Като светне ЕРС то я изрежи над 3000 оборота и ще изгасне, това означава, че смуче въздух отнякъде, остава да намериш откъде.
Ако свети ЕРС имаш грешка за МАП сензора освен за ламбдата, не го сменяй, това е нормално и означава, че работи.
На празен ход падат оборотите от време на време, гасне при първо палене, студен двигател.
Грешката за ламбдата е нормална, няма страшно и аз се набутах с една ламбда.
И бобина, и кабели и свещи и бензинова помпа и още много други неща.
Първото нещо е да си намериш читав софтуер, след, като имаш кабел, какво ти пише на кабела? намери си софт за този кабел иначе ще се скапе кабела.
Трябва първо да адаптираш дросела, за да го провериш дали работи и дали проблема не е в него, ако си дава АД ОК, значи не базикай дросела, под него има О пръстен, после провери вакуумите към дросела до сепаратора, с едно клапанче преди него, вакуума към сервоусилвателя на спирачките и смени О пръстените на всмукателния колектор. Отнякъде ти влиза въздух, за това ламбдата ти дава грешка!
Когато датчиците ти дават грешки, това не означава винаги, че проблема е в тях, те просто отчитат стойностите, които са грешни вследствие на нещо друго, а компа няма как да разбере дали имаш изваден вакуум или сондата е заминала и за това пише, че проблема е в сондата.
Провери вакуумите от сепаратора до дросела, от резервоара, от канистър клапанчето до дросела, виж и маркуча на капака на клапаните, който отива във въздушния филтър, всичко трябва да е здраво!
Не е зле да си измериш и налягането на горивото, за да изключиш ниско налягане на горивото поради някакъв друг проблем.
На празен ход влез в 033 блок и кажи какво дава? Колко са процентите?
Свали МАП сензора, отляво на всмукателя е държи се на две рапидки, може и да е задънен с масло.
Ваг-ком, колко ти дава да е налягането?
Колко лампи имаш? ЕРС и? Имаш ли ЧЕК ЕНДЖИН?
Двигателите са същите, но има малки разлики, пък и се налага да я оправяме онлайн, за това те питам.