


Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
- asd9208
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 22 май 2015 22:53
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
имам същия проблем ,без да свети лампа за маслото .Сутрин като е запаля притраква за 1-2 сек и утихва. На какво може да се дължи?
- prateli
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
износена маслена помпа
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
От известно време и аз съм с този проблем. Чукането е в задната част на мотора където е този прочут клапан. Поръчах си от Щатите пълен комплект днес го смени майстора и след като загря до максимум и пак това ръмжене. Този клапан е 3ти лампа на маслото не ми е светвала сега отивам на проверка на маслена помпа и евентуално смяна. Егати двигателя а за инженера създал това произведение много поздрави на цялото му семейство.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Забравих маслото е 10/40 смених над 5 марки като последното е доставено от Германия.
- tdi fen
- Мнения: 4717
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
сигурен ли си че не идва от обтегача веригата на разпределителните валове
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Да сигурен съм. Смених два втора употреба + нови вериги, едно и също сега сложих чисто нов + нова верига резултата е същият. Утре ще се отваря картера да се види м.помпа и б.лагери.
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
И при мен имаше такова чукане, смених обтегача на веригата с чисто нов, нова верига, промивка на картера и цедката, сложих 5W-40 и сега мърка като котенце!
Лошото е, че сега ще трябва да я продам защото ми излезе възможност да си купя чисто нова кола.
Лошото е, че сега ще трябва да я продам защото ми излезе възможност да си купя чисто нова кола.
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Колега колко ти излезна обтегача и веригата!
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
danaildel4ev, имаш ЛС!
- ivo_vn
- Мнения: 135
- Регистриран на: Пон 14 май 2012 21:57
- Автомобил: Passat
- Двигател: AVB
- Местоположение: Варна
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Здравейте, колеги!
Имам проблем с нестабилни обороти на празен ход. Смених "Г" образния мущук на блока за картерната вентилация понеже се беше счупил, подмених и вакум маркучите, тройника преди сервото беше почистен и отново влезе в действие. Колата като че ли стана една идея по-добре, но проблема с оборотите остана. Разрових се в руските форуми и разбрах че на тръбата преди дросела където влизат маркучите за картерните газове има клапан, при мене на това "клапанче" му липсва гумичката.. качвам снимки да добиете представа ако някой знае от къде мога да купя гумичката, нека сподели!
Имам проблем с нестабилни обороти на празен ход. Смених "Г" образния мущук на блока за картерната вентилация понеже се беше счупил, подмених и вакум маркучите, тройника преди сервото беше почистен и отново влезе в действие. Колата като че ли стана една идея по-добре, но проблема с оборотите остана. Разрових се в руските форуми и разбрах че на тръбата преди дросела където влизат маркучите за картерните газове има клапан, при мене на това "клапанче" му липсва гумичката.. качвам снимки да добиете представа ако някой знае от къде мога да купя гумичката, нека сподели!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Да му е.. и инджинера дето го измисли. Смених биелни лагери/ глуко/, маслена помпа/ колбеншмит/ и хид. оптегач + верига/от Щатите с 1на година г-я/ всичко ново и пак чука. Сега ще сменям и маслото досега бях с 10/40 мисля да сложа пълна синтетика, но ме притеснява, че го прави когато загрее и то на празен ход или при запалване изръмжава. Чудното е че с новите части нещата станаха по зле и вече незнам какво да сменям. Приемам всякакви идеи!
- tdi fen
- Мнения: 4717
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
да не е повдигач ? а мерихте ли компресия ?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
tdi fen написа:да не е повдигач ? а мерихте ли компресия ?
Компресията не е мерена понеже нямам отношение към чукането при подаване на газ чукането спира. Сега обмислям и тях да сменям, но имам съмнения, че няма да са те.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Чукането е от оптегача, но въпроса е защо го прави при полужение, че е нов, също така и м.помпа и б.лагери нови. Зъбните колела на двата вала също са ок. Валове и основни лагери ок. Търся някаква схема на двигателя ако някой може да помогне? Съмненията са за някакъв лагер който върти м.помпа намирал се по нагоре.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат B5 1.8 20v ADR - проблем с мотор!
Повечето стари двг чукат при първо стартиране за деня /особено през лятото/ и след няколко секунди спира, ако е така пуловете на повдигачите са износени.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта