Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 451
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот dalgia-73 » Сря 09 мар 2016 21:16


Колега ти карал ли си помпа дюза.Щото само със четене не става.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот Stivi » Сря 09 мар 2016 22:18


Специално за това кой двигател какви и колко проблеми има се разбира с четене, а не с каране :a045


Потребителски аватар
nikolay80
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF 2001г
Местоположение: Сливен

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот nikolay80 » Сря 09 мар 2016 22:37


Да обаче има и друго.Ти четеш актуалните теми в момента и понеже тези коли се купуват масово в момента и нови потребители на тези мотори попадат на проблеми и се пише доста.Мисля че ако четеш темите във форума от преди 10 години ще четеш само за проблемни дизели от старото поколение.А и нормално колкото по сложно и с повече елементи е едно нещо ,да има повече неща които да се счупят.Не коментирам и всичките гаражни майстори които грам понятие си нямат от тези мотори и филма там винаги е голям и хората опират до форума.
Ама айде стига,че оспамихме на човека темата!


Psycho8787
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 17 юни 2015 20:12
Автомобил: VW Passat 131hp
Двигател: AVF
Местоположение: Дупница

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот Psycho8787 » Нед 13 мар 2016 20:53


Днес свалих гавата. Буталото на 2-ри цилиндър стърчи с 1мм над буталото на 3 - ти . Не знам колко е допустимото излизане на буталото над блока. Вала е износен, лагерите са за смяна, мисля че и пуловете също. Колеги, помагайте с картера, четох че се сваля доста трудно .


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот tdi fen » Нед 13 мар 2016 20:55


уцелих биелата е крива


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот IvanMan » Вто 15 мар 2016 6:34


Спазвайте приличен тон!


Psycho8787
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 17 юни 2015 20:12
Автомобил: VW Passat 131hp
Двигател: AVF
Местоположение: Дупница

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот Psycho8787 » Вто 15 мар 2016 9:31


Биелата на 3- ти цилиндър е крива. Може ли да се замени от друг мотор AVF (ако има разлика в грамажа) ? Лагерите на биелите са без засек.Ако някой има техническа литература моля да сподели, ще ми е от помощ при сглобяването.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот tdi fen » Вто 15 мар 2016 10:18


биелата трябва да е същата без разлика в грамажа


Psycho8787
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 17 юни 2015 20:12
Автомобил: VW Passat 131hp
Двигател: AVF
Местоположение: Дупница

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот Psycho8787 » Вто 15 мар 2016 10:31


tdi fen написа:биелата трябва да е същата без разлика в грамажа

Болтовете на петите сменят ли се и с каква сила се затягат ? Също така проблем ли е, че лагерите не са точковани и задължително ли се сменят ( изглеждат ми добре)


Psycho8787
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 17 юни 2015 20:12
Автомобил: VW Passat 131hp
Двигател: AVF
Местоположение: Дупница

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот Psycho8787 » Сря 16 мар 2016 16:08


Намерих 4 биели от същия пасат, но са с 14 грама по-леки ? Ще се отрази ли на работата на мотора ?


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот Pet_rov » Сря 16 мар 2016 17:10


Не знам дали съм прав, но - биелите комплект се теглят по двойки - 1 и 3 2 и 4. Навремето за Москвича допустимата разлика в грамажа май беше 7 грама. Малко ми е смешен примера с тоя Москвич, но си го правех сам. Нека колегите да споделят, ако знаят. Успех с ремонта.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13411
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 17 мар 2016 7:42


Щом са 4 еднакви няма да има проблем.


Psycho8787
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 17 юни 2015 20:12
Автомобил: VW Passat 131hp
Двигател: AVF
Местоположение: Дупница

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот Psycho8787 » Нед 03 апр 2016 17:37


Колата е готова. Сменени са : 4 биели, биелни лагери, сегменти, лагери разпределитен вал, повдигачи + обслужване (ремъци и ролки) Пали от половин оборот и няма и помен от пушеци.Ето и показанията на vcds

22222.jpg
1111.jpg


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот tdi fen » Нед 03 апр 2016 20:12


всичко е 6 според си направи синхронизацията 0


Psycho8787
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 17 юни 2015 20:12
Автомобил: VW Passat 131hp
Двигател: AVF
Местоположение: Дупница

Re: Б5.5 131 студена пуши и тресе след смяна на турбина

Мнениеот Psycho8787 » Сря 06 апр 2016 20:34


Интересното е, че стойностите на 15-ти канал за консумацията на място играят от 0.6 до 0.8 , синхронизацията също -1.1 до -3.3 . Усещам малко повече вибрации в купето на свободна.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта