Здравейте,
имам Passat 3 - B4 (комби)
1.8 моно-инжекция с код на двигателя ААМ ( 75 К.С.)
Двигателя е в отлично състояние ,не гори масло не тече от никъде, но е твърде слабичък за това комби.
Въпроса ми е дали може да сменя главата и компютъра с такива от 1,8 моно-инжекция само че от (90 к.с.)
и дали ще стане по-пъргав.
Благодаря предварително за съдействието.

Passat B4 -1996 AAM съвет за подмяна на главата
Passat B4 -1996 AAM съвет за подмяна на главата
Последна промяна от alibaba на Нед 23 апр 2017 11:57, променено общо 2 пъти.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Смяна глава
Здрасти.
Мисля,че точно глава и комп няма нужда.
Сменя се разпр.вал.Може от 90к.с.,може за още повече от 1,8 мулти инжекции или от 2Е.
Сменят се изпускателни колектори-може от АБС,може пак от 2Е за повече ефект.Ако е от 2Е се ползва и двойката след колекторите-още по-голям ефект казват.
Всмукателните колектори е възможно да са различни и те,нямам понятие,но не би трябвало.
Генерацията назад е възможно да е с различен диаметър,трябва да се види.Твоята може да е 45мм,на АБС е 50мм.И тук не съм сигурен.
Глава ако ти се сменя,се слага от ПФ или ПБ,като се затапват отворите на дюзите.Там клапаните са по-големи и в комбинация с вала и генерацията,можеш да прескочиш 90 коня.
Мисля,че точно глава и комп няма нужда.
Сменя се разпр.вал.Може от 90к.с.,може за още повече от 1,8 мулти инжекции или от 2Е.
Сменят се изпускателни колектори-може от АБС,може пак от 2Е за повече ефект.Ако е от 2Е се ползва и двойката след колекторите-още по-голям ефект казват.
Всмукателните колектори е възможно да са различни и те,нямам понятие,но не би трябвало.
Генерацията назад е възможно да е с различен диаметър,трябва да се види.Твоята може да е 45мм,на АБС е 50мм.И тук не съм сигурен.
Глава ако ти се сменя,се слага от ПФ или ПБ,като се затапват отворите на дюзите.Там клапаните са по-големи и в комбинация с вала и генерацията,можеш да прескочиш 90 коня.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Смяна глава
Оправи си заглавието според шаблона!
Re: Passat3 B4-1996 AAM съвет за подмяна на главата
Здравейте,
доста хора са прегледали моето запитване , но никой ми казва дали е възможно или не
Явно никой не разбира,
Тогава нека така да задам въпроса.
Каква е разликата между 1,8 моно -75 коня и 1,8 моно -90 коня
освен в конските сили.

доста хора са прегледали моето запитване , но никой ми казва дали е възможно или не
Явно никой не разбира,
Тогава нека така да задам въпроса.
Каква е разликата между 1,8 моно -75 коня и 1,8 моно -90 коня
освен в конските сили.


- Tsankovski
- Мнения: 366
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Passat3 B4-1996 AAM съвет за подмяна на главата
Разликата ще е едни хвърлени пари на вятъра за никакви коне в повече
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat3 B4-1996 AAM съвет за подмяна на главата
Дадох ти отговор за засилване.Главата е същата,в компа няма генерални разлики.Разликите ААМ и АБС са в разпределителен вал,изпускателна система,бутала/горивни камери/ от там степен на сгъстяване.
Сиреч,ако смениш вала и колекторите,би трябвало да станеш РП.
Ако искаш да сменяш глава-търси с по-големи клапани
Ако вземеш глава-ще вземеш и вал
И колектори+генерация
Ако смениш компа и си с 6 пиново моторче,ще смениш и моното и преработка на инсталация към него навярно.Тук не знам.
И воала.
Сиреч,ако смениш вала и колекторите,би трябвало да станеш РП.
Ако искаш да сменяш глава-търси с по-големи клапани
Ако вземеш глава-ще вземеш и вал
И колектори+генерация
Ако смениш компа и си с 6 пиново моторче,ще смениш и моното и преработка на инсталация към него навярно.Тук не знам.
И воала.
Последна промяна от Iezekil на Нед 23 апр 2017 20:40, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19319
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat3 B4-1996 AAM съвет за подмяна на главата
alibaba написа:Каква е разликата между 1,8 моно -75 коня и 1,8 моно -90 коня
освен в конските сили.
![]()
Всъщност конските сили са следствието.
Различен разпределителен вал, различен размер клапани, степента на сгъстяване мисля също беше различна.
За мен не си струва данданията при еднакви нютони да гоня повече коне. Ама всеки си знае

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat3 B4-1996 AAM съвет за подмяна на главата
За клапаните сигурен ли си,Стефанидис?
- stefan4o
- Мнения: 19319
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat3 B4-1996 AAM съвет за подмяна на главата
Имам спомен, че имаха разлика 1мм, ама нямам ЕТКА инсталирана за да проверя.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat3 B4-1996 AAM съвет за подмяна на главата
Диаметъра им би трябвало да е еднакъв.По една тема видях,че имат разлика 0,5мм в дължината,явно заради вала....ама се знам със сигурност.Но това не е важното в случая,в смисъл,че при еднакви клапани главите са еднакви и е безсмислена замяната на едната с другата.
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat3 B4-1996 AAM съвет за подмяна на главата
Клапаните на AAM и ABS са абсолютно еднакви, главите също са еднакви, разпределителният вал е различен 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта