Фолксваген и надеждност при скорост?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Фолксваген и надеждност при скорост?

Мнениеот valdo » Пон 04 апр 2005 12:43


Говорих си с един приятел. Той ми каза, че моята кола (голф 2) не е с подходящи аеродинамика и тегло за високи скорости - разбирай 150+ км/ч. Аз го смятам за много начетен и за голям капацитет като познания за колите и умения в шофирането.

Вие какво ще кажете? Как може да се степенуват като пригоденост за високи скорости различните модели фолксваген?




Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 04 апр 2005 12:56


Ми според мен е горе-долу прав. Тия фаувета маи не създават аеродинамичен натиск надолу и като дигнеш много км/ч "олекват" поне за сстандартен Голф2 и Поло2. Ако сложиш подходящо окачване може повече (GTI и подобни). Голф 3 май е малко по-добре поне до 170 съм карал из Германия без проблеми с 1,8 обикновен.
Сегашното ми поло още при 130 почва да танцува по асфалта. Ще му слагам аз по-големи/широки гуми белким малко се стабилизира ама не си е работа...

Ако има други с наблюдения ще ми е интересно да сравним...


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Пон 04 апр 2005 14:03


Ето тук
http://www.up22.com/Aerodynamics.htm#Scoops
са обяснени някои важни неща за аеродинамиката.

Според тях отпред бронята би трябвало да е максимално ниско до земята - за ограничаване на въздушния поток, който прониква под колата и я повдига нагоре. Също така дупките в предната част на колата е необходимо да се запушат, до колкото е допустимо.
Джантите трябва да са с минимум дупки, защото създават турбуленция, или поне ребрата (спиците) да са с овално сечение, вместо с цилиндрично (или ръбато).
Крилото отзад повишава много натиска на задницата на платното, която иначе доста олеква от въздушния поток под нея.

И други - сега дано не ви откривам топлата вода - ама не се бях замислял особено за доста слабата аеродинамика на колата си. И за реалната полза от така наречения "оптичен тунинг" - той си е доста свързан с аеродинамичния.

И още нещо - не се кара с отворени врати и прозорци :)

На първо замисляне ми се струва, че пасатът е с най-добра восокоскоростна стабилност - масивен и обтекаем.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 04 апр 2005 14:09


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Пон 04 апр 2005 14:58


vw_golf_2_Memphis написа:някой знае ли колко е Cx-то на ГОЛФ 2?
Някъде бях гледам 0.34...ама ми се струва много оптимистично :D
2112


С тая равна решетка изотпреде не сме много обтекаеми, да :(


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 04 апр 2005 15:01


Стандартно Пасата е много стабилен, дето не може да се каже за стандартно изпълнение Голф3/Венто


Потребителски аватар
badboy_pl
Мнения: 313
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот badboy_pl » Пон 04 апр 2005 15:10


Oпределено в България ''оптичния тунинг'' едва ли е на кой знае какво ниво /от към аеродинамичност/.За да е ефикасен за всеки модел трябва да се тества в аеро тунел и тогава да се говори за ефикастност.А тука едва ли това се прави.ДО колкото съм забелязал един и същи модел оптичен тунунг /примерно предни брони / се слагат на различни модели,че и марки автомобили които естетвено са с различна аеродинамика така че.....освен гъзарията останалото май че е вреда


Потребителски аватар
divna_
Мнения: 555
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Фолксваген и надеждност при скорост?

Мнениеот divna_ » Пон 04 апр 2005 18:49


valdo написа: ...

Не ги разбирам толкова, но мога да ти кажа моите наблюдения. Като карам ГОЛФ-а и вдигна над 130-140 имам чувството, че ще литне-няма я тая стабилност, която усещам като карам БМВ-то, което все едно ляга по-ниско и не усещаш скоростта :wink:


Потребителски аватар
spokomen
Мнения: 188
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spokomen » Пон 04 апр 2005 20:53


По отношение на Пасата мога да кажа, че при 170 се държи стабилно на пътя. Значително по стабилно от жигула при 130. За по висока скорост не мога да кажа- това му е тавана на моя.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Фолксваген и надеждност при скорост?

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 04 апр 2005 21:32


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
divna_
Мнения: 555
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Фолксваген и надеждност при скорост?

Мнениеот divna_ » Пон 04 апр 2005 22:12


vw_golf_2_Memphis написа:spam Каква ти е баварията :D ?


Е36, 318IS-ка


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 04 апр 2005 22:31


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 05 апр 2005 8:55


За Пасат-а от опит знам,че над 140 започва да се "лепи" към пътя.Изключително устойчива на високи скорости кола.Пробвали сме с едно комби(Пасат) на 170 чуваш само рева на мотора,няма клатене,повдигане или каквато и да било неустойчивост на колата. :D


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 05 апр 2005 9:00


с 200 е същото-пробано е 8)


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 05 апр 2005 9:09


абе само аз ли карам нормално бе? 120-140!
Васе, тия 200 къде ги вдигаш бе? :-)
Иначе пасата на 140 наистина е много стъбилен. Не забравяйте обаче, че е доста по-широк, тежък..... от голфа



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта