Кога ще слагаме летните гуми?
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Че то ако е лед и трябва рязко да реагирам все тая с какви гуми съм, то затова има глава да мисли с каква скорост и дистанция да се движи..... на киша и мокричко си се държат перфектно ...... на сняг стабилен отъпкан ..нямам шанс ......ама то до такова положение няма да се стигне ..ако се стигне ще чакам да се стопи ...... от личен опит гума за сняг и кал не важи на нищо друго освен на отъпкан сняг
на мокро и сухо лятната гума е в пъти по добра 
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
Tyan написа:Че то ако е лед и трябва рязко да реагирам все тая с какви гуми съм..... на киша и мокричко си се държат перфектно ...... на сняг стабилен отъпкан ..нямам шанс ......ама то до такова положение няма да се стигне ..ако се стигне ще чакам да се стопи ...... от личен опит гума за сняг и кал не важи на нищо друго освен отъпкан снягна мокро и сухо лятната гума е в пъти по добра
абе стига глупости, гледал съм тест на ADAC на зимна и лятна гума - разликата беше 8-10 метра, като зимната спря за по малко, да не си помислиш че е обратно. Неможе хората да тестват зимни гуми и ти да се опитваш да ни убедиш, че лятната е по-добра...
ПС. Беше мокра зимна настилка, нямаше сняг! А после и на суха зимна го тестваха и пак лятната съкс...
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И понеже тука всички са много праведни и раздават акъл... ето ви да си четете ..вижте мокро и сухо и аквапланинг и замълчете и не ми пробутвайте сега ....ама под еди кви си градуси еди какво си станало ..щото във същата статия се казава, че в модерните гуми това не е issue
А и какъв акъл ми давате като с полу умрели летни бриджстоун потенца спирам на мокро за 38 метра от сто, а със зимни 185/60/14 се влача като червей, няма никаква стабилност в завоя и мекия каучук се маже и огъва ..... да не говорим че не отвеждат грам водата с тия ламери

А и какъв акъл ми давате като с полу умрели летни бриджстоун потенца спирам на мокро за 38 метра от сто, а със зимни 185/60/14 се влача като червей, няма никаква стабилност в завоя и мекия каучук се маже и огъва ..... да не говорим че не отвеждат грам водата с тия ламери

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Tyan написа:gr_kanev написа:Има разлика (дори огромна) между гума за сняг и гума за кал !
Да не кажа всички ама на едно 80-90 % от зимите гуми дето се продават пише M+S.... сиреч Mud + Snow....
То и на тоалетната на вратата пише "Жени" - аз затова на надписи не вярвам.
Питай който и да е запознат с off-road - ще ти потвърди моето мнение (не за тоалетната де). Сещам се за един твой съгражданин даже.
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Tyan написа:И понеже тука всички са много праведни и раздават акъл... ето ви да си четете ..вижте мокро и сухо и аквапланинг и замълчете и не ми пробутвайте сега ....ама под еди кви си градуси еди какво си станало ..щото във същата статия се казава, че в модерните гуми това не е issue
А и какъв акъл ми давате като с полу умрели летни бриджстоун потенца спирам на мокро за 38 метра от сто, а със зимни 185/60/14 се влача като червей, няма никаква стабилност в завоя и мекия каучук се маже и огъва ..... да не говорим че не отвеждат грам водата с тия ламери
Да ти имам па на тебе "зимните" гуми дето ги имаш. Такива като тебе са за спиране от движение с тези гуми.
Не можеш да правиш такова сравнение.
Ела ти с летните, аз със зимните и да видим кой ще спре по-бързо, на каквато настилка ти кажеш, навит?
Само да не стане пак да не можеш да спиш няколко нощи подред
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:47, променено общо 1 път.
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
Tyan написа:Добре ....я ми кажи техническо издържано защо мислиш така ?????? Не говоря за сняг ..на сняг е ясно, че лятната гума няма никакъв шанс .. на сухо и мокро ??? погледни статията от билда по горе?
Tyane, мисля така, щото съм виждал репортаж за тест със зимна и лятна гума, в един ден ги правят едновременно с 2 коли. Тая с летните гуми спря 8-10 метра преди тази със зимните гуми....кво повече да ти кажа, ако го видиш и ти ще се убедиш
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е аз съм виждал точно обратното в Автобилда, ей го няколко мнения по горе:) също и имам точно същите наблюдения ...защото карам Вентото от 2002 и дори като бяха нови зимните при същия цолаж... летни Good Year се държаха много по прилично на сухо и мокро ....да не говорим за Бриджстоуна, който е на светлинни години 
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
Tyan написа:Е аз съм виждал точно обратното в Автобилда, ей го няколко мнения по горе:) също и имам точно същите наблюдения ...защото карам Вентото от 2002 и дори като бяха нови зимните при същия цолаж... летни Good Year се държаха много по прилично на сухо и мокро ....да не говорим за Бриджстоуна, който е на светлинни години
Аутобилда хубаво показват, че са тествали на мокро и сухо, но тва мокро и сухо е много относително, кога е правен теста. Ако е април - ше има да ми ядът мехурчетата. Я снимай цялата статия кат пдф и ми я пусни да я прочета
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта
