш кабел си го правиш безплатно ☺
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
- Автомобил: Golf 4 1.6 SR
- Двигател: 1998
- Местоположение: Варна
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
Поръчах си кабели от Китай, но програмата никой не казва от къде да я сваля..
Голямо криене, големи мишки..,ще Ви взема хляба.. 


-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
simonb написа:Колега оправи ли се голфарата ?? Преди малко изчистих дросела и вътре с WD-40
Голяма грешка.
WD-то е мазно и събира прахоляк.
simonb написа:Поръчах си кабели от Китай, но програмата никой не казва от къде да я сваля..вГолямо криене, големи мишки..,ще Ви взема хляба..
Моя кабел си дойде с инсталационен диск.
Но е купен в България.
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
- Автомобил: Golf 4 1.6 SR
- Двигател: 1998
- Местоположение: Варна
Re: Обучение на дроселова клапа на Голф 4 Simos 3
След втори Vag-Com резултата е същият, оборотите стоят високи 1200-1300 и тези също ми казаха ,че е заминал дросела и трябва нов. А може ли да е от термостата, понеже когато е на място и мотора е загрял, стрелката кове на 90 градуса, а като тръгна и мина 4-5 км стрелката пада на 60-70 градуса, не вярвам мотора да работи така студен и да се охлажда толкова много. Някакви идеи ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта