


На колко си сменяте ангренажа?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: На колко си сменяте ангренажа?
Как си представяш поглеждането и преценката?
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: На колко си сменяте ангренажа?
Като свалиш капака на анГренажа излиза един оракул и казва дали е за смяна или не.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: На колко си сменяте ангренажа?
Aз сменям на голфа ми ВКС на 100 000км или около 5г.
Гледам синхронизацията, която е определяща за разпъването на ремъка. За този пробег от 0 беше на станал на -2, като периодично го гледах докато стане -2.
А който иска може и по обтяжната ролка да си го следи, така че оракула излиза , както от ангренажния капак, така и от VCDS
Гледам синхронизацията, която е определяща за разпъването на ремъка. За този пробег от 0 беше на станал на -2, като периодично го гледах докато стане -2.
А който иска може и по обтяжната ролка да си го следи, така че оракула излиза , както от ангренажния капак, така и от VCDS
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: На колко си сменяте ангренажа?
Преди време смених ангренажния ремък (Бош) на старото ми Рено на 50 000 км. и беше като нов!
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: На колко си сменяте ангренажа?
По мои наблюдения-в 70-80% от случаите на скъсани ремъци-не ремъка е виновен ,а някоя блокирала ролка.
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: На колко си сменяте ангренажа?
Водния дух1 написа:По мои наблюдения-в 70-80% от случаите на скъсани ремъци-не ремъка е виновен ,а някоя блокирала ролка.
Абсолютно точно! Добавям и водна помпа.
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: На колко си сменяте ангренажа?
По мое желание,на 70000.
Свалих перфектен ремък и помпа. Ролката шумеше съвсем леко.
Един път смених на 60000, втората смяна на 40000,помпата не изкара 120000,а 100000.
Последната смяна на 40000,протекла водна помпа Хепу.
Свалих перфектен ремък и помпа. Ролката шумеше съвсем леко.
Един път смених на 60000, втората смяна на 40000,помпата не изкара 120000,а 100000.
Последната смяна на 40000,протекла водна помпа Хепу.
Последна промяна от Zdravko Zankov на Сря 20 мар 2019 21:18, променено общо 1 път.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: На колко си сменяте ангренажа?
Оригиналният ангренажен комплект се сменя на 210хил км , ако се смени пак с оригинален - интервала е същият.
https://www.audiusa.com/content/dam/audiusa/Documents/maintenance-schedules/Audi-Maintenance-Schedule-Model-Year-2010.pdf
https://www.audiusa.com/content/dam/audiusa/Documents/maintenance-schedules/Audi-Maintenance-Schedule-Model-Year-2010.pdf
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: На колко си сменяте ангренажа?
Това, което е посочил колегата netizen се отнася за конкретен модел на Ауди - "Timing Belt – ... 130K miles (205,000 km) on Audi A3 2.0L TDI only"
Интервала за смяната зависи до голяма степен и от това в какви климатични условия, средна температура, запрашеност и др. се експлоатира той. Ако автомобила се шофира до морето, където вятъра по-често разнася финни и нетолкова финни пясъчни частици и влажността е значително по-голяма, то интервала се скъсява. Лично според мен за дизелов автомобил, при нашите условия е нормално да се изкарат около 70000 км.
Интервала за смяната зависи до голяма степен и от това в какви климатични условия, средна температура, запрашеност и др. се експлоатира той. Ако автомобила се шофира до морето, където вятъра по-често разнася финни и нетолкова финни пясъчни частици и влажността е значително по-голяма, то интервала се скъсява. Лично според мен за дизелов автомобил, при нашите условия е нормално да се изкарат около 70000 км.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: На колко си сменяте ангренажа?
И на 1.6TDI в Octavia 2FL му дават толкова.
Re: На колко си сменяте ангренажа?
На Октавия 1,9TDI Tour ,ALH 2005г.-150 000км и 10г. Според Фолксваген има значение годината на производство на колата, колкото по нова толкова по-голям пробег/90 000,120 000,150 000, 210 000/.Освен това и 6м.от датата на производство на самия ремък.
На моят Голф свалих оригинален комплект VW на 90 000км.Поставих също оригинален но Усилен/двойно по дебел ремък/, мисля да го карам до 150 000км и 10г.
На моят Голф свалих оригинален комплект VW на 90 000км.Поставих също оригинален но Усилен/двойно по дебел ремък/, мисля да го карам до 150 000км и 10г.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: На колко си сменяте ангренажа?
Чисто физически и от гледна точка на механиката, си мисля по-дебел ремък би имал по-бързо амортизиране при огъване по един и същ радиус (колелетата по които се движи). Моля, заради моето любопитство, колко по-дебел е усиления ремък?
Re: На колко си сменяте ангренажа?
milmar написа:Чисто физически и от гледна точка на механиката, си мисля по-дебел ремък би имал по-бързо амортизиране при огъване по един и същ радиус (колелетата по които се движи). Моля, заради моето любопитство, колко по-дебел е усиления ремък?
Разбира се, за това трябва да е и по-тесен! Колега, ремъка се състои от множество нишки които освен да се огъват се и опъват и се нарича скъсан ремък а не пречупен, не случайно . Виж един и ще ти стане ясно защо стават все по-дебели/ с повече нишки/и ако пак не схванеш взимаш една нишка от един многожичен проводник и започваш да го огъваш - опъваш, след това правиш същото с целият проводник, да видиш кой ще се скъса първи.
Немските инж. не са глупаци.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: На колко си сменяте ангренажа?
Христо, въпросът е зададен правилно, ако нямаш отговор с обосновка, не се изказвай.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта