Golf Mk4 AHF турбината пренадува
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
viewtopic.php?f=13&t=125832
Колега, това е човекът за теб, виждам че си от Бургас и не си много далече, може да прекосиш прохода и да идеш при него, давам точно 2 3 мин за да разбере какво и има на колата, ако имаш интерес пиши ЛС и ще ти дам номерът му !!
Колега, това е човекът за теб, виждам че си от Бургас и не си много далече, може да прекосиш прохода и да идеш при него, давам точно 2 3 мин за да разбере какво и има на колата, ако имаш интерес пиши ЛС и ще ти дам номерът му !!
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
В крайна сметка наистина се оказа, че геометрията е зацапана. Откачихме актуатора, а лостчето на геометрията почти не се местеше. В момента турбината е свалена и се чисти. Ако всичко мине наред утре ще дам отзиви!
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Здравейте,
извинявам се че пиша в темата на колегата.
Гогато се проверява хода на актуатора,вади ли се вакума.Аз пробвах и не мърда,няма ход.
извинявам се че пиша в темата на колегата.
Гогато се проверява хода на актуатора,вади ли се вакума.Аз пробвах и не мърда,няма ход.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Не се вади нищо за да се провери.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Здравейте всички. Турбото вече е изчистено. Вакум, Н75, актуатор и маркучета проверени. За сега колата се държи повече от добре и дано скоро не ми създава проблеми. Благодаря на отзовалите се за мненията и съветите!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Ако колата е прекодирана на автомат, може да очакваш бързо зацапване междудругото. 

- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Съмнявам се (имам проблем с топлия старт). Как все пак да го проверя?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
На автомат колата винаги има записана 1 грешка, вижда се веднага в лога на VCDS. Забравих кой номер беше. Но щом се лигави с топлия старт вероятно не е пусната на автомат. 

-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Това с автомата и бързото зацапване са пълни глупост! Проверява се като се закачиш на VAG-а и гледаш кой кодинг ще ти изпише. 0001 е автомат 0002 е ръчка. За топлия старт най-доброто решение е ревизиране на стартера но качествено с подмяна на всичко както му е реда!
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Стартерът е ревизиран и акомулатора е нов, но проблема с паленето си го има.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
xxx_man написа:Това с автомата и бързото зацапване са пълни глупост! Проверява се като се закачиш на VAG-а и гледаш кой кодинг ще ти изпише. 0001 е автомат 0002 е ръчка. За топлия старт най-доброто решение е ревизиране на стартера но качествено с подмяна на всичко както му е реда!
Не са глупости, факт е. И цял нов стартер с 95 ампера батерия НЕ решава проблема с топлия старт и на йота при доста коли.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Аз пък се чудя при мен защо го няма, още като я взех нямаше проблем с топъл старт. След това ревизирах стартера по други причини и смених акумулатора, пак си пали от четвърт топла. Не е прекодирана на автомат, нито има чип. Ама турбината си я цапа, ако не я продухвам.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
В дизел форума е обяснено много добре проблема с топлия старт! На който му се чете знае къде и как! Това че стартера е отварян и му е сменено това онова, не значи че е качествено ревизиран! Единствената причина топла кола да не запали е помпата да не пуска нафта и мотора да върти на сухо, а това пак казвам е добре обяснено в цитирания от мен форум. И да търсите друг проблем няма да намерите!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
Виж в дизел форума и за разликата в заложения цикъл на Н75 в управляващите карти при ръчна и автоматична кодировка.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува
hooligan_sk написа:Виж в дизел форума и за разликата в заложения цикъл на Н75 в управляващите карти при ръчна и автоматична кодировка.
Това всички го знаем! Само дето няма никаква връзка работата на H75 с зацапаната геометрия! Геометрия се цапа от саждите които минават през топлата част на турбото! Независимо дали клапана дърпа на 100% или на 50% количеството сажди което минава през охлюва си е все същото!!! Така че тайната е някъде другаде

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], MapTo_D и 37 госта