Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Нед 12 фев 2017 20:35


Охлаби и 4 те гайки към дюзите .Един да върти на стартер , а ти гледай кога ще започне да изхвърля плътна нафта без въздух. завиваш и палиш.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот samo_pechka » Нед 12 фев 2017 20:48


salico написа:Днес реших да направя промивка на горивната система с лъки моли

Да кажеш първо как точно си правил промивката и кое е наложило това ...


salico
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 19 юли 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот salico » Нед 12 фев 2017 21:28


samo_pechka написа:
salico написа:Днес реших да направя промивка на горивната система с лъки моли

Да кажеш първо как точно си правил промивката и кое е наложило това ...

1.Откачих маркуча ГНП вхд. сложих там прозрчен маркуч дирекно в бурканчето с добавката 2.Откачих маркуча за обратната нафта в края и от там пак буркана 3.Вкарах тези двата маркуча едно в друго който бяха останали над горивния филтър и така.


salico
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 19 юли 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот salico » Нед 12 фев 2017 21:34


pa4o_ivanov61 написа:Охлаби и 4 те гайки към дюзите .Един да върти на стартер , а ти гледай кога ще започне да изхвърля плътна нафта без въздух. завиваш и палиш.

Да утре ще направя точно така ,четох и другаде този вариянт но за по-сигурно да попитам тук в форума.Дано да издържи аклумулатора.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот samo_pechka » Нед 12 фев 2017 22:11


А каква е била причината за да правиш това ( тази промивка )?


salico
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 19 юли 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот salico » Нед 12 фев 2017 22:20


samo_pechka написа:А каква е била причината за да правиш това ( тази промивка )?

Причината голям разход на гориво 10/12л. през зимата в града и си помислих ,че ще е от полза знам ли.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот samo_pechka » Нед 12 фев 2017 22:26


Напразно си го правил..
Сега охлаби както ти казаха гайките на дюзите и изкарай мехурчетата. Гледай да си заредиш акумулатора. В тоя студ всеки по-голям спад в напрежението му го съсипва.
За преразхода- много са причините . Но тези дюзи ( ако е от дюзи причината) няма да се оправят от промивката...


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот Благовест » Пон 13 фев 2017 10:27


Принципно това е начина.Огледай пак свръзките,при връщането на системата с работа с нафта.При описания начин на промивка няма как да имаш въздух в горивопроводите за ВН и дюзите,а това означава безпроблемно възпламеняване,дори и с въздух по маркучите при разкачането им за размяната.Помпата се самообезвъздушава.


salico
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 19 юли 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот salico » Пон 13 фев 2017 19:51


Благовест написа:Принципно това е начина.Огледай пак свръзките,при връщането на системата с работа с нафта.При описания начин на промивка няма как да имаш въздух в горивопроводите за ВН и дюзите,а това означава безпроблемно възпламеняване,дори и с въздух по маркучите при разкачането им за размяната.Помпата се самообезвъздушава.

Не знам колеги нищо не можах да направя.Върнах се от работа аклм.няма сложих да се зареди за утре вечер,но вкарах прозрачен маркуч на филтъра и яко смучене падна :redface :redface :redface та издокарахме нафтата отвих гайките на дюзите до там за сега.Дано да е от това щото колата сама си изгасна на края изфорцирах повече и точно тогава добавката беше свършила.Предишната кола беше Венто/дизел/ никакъв проблем при обезв. въртиш,въртиш и само си подкачваше.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7922
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот goppa » Пон 13 фев 2017 21:06


Я кажи с какво си се мъчил да миеш помпата?
За пръв път чувам за подобна процедура и не съм виждал подобен продукт на ЛикиМоли.


salico
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 19 юли 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот salico » Пон 13 фев 2017 21:38


goppa написа:Я кажи с какво си се мъчил да миеш помпата?
За пръв път чувам за подобна процедура и не съм виждал подобен продукт на ЛикиМоли.

Не нестава въпрос за помпата за цялата горивна система.Лъки Моли за дизел.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот samo_pechka » Вто 14 фев 2017 12:30


Колега може ли да качиш снимка на въпросното LIQUI MOLY, или поне пълното наименование да добавката ? Искам да видя с какво точно си третирал...


salico
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 19 юли 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот salico » Вто 14 фев 2017 21:55


samo_pechka написа:Колега може ли да качиш снимка на въпросното LIQUI MOLY, или поне пълното наименование да добавката ? Искам да видя с какво точно си третирал...

maxresdefault.jpg
Това е добавката снимката е примерна и е свалена .


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7922
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот goppa » Вто 14 фев 2017 22:25


Ако това е добавката:
https://products.liqui-moly.com/additiv ... itive.html
То на етикета пише че се слага 1:300 спрямо горивото. Една опаковка е за 75 литра. Защо реши, че трябва да миеш помпата с прибавката?


salico
Мнения: 62
Регистриран на: Съб 19 юли 2008 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Пасат Б4 1998 110 коня обезвъздушаване на горивна система

Мнениеот salico » Вто 14 фев 2017 22:30


Колеги едно оправихме друго развалихме /счупих/.Някой ако може да ми каже как се нарича този маркуч за какво служи и може ли да се използва времено докато намеря друг времено съм го изолирал с изл.бант и тази 3''та дюза защо е различна от другите така ли трябва да е.
received_10208590567341496.jpeg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта