Фолксваген и надеждност при скорост?
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Фолксваген и надеждност при скорост?
Говорих си с един приятел. Той ми каза, че моята кола (голф 2) не е с подходящи аеродинамика и тегло за високи скорости - разбирай 150+ км/ч. Аз го смятам за много начетен и за голям капацитет като познания за колите и умения в шофирането.
Вие какво ще кажете? Как може да се степенуват като пригоденост за високи скорости различните модели фолксваген?
Вие какво ще кажете? Как може да се степенуват като пригоденост за високи скорости различните модели фолксваген?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Ми според мен е горе-долу прав. Тия фаувета маи не създават аеродинамичен натиск надолу и като дигнеш много км/ч "олекват" поне за сстандартен Голф2 и Поло2. Ако сложиш подходящо окачване може повече (GTI и подобни). Голф 3 май е малко по-добре поне до 170 съм карал из Германия без проблеми с 1,8 обикновен.
Сегашното ми поло още при 130 почва да танцува по асфалта. Ще му слагам аз по-големи/широки гуми белким малко се стабилизира ама не си е работа...
Ако има други с наблюдения ще ми е интересно да сравним...
Сегашното ми поло още при 130 почва да танцува по асфалта. Ще му слагам аз по-големи/широки гуми белким малко се стабилизира ама не си е работа...
Ако има други с наблюдения ще ми е интересно да сравним...
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето тук
http://www.up22.com/Aerodynamics.htm#Scoops
са обяснени някои важни неща за аеродинамиката.
Според тях отпред бронята би трябвало да е максимално ниско до земята - за ограничаване на въздушния поток, който прониква под колата и я повдига нагоре. Също така дупките в предната част на колата е необходимо да се запушат, до колкото е допустимо.
Джантите трябва да са с минимум дупки, защото създават турбуленция, или поне ребрата (спиците) да са с овално сечение, вместо с цилиндрично (или ръбато).
Крилото отзад повишава много натиска на задницата на платното, която иначе доста олеква от въздушния поток под нея.
И други - сега дано не ви откривам топлата вода - ама не се бях замислял особено за доста слабата аеродинамика на колата си. И за реалната полза от така наречения "оптичен тунинг" - той си е доста свързан с аеродинамичния.
И още нещо - не се кара с отворени врати и прозорци
На първо замисляне ми се струва, че пасатът е с най-добра восокоскоростна стабилност - масивен и обтекаем.
http://www.up22.com/Aerodynamics.htm#Scoops
са обяснени някои важни неща за аеродинамиката.
Според тях отпред бронята би трябвало да е максимално ниско до земята - за ограничаване на въздушния поток, който прониква под колата и я повдига нагоре. Също така дупките в предната част на колата е необходимо да се запушат, до колкото е допустимо.
Джантите трябва да са с минимум дупки, защото създават турбуленция, или поне ребрата (спиците) да са с овално сечение, вместо с цилиндрично (или ръбато).
Крилото отзад повишава много натиска на задницата на платното, която иначе доста олеква от въздушния поток под нея.
И други - сега дано не ви откривам топлата вода - ама не се бях замислял особено за доста слабата аеродинамика на колата си. И за реалната полза от така наречения "оптичен тунинг" - той си е доста свързан с аеродинамичния.
И още нещо - не се кара с отворени врати и прозорци

На първо замисляне ми се струва, че пасатът е с най-добра восокоскоростна стабилност - масивен и обтекаем.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:11, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- badboy_pl
- Мнения: 313
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Oпределено в България ''оптичния тунинг'' едва ли е на кой знае какво ниво /от към аеродинамичност/.За да е ефикасен за всеки модел трябва да се тества в аеро тунел и тогава да се говори за ефикастност.А тука едва ли това се прави.ДО колкото съм забелязал един и същи модел оптичен тунунг /примерно предни брони / се слагат на различни модели,че и марки автомобили които естетвено са с различна аеродинамика така че.....освен гъзарията останалото май че е вреда
Re: Фолксваген и надеждност при скорост?
valdo написа: ...
Не ги разбирам толкова, но мога да ти кажа моите наблюдения. Като карам ГОЛФ-а и вдигна над 130-140 имам чувството, че ще литне-няма я тая стабилност, която усещам като карам БМВ-то, което все едно ляга по-ниско и не усещаш скоростта

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Фолксваген и надеждност при скорост?
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:10, променено общо 1 път.
Re: Фолксваген и надеждност при скорост?
vw_golf_2_Memphis написа:spam Каква ти е баварията?
Е36, 318IS-ка
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:14, променено общо 1 път.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта