



evgenyh написа: сложих Lemforder, да се надяваме да изкарат колкото и оригиналните![]()
evgenyh написа:същите. Просто, не знам как, но има голяма разлика от преди, все едно верно съм сменил амортисьори.
То с тия, като я вдигнех на крик колата и вдигнех гумата с ръка нагоре, бая луфт си имаше
andro_v написа:evgenyh написа:същите. Просто, не знам как, но има голяма разлика от преди, все едно верно съм сменил амортисьори.
То с тия, като я вдигнех на крик колата и вдигнех гумата с ръка нагоре, бая луфт си имаше
Ам,шок-тампоните са едни такива малки цилиндрични тампони(отпред са късички и гумени,отзад са по-длъжки и са от някаква пяна),които се нанизват на стъблото на амортисьора и служат като последния щит на окачването-при максимално събрана пружина и амортисьор тези тампони опират в единия си край в тампона на макферсона,а в другия - в тялото на амортисьора и спасяват положението.
Нямат много общо с тампоните на макферсона - тия с лагеритв в тях.
А като вдигнеш на крик има луфт защото на Г3 тампоните са конусни и освен това нямат болтчета,които да ги задържат за купето,така че падат до металната капачка отгоре.Тежестта на купето си ги държи на място,когато колата не е на крик.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта