та така, ако някой го интересува сложих Lemforder, да се надяваме да изкарат колкото и оригиналните смяна предни шок тампони - впечатления
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
смяна предни шок тампони - впечатления
та смених си оня ден предните шок тампони на амортисьорите, повода беше всъщност друг, и тях ги смених между другото, с което не си реших проблема, но какво се получи - предницата стана чувствително много по-стегната при премионаване на неравности и дупки. Старите видимо не изглеждат износени, но мастера каза, че били с 2см. по ниски от новите
и си имат щампа 96г.+Germany+VW - явно, въпреки, спортното окачване с което е колата, жабарите не са сметнали за нужно да ги сменят
та така, ако някой го интересува сложих Lemforder, да се надяваме да изкарат колкото и оригиналните
въпреки, че не смятам да карам колата още 10г. 
та така, ако някой го интересува сложих Lemforder, да се надяваме да изкарат колкото и оригиналните Re: смяна предни шок тампони - впечатления
evgenyh написа: сложих Lemforder, да се надяваме да изкарат колкото и оригиналните![]()
Това за бисерите ли го каза колега....
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
evgenyh написа:същите. Просто, не знам как, но има голяма разлика от преди, все едно верно съм сменил амортисьори.
То с тия, като я вдигнех на крик колата и вдигнех гумата с ръка нагоре, бая луфт си имаше
Ам,шок-тампоните са едни такива малки цилиндрични тампони(отпред са късички и гумени,отзад са по-длъжки и са от някаква пяна),които се нанизват на стъблото на амортисьора и служат като последния щит на окачването-при максимално събрана пружина и амортисьор тези тампони опират в единия си край в тампона на макферсона,а в другия - в тялото на амортисьора и спасяват положението.
Нямат много общо с тампоните на макферсона - тия с лагеритв в тях.
А като вдигнеш на крик има луфт защото на Г3 тампоните са конусни и освен това нямат болтчета,които да ги задържат за купето,така че падат до металната капачка отгоре.Тежестта на купето си ги държи на място,когато колата не е на крик.
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
andro_v написа:evgenyh написа:същите. Просто, не знам как, но има голяма разлика от преди, все едно верно съм сменил амортисьори.
То с тия, като я вдигнех на крик колата и вдигнех гумата с ръка нагоре, бая луфт си имаше
Ам,шок-тампоните са едни такива малки цилиндрични тампони(отпред са късички и гумени,отзад са по-длъжки и са от някаква пяна),които се нанизват на стъблото на амортисьора и служат като последния щит на окачването-при максимално събрана пружина и амортисьор тези тампони опират в единия си край в тампона на макферсона,а в другия - в тялото на амортисьора и спасяват положението.
Нямат много общо с тампоните на макферсона - тия с лагеритв в тях.
А като вдигнеш на крик има луфт защото на Г3 тампоните са конусни и освен това нямат болтчета,които да ги задържат за купето,така че падат до металната капачка отгоре.Тежестта на купето си ги държи на място,когато колата не е на крик.
аз имам предвид тези дето са на макферсона с лагерчетата в тях, на тях също мнго хора им викат шок тампони, а тия дето са нанизани на амортисьора май са си ОК
а м/у другото след смяната вече няма луфт
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта
