Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 21 мар 2016 17:52


viewtopic.php?f=13&t=125832

Колега, това е човекът за теб, виждам че си от Бургас и не си много далече, може да прекосиш прохода и да идеш при него, давам точно 2 3 мин за да разбере какво и има на колата, ако имаш интерес пиши ЛС и ще ти дам номерът му !!




Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот Stoyanov_Vw » Пон 21 мар 2016 18:27


В крайна сметка наистина се оказа, че геометрията е зацапана. Откачихме актуатора, а лостчето на геометрията почти не се местеше. В момента турбината е свалена и се чисти. Ако всичко мине наред утре ще дам отзиви!


Cvetomir-Panchev
Мнения: 355
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот Cvetomir-Panchev » Вто 22 мар 2016 17:25


Здравейте,
извинявам се че пиша в темата на колегата.
Гогато се проверява хода на актуатора,вади ли се вакума.Аз пробвах и не мърда,няма ход.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот hooligan_sk » Вто 22 мар 2016 22:40


Не се вади нищо за да се провери.


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот Stoyanov_Vw » Сря 23 мар 2016 15:45


Здравейте всички. Турбото вече е изчистено. Вакум, Н75, актуатор и маркучета проверени. За сега колата се държи повече от добре и дано скоро не ми създава проблеми. Благодаря на отзовалите се за мненията и съветите!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот hooligan_sk » Сря 23 мар 2016 18:30


Ако колата е прекодирана на автомат, може да очакваш бързо зацапване междудругото. :th_up


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот Stoyanov_Vw » Сря 23 мар 2016 19:32


Съмнявам се (имам проблем с топлия старт). Как все пак да го проверя?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот hooligan_sk » Сря 23 мар 2016 19:42


На автомат колата винаги има записана 1 грешка, вижда се веднага в лога на VCDS. Забравих кой номер беше. Но щом се лигави с топлия старт вероятно не е пусната на автомат. :th_up


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот xxx_man » Сря 23 мар 2016 21:27


Това с автомата и бързото зацапване са пълни глупост! Проверява се като се закачиш на VAG-а и гледаш кой кодинг ще ти изпише. 0001 е автомат 0002 е ръчка. За топлия старт най-доброто решение е ревизиране на стартера но качествено с подмяна на всичко както му е реда!


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот Stoyanov_Vw » Сря 23 мар 2016 21:30


Стартерът е ревизиран и акомулатора е нов, но проблема с паленето си го има.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот hooligan_sk » Сря 23 мар 2016 21:35


xxx_man написа:Това с автомата и бързото зацапване са пълни глупост! Проверява се като се закачиш на VAG-а и гледаш кой кодинг ще ти изпише. 0001 е автомат 0002 е ръчка. За топлия старт най-доброто решение е ревизиране на стартера но качествено с подмяна на всичко както му е реда!


Не са глупости, факт е. И цял нов стартер с 95 ампера батерия НЕ решава проблема с топлия старт и на йота при доста коли.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот vanesto » Сря 23 мар 2016 21:49


Аз пък се чудя при мен защо го няма, още като я взех нямаше проблем с топъл старт. След това ревизирах стартера по други причини и смених акумулатора, пак си пали от четвърт топла. Не е прекодирана на автомат, нито има чип. Ама турбината си я цапа, ако не я продухвам.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот xxx_man » Сря 23 мар 2016 22:12


В дизел форума е обяснено много добре проблема с топлия старт! На който му се чете знае къде и как! Това че стартера е отварян и му е сменено това онова, не значи че е качествено ревизиран! Единствената причина топла кола да не запали е помпата да не пуска нафта и мотора да върти на сухо, а това пак казвам е добре обяснено в цитирания от мен форум. И да търсите друг проблем няма да намерите!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот hooligan_sk » Сря 23 мар 2016 23:24


Виж в дизел форума и за разликата в заложения цикъл на Н75 в управляващите карти при ръчна и автоматична кодировка.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf Mk4 AHF турбината пренадува

Мнениеот xxx_man » Чет 24 мар 2016 18:52


hooligan_sk написа:Виж в дизел форума и за разликата в заложения цикъл на Н75 в управляващите карти при ръчна и автоматична кодировка.

Това всички го знаем! Само дето няма никаква връзка работата на H75 с зацапаната геометрия! Геометрия се цапа от саждите които минават през топлата част на турбото! Независимо дали клапана дърпа на 100% или на 50% количеството сажди което минава през охлюва си е все същото!!! Така че тайната е някъде другаде :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта