Гуми за синхро

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Гуми за синхро

Мнениеот madcap » Вто 06 фев 2007 20:12


Имам един въпрс:

Значи знам че по-принцип не требва да се слагат различни гуми на синхрото че чупи и т.н. Но

А ако си сложа същия размер гуми, същата виочина и т.н., ама с различна шарка, дали ще има проблем,

или пак ще има различно сцепление и мое стане белята

Вие сте наред :wink:




Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Вто 06 фев 2007 20:37


По принцип сцеплението се променя!!!
Но дали ще се окаже вреден различния протектор на гумите??? Според мен не!!! Проблем ще бъде да са с раличен размер гумите тогава със сигурност ще ти се прецакат диференциалите!!!!!Ако са различни по размер предните и задните гуми се прецаква средния диференциал!!!


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 06 фев 2007 21:17


Аз съм за 4 еднакви.
пп 4X4 постоянно ли е ON на Golf??? :roll: :roll: :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 06 фев 2007 22:35


4 еднакви! Като размер и шарка.
П.П. 4х4 е постоянно.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 06 фев 2007 23:08


brabus написа:4 еднакви! Като размер и шарка.
П.П. 4х4 е постоянно.


Благодарско !!!


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 07 фев 2007 1:47


brabus написа:П.П. 4х4 е постоянно.


До колкото четох, при мен е попринцип задвижват само предните, и като превъртят се зацепват задните, това бил икономичния режим на синхрото, не като 4motion, там е постоянно зацепен


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 07 фев 2007 9:01


Значи истината е при автомобили с 4х4, независимо дали постоянно или не, да са не само с 4 еднакви гуми, ами и да са с еднаква степен на износване, че един приятел с Ауди куатро как се въртя, добре че не беше с голяма скорост и спря в мантинелата :043:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 07 фев 2007 9:44


madcap, обратно е. Синхро (поне при Г2) е 80% на преден мост, 20% заден. Може да промени до 50:50. На заден ход Синхрото не работи.
4Motion е 100% преден и при нужда прехвърля на задни колела. Това му е големия +, че при нормално каране си само на предно и не качва разхода, а в същото време много по-бързо реагира от Синхрото.
Може да имам малки неточности, но това е като цяло.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 07 фев 2007 10:13


Здължително е гумите да са с еднакви размери и грайфер!!!


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Сря 07 фев 2007 11:41


синхрото е 60 /40 предни задни обаче и аз се чудя за гуми и мисля че ако шарката е различна няма да има проблем


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 07 фев 2007 12:55


4oroi4o написа:Здължително е гумите да са с еднакви размери и грайфер!!!

Слушайте компетентните хора !!!!!!
Нали като има различен грайфер и сцеплението ще е различно...не правете иономии там дето те са вредни....


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Сря 07 фев 2007 13:51


и въпреки всичко каква връзка има сцеплението - нали това е идеята на синхрото като забуксуват предните да на товари задните които вече стават активни и колкото по добро сцепление имат с земята толкова по добре - повече ще помогнат така че няма значение за шарката. По книжка на синхрото също като на останалите коли можеш сменяш гумите (предните на мястото на задните) когато се износят само че дясна на дясна лява на лява май беше - нали тогава се променя сцеплението щото се очаква че вече са износени предните и затова правиш тая врътка така че не виждам проблем


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Сря 07 фев 2007 16:22


brabus написа:madcap, обратно е. Синхро (поне при Г2) е 80% на преден мост, 20% заден. Може да промени до 50:50. На заден ход Синхрото не работи.
4Motion е 100% преден и при нужда прехвърля на задни колела. Това му е големия +, че при нормално каране си само на предно и не качва разхода, а в същото време много по-бързо реагира от Синхрото.
Може да имам малки неточности, но това е като цяло.
извинявай но синхрото и на зад работи със сигурност.
mod edit: Sunny


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Сря 07 фев 2007 18:10


поправка колега но синхрото със сигурност не работи назад и тва е кофти по добре щеше да работи и назад но поради технологията която е използвана а именно вискомуфа в случая маслото което е вътре увлича зацепването работи само в една посока и го знам от личен опит


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Сря 07 фев 2007 22:23


biostrong написа:поправка колега но синхрото със сигурност не работи назад и тва е кофти по добре щеше да работи и назад но поради технологията която е използвана а именно вискомуфа в случая маслото което е вътре увлича зацепването работи само в една посока и го знам от личен опит
колега опит черпя от 3 броя синхро и 1 броя кънтри на мои приятели и на тях работи на зад явно са поръчкови щом само техните работят



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта