Говорих си с един приятел. Той ми каза, че моята кола (голф 2) не е с подходящи аеродинамика и тегло за високи скорости - разбирай 150+ км/ч. Аз го смятам за много начетен и за голям капацитет като познания за колите и умения в шофирането.
Вие какво ще кажете? Как може да се степенуват като пригоденост за високи скорости различните модели фолксваген?
Фолксваген и надеждност при скорост?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Ми според мен е горе-долу прав. Тия фаувета маи не създават аеродинамичен натиск надолу и като дигнеш много км/ч "олекват" поне за сстандартен Голф2 и Поло2. Ако сложиш подходящо окачване може повече (GTI и подобни). Голф 3 май е малко по-добре поне до 170 съм карал из Германия без проблеми с 1,8 обикновен.
Сегашното ми поло още при 130 почва да танцува по асфалта. Ще му слагам аз по-големи/широки гуми белким малко се стабилизира ама не си е работа...
Ако има други с наблюдения ще ми е интересно да сравним...
Сегашното ми поло още при 130 почва да танцува по асфалта. Ще му слагам аз по-големи/широки гуми белким малко се стабилизира ама не си е работа...
Ако има други с наблюдения ще ми е интересно да сравним...
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето тук
http://www.up22.com/Aerodynamics.htm#Scoops
са обяснени някои важни неща за аеродинамиката.
Според тях отпред бронята би трябвало да е максимално ниско до земята - за ограничаване на въздушния поток, който прониква под колата и я повдига нагоре. Също така дупките в предната част на колата е необходимо да се запушат, до колкото е допустимо.
Джантите трябва да са с минимум дупки, защото създават турбуленция, или поне ребрата (спиците) да са с овално сечение, вместо с цилиндрично (или ръбато).
Крилото отзад повишава много натиска на задницата на платното, която иначе доста олеква от въздушния поток под нея.
И други - сега дано не ви откривам топлата вода - ама не се бях замислял особено за доста слабата аеродинамика на колата си. И за реалната полза от така наречения "оптичен тунинг" - той си е доста свързан с аеродинамичния.
И още нещо - не се кара с отворени врати и прозорци
На първо замисляне ми се струва, че пасатът е с най-добра восокоскоростна стабилност - масивен и обтекаем.
http://www.up22.com/Aerodynamics.htm#Scoops
са обяснени някои важни неща за аеродинамиката.
Според тях отпред бронята би трябвало да е максимално ниско до земята - за ограничаване на въздушния поток, който прониква под колата и я повдига нагоре. Също така дупките в предната част на колата е необходимо да се запушат, до колкото е допустимо.
Джантите трябва да са с минимум дупки, защото създават турбуленция, или поне ребрата (спиците) да са с овално сечение, вместо с цилиндрично (или ръбато).
Крилото отзад повишава много натиска на задницата на платното, която иначе доста олеква от въздушния поток под нея.
И други - сега дано не ви откривам топлата вода - ама не се бях замислял особено за доста слабата аеродинамика на колата си. И за реалната полза от така наречения "оптичен тунинг" - той си е доста свързан с аеродинамичния.
И още нещо - не се кара с отворени врати и прозорци

На първо замисляне ми се струва, че пасатът е с най-добра восокоскоростна стабилност - масивен и обтекаем.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:11, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- badboy_pl
- Мнения: 313
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Oпределено в България ''оптичния тунинг'' едва ли е на кой знае какво ниво /от към аеродинамичност/.За да е ефикасен за всеки модел трябва да се тества в аеро тунел и тогава да се говори за ефикастност.А тука едва ли това се прави.ДО колкото съм забелязал един и същи модел оптичен тунунг /примерно предни брони / се слагат на различни модели,че и марки автомобили които естетвено са с различна аеродинамика така че.....освен гъзарията останалото май че е вреда
Re: Фолксваген и надеждност при скорост?
valdo написа: ...
Не ги разбирам толкова, но мога да ти кажа моите наблюдения. Като карам ГОЛФ-а и вдигна над 130-140 имам чувството, че ще литне-няма я тая стабилност, която усещам като карам БМВ-то, което все едно ляга по-ниско и не усещаш скоростта

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Фолксваген и надеждност при скорост?
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:10, променено общо 1 път.
Re: Фолксваген и надеждност при скорост?
vw_golf_2_Memphis написа:spam Каква ти е баварията?
Е36, 318IS-ка
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:14, променено общо 1 път.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: daimen и 45 госта