МК4 1.8т двигателя трака

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
курвата
Мнения: 221
Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
Автомобил: Polo + A3
Двигател: ABF + AGU
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот курвата » Нед 31 яну 2016 22:03


Попринцип тоя мотор не страда от повдигачи. Има доста случай да не качва масло като хората по ред причини ма тогава обикновено светва и една лампа на таблото незнам дали се сещаш коя е. Аз се още си мисля че е верига.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот ktamen » Нед 31 яну 2016 22:05


Аз питах за моя си мотор. Знам, че имам проблем с повдигач и се надявах да пишеш как да позная кой е проблемния.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот nuri_3556 » Нед 31 яну 2016 22:19


Като отворя капака на клапаните кое да проверя,какво се гледа?Под оптегача на веригата имал цедка,как се вади тая цедка да я проверя?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13402
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 31 яну 2016 22:42


ktamen написа:Този двигател с хидравлични повдигачи ли е?

Я кажи кой мотор,от по-съвременните на ВАГ не е с такива?

1.8Т има проблеми с цедката на маслената помпа.Не качва масло,обтегача не работи коректно.

Последна промяна от Zdravko Zankov на Пон 01 фев 2016 7:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот nuri_3556 » Нед 31 яну 2016 23:26


Нека да се коментира малко и за цедките,те са 2 май-на маслената помпа и под обтегача ли ?Как по лесно можем да имаме достъп към тях?


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот misho_GTI » Пон 01 фев 2016 1:19


на маслената помпа - махаш картера и я виждаш, държеше се с смукателя на 1 болт, мисля, сваляш и чистиш.
на обтегача - махаш капак на клапани и обтегача, съответно до обтегача се стига като си махнал единия вал и веригата (тази част ми е много далечна, може да има и още нещо, правил съм го преди мнооого време и направо ми се губи) та цедката на обтегача направо можеш да я махнеш.


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот kriso_g » Пон 01 фев 2016 8:31


ilian. написа:AGU AUM са механични :th_up

колега AUM сме с електрически...аз го смених
веригата се износва и разхлабва и затова почва да трака...моят тракаше и на място :arrow


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот ilian. » Пон 01 фев 2016 20:05


viewtopic.php?t=436597
Колега писал съм в тази тема за колата на един приятел какво беше при него не споря само споделям :th_up


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот nuri_3556 » Чет 04 фев 2016 19:06


Колеги май намерихме виновника,излезна крива биела.Възможно ли от биелата да издава звук такъв?И биели от AEB мотор стават ли,тоест имат ли разлика в грамажите(теглото)


Потребителски аватар
курвата
Мнения: 221
Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
Автомобил: Polo + A3
Двигател: ABF + AGU
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот курвата » Чет 04 фев 2016 22:55


Леле майко е нали шума е бил в горната части на мотора :eek


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13402
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 04 фев 2016 22:59


nuri_3556 написа:излезна крива биела)

Не вярвам,разглобихте ли мотора?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот kris11 » Пет 05 фев 2016 10:36


За най-лесно свали масления филтър и провери дали не се върти на ръка 1 като гайка. С времето се разхлабва.Отдолу има О пръстен - смени го.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот nuri_3556 » Пет 05 фев 2016 13:51


Колата е разглобена да и има крива биела на 2 или 3 цилиндър беше.Главата дадохме да я ревизират и ако има нещо нередно там ще излезе на яве.И според майстора шума идваше от горе,но не към веригата или оптегача а от към 2-3 цилиндър някъде по средата на мотора.Мерихме компресията и само този цилиндър беше малко по ниска.Налягането на маслото беше около 4 бара,но колата беше студена,а тя и студена пак тракаше.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13402
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 05 фев 2016 15:39


Интересна работа,нали този мотор издържаше до 300 коня със сток карантия?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: МК4 1.8т двигателя трака

Мнениеот nuri_3556 » Пет 05 фев 2016 17:50


То сигурно издържа,но нютоните му дойдоха в повече според мен.Защото клапана н75 понякога не регулира налягането както трябва.Последно като карах на втора газ до към 6600-6900 оборота и включих на трета и видях бууст метър-а как удари 1.8-1.9 бара.Турбинката е к04



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 81 госта