смяна предни шок тампони - впечатления

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

смяна предни шок тампони - впечатления

Мнениеот evgenyh » Съб 24 фев 2007 18:25


та смених си оня ден предните шок тампони на амортисьорите, повода беше всъщност друг, и тях ги смених между другото, с което не си реших проблема, но какво се получи - предницата стана чувствително много по-стегната при премионаване на неравности и дупки. Старите видимо не изглеждат износени, но мастера каза, че били с 2см. по ниски от новите :shock и си имат щампа 96г.+Germany+VW - явно, въпреки, спортното окачване с което е колата, жабарите не са сметнали за нужно да ги сменят :screwy та така, ако някой го интересува сложих Lemforder, да се надяваме да изкарат колкото и оригиналните :wink: въпреки, че не смятам да карам колата още 10г. :D




Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: смяна предни шок тампони - впечатления

Мнениеот Asen_D » Съб 24 фев 2007 18:32


evgenyh написа: сложих Lemforder, да се надяваме да изкарат колкото и оригиналните :wink:


mhihi mhihi mhihi

Това за бисерите ли го каза колега....


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 24 фев 2007 18:35


е, хаиде сега :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 24 фев 2007 18:57


Батко Генчо,и амортесьорите ли смени или само шок тампоните.................та ти стана по стабилна предницата :roll:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 24 фев 2007 19:02


Eeee колега 10г :shock две да ти изкарат се радвай, нема такова животно при днешните части дето да изкара колкото оригиналните дето са били на колата. Аз мойте ги смених с Febi че старите бяха откакто е кола демек 15г и като ги извадихме лагерчето изпадна от тампона. mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 24 фев 2007 19:11


Кои точно са шок тампоните?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 24 фев 2007 19:15


Muncho написа:Кои точно са шок тампоните?

    Тия най-отгоре на макферсона, някой им казват шок-тампони.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 24 фев 2007 19:17


за Febi колеги казваха, че не са много доволни, иначе те са по йовтинки, ама реших за 10лв. да не се циганя :wink: та сега ще видим, де. Иначе ги взех от Даскалов Кар, които уж са официалните вносители, ма знаеш ли :?:


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 24 фев 2007 19:21


За макферсон тампоните ли става въпрос? Тези с лагера които седят веднага под ботуша?


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 24 фев 2007 19:23


същите. Просто, не знам как, но има голяма разлика от преди, все едно верно съм сменил амортисьори.
То с тия, като я вдигнех на крик колата и вдигнех гумата с ръка нагоре, бая луфт си имаше :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 24 фев 2007 19:33


evgenyh написа:същите. Просто, не знам как, но има голяма разлика от преди, все едно верно съм сменил амортисьори.
То с тия, като я вдигнех на крик колата и вдигнех гумата с ръка нагоре, бая луфт си имаше :wink:

Ам,шок-тампоните са едни такива малки цилиндрични тампони(отпред са късички и гумени,отзад са по-длъжки и са от някаква пяна),които се нанизват на стъблото на амортисьора и служат като последния щит на окачването-при максимално събрана пружина и амортисьор тези тампони опират в единия си край в тампона на макферсона,а в другия - в тялото на амортисьора и спасяват положението.
Нямат много общо с тампоните на макферсона - тия с лагеритв в тях.
А като вдигнеш на крик има луфт защото на Г3 тампоните са конусни и освен това нямат болтчета,които да ги задържат за купето,така че падат до металната капачка отгоре.Тежестта на купето си ги държи на място,когато колата не е на крик.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 24 фев 2007 19:40


Ако са ми заминали амортесьорите шок тампони (нови) спасяват ли поне малко положението (щото и те са заминали/изкривили) :roll:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 24 фев 2007 19:45


andro_v написа:
evgenyh написа:същите. Просто, не знам как, но има голяма разлика от преди, все едно верно съм сменил амортисьори.
То с тия, като я вдигнех на крик колата и вдигнех гумата с ръка нагоре, бая луфт си имаше :wink:

Ам,шок-тампоните са едни такива малки цилиндрични тампони(отпред са късички и гумени,отзад са по-длъжки и са от някаква пяна),които се нанизват на стъблото на амортисьора и служат като последния щит на окачването-при максимално събрана пружина и амортисьор тези тампони опират в единия си край в тампона на макферсона,а в другия - в тялото на амортисьора и спасяват положението.
Нямат много общо с тампоните на макферсона - тия с лагеритв в тях.
А като вдигнеш на крик има луфт защото на Г3 тампоните са конусни и освен това нямат болтчета,които да ги задържат за купето,така че падат до металната капачка отгоре.Тежестта на купето си ги държи на място,когато колата не е на крик.


аз имам предвид тези дето са на макферсона с лагерчетата в тях, на тях също мнго хора им викат шок тампони, а тия дето са нанизани на амортисьора май са си ОК
а м/у другото след смяната вече няма луфт


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 24 фев 2007 19:46


Ма така кажи Генчо,ама май не се викат те "шок тампони",а лагери на амортесьорите/макферсоните :roll:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 24 фев 2007 19:54


ми всеки им казва различно



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта