Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
- kiko26
 - Мнения: 195
 - Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
 - Автомобил: VW
 - Двигател: Passat B8
 - Местоположение: София
 
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
BMP този е кода на мотора на тази рама.
			
									
									- IvanMan
 - джедай

 - Мнения: 10447
 - Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
 - Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
 - Двигател: CRLB
 - Местоположение: София
 
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
Date of production 18.06.2007
Engine Code BMP
Transmission Code KCU 6-speed dual clutch gearbox
Exhaust pipe with catalyst and particulate filter
							Engine Code BMP
Transmission Code KCU 6-speed dual clutch gearbox
Exhaust pipe with catalyst and particulate filter
- Прикачени файлове
 - 
			
		
				
- Untitled.png (80.06 KиБ) Видяна 917 пъти
 
 
- 
				cholakovm
 - Мнения: 13
 - Регистриран на: Вто 03 авг 2010 10:57
 - Автомобил: Vw
 - Двигател: BMM 2007
 - Местоположение: Qmbol
 
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
Благодаря ви.
			
									
										
						- 
				cholakovm
 - Мнения: 13
 - Регистриран на: Вто 03 авг 2010 10:57
 - Автомобил: Vw
 - Двигател: BMM 2007
 - Местоположение: Qmbol
 
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
Още нещо. Продавача твърди че е Common rail. Така ли е?
			
									
										
						- 
				cholakovm
 - Мнения: 13
 - Регистриран на: Вто 03 авг 2010 10:57
 - Автомобил: Vw
 - Двигател: BMM 2007
 - Местоположение: Qmbol
 
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
По отношение на динамика на мотора  и на ходова част е много добре. Какво да гледам на диагностика и евентуално слаби места.
			
									
										
						- 
				cecoa1
 - VW експерт

 - Мнения: 2022
 - Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
 - Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
 - Двигател: AVF
 
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
Дюзи, DPF, турбо... Абе ако няма нещо фрапиращо, го взимай. При обслужването задължително се сменя и шестограма на маслената помпа, добре е да се види и разпределителния вал да не е износен(Но ще има и други симптоми ако е. Ремонта е към 600-700лв с читави нови части и труд).  
Докато го закараш за обслужване, светне ли нещо лампа за масло, гасиш и на репатрак, че иначе лошо.
Обслужването (с шестограма), са ти към 800 до 1000лв с работата, частите и консумативите. Не го отлагаш, за да караш спокойно.
Отделно ако излезе нещо по спирачки, ходова част и останалата кола... Съединителя е скъп консуматив също.
Слаби места...ми те са си за модела... Електрическата ръчна спирачка - често е само копчето, но понякога апарат/и. Ел.стъкла...там ясно, не е само тоя модел. Климатроник - тракат клапите, лекува се обикновенно с няколко стотака за моторче на клапите(рядко се скапва повече от едно наведнъж, но...). DPF - зависи в какво състояние е и как се кара колата - ако сдаде, нов е скъпичко, затова се маха физически и софтуерно.
Ключ за паленето, гледай да са два, че са скъпи. Понякога нещо и те дават ядове.
Тоя поне главата му е с 8 клапана като на 1,9 и не създава проблеми с пукане на глава, както някои от 16 клапановите(макар че на тая възраст и при тях обикновенно каквото е имало да става, вече е станало).
			
									
										
						Докато го закараш за обслужване, светне ли нещо лампа за масло, гасиш и на репатрак, че иначе лошо.
Обслужването (с шестограма), са ти към 800 до 1000лв с работата, частите и консумативите. Не го отлагаш, за да караш спокойно.
Отделно ако излезе нещо по спирачки, ходова част и останалата кола... Съединителя е скъп консуматив също.
Слаби места...ми те са си за модела... Електрическата ръчна спирачка - често е само копчето, но понякога апарат/и. Ел.стъкла...там ясно, не е само тоя модел. Климатроник - тракат клапите, лекува се обикновенно с няколко стотака за моторче на клапите(рядко се скапва повече от едно наведнъж, но...). DPF - зависи в какво състояние е и как се кара колата - ако сдаде, нов е скъпичко, затова се маха физически и софтуерно.
Ключ за паленето, гледай да са два, че са скъпи. Понякога нещо и те дават ядове.
Тоя поне главата му е с 8 клапана като на 1,9 и не създава проблеми с пукане на глава, както някои от 16 клапановите(макар че на тая възраст и при тях обикновенно каквото е имало да става, вече е станало).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kiko26 и 49 госта