


Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
- kiko26
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
BMP този е кода на мотора на тази рама.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
Date of production 18.06.2007
Engine Code BMP
Transmission Code KCU 6-speed dual clutch gearbox
Exhaust pipe with catalyst and particulate filter
Engine Code BMP
Transmission Code KCU 6-speed dual clutch gearbox
Exhaust pipe with catalyst and particulate filter
- Прикачени файлове
-
- Untitled.png (80.06 KиБ) Видяна 877 пъти
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 10:57
- Автомобил: Vw
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Qmbol
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
Благодаря ви.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 10:57
- Автомобил: Vw
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Qmbol
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
Още нещо. Продавача твърди че е Common rail. Така ли е?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 10:57
- Автомобил: Vw
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Qmbol
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
По отношение на динамика на мотора и на ходова част е много добре. Какво да гледам на диагностика и евентуално слаби места.
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя
Дюзи, DPF, турбо... Абе ако няма нещо фрапиращо, го взимай. При обслужването задължително се сменя и шестограма на маслената помпа, добре е да се види и разпределителния вал да не е износен(Но ще има и други симптоми ако е. Ремонта е към 600-700лв с читави нови части и труд).
Докато го закараш за обслужване, светне ли нещо лампа за масло, гасиш и на репатрак, че иначе лошо.
Обслужването (с шестограма), са ти към 800 до 1000лв с работата, частите и консумативите. Не го отлагаш, за да караш спокойно.
Отделно ако излезе нещо по спирачки, ходова част и останалата кола... Съединителя е скъп консуматив също.
Слаби места...ми те са си за модела... Електрическата ръчна спирачка - често е само копчето, но понякога апарат/и. Ел.стъкла...там ясно, не е само тоя модел. Климатроник - тракат клапите, лекува се обикновенно с няколко стотака за моторче на клапите(рядко се скапва повече от едно наведнъж, но...). DPF - зависи в какво състояние е и как се кара колата - ако сдаде, нов е скъпичко, затова се маха физически и софтуерно.
Ключ за паленето, гледай да са два, че са скъпи. Понякога нещо и те дават ядове.
Тоя поне главата му е с 8 клапана като на 1,9 и не създава проблеми с пукане на глава, както някои от 16 клапановите(макар че на тая възраст и при тях обикновенно каквото е имало да става, вече е станало).
Докато го закараш за обслужване, светне ли нещо лампа за масло, гасиш и на репатрак, че иначе лошо.
Обслужването (с шестограма), са ти към 800 до 1000лв с работата, частите и консумативите. Не го отлагаш, за да караш спокойно.
Отделно ако излезе нещо по спирачки, ходова част и останалата кола... Съединителя е скъп консуматив също.
Слаби места...ми те са си за модела... Електрическата ръчна спирачка - често е само копчето, но понякога апарат/и. Ел.стъкла...там ясно, не е само тоя модел. Климатроник - тракат клапите, лекува се обикновенно с няколко стотака за моторче на клапите(рядко се скапва повече от едно наведнъж, но...). DPF - зависи в какво състояние е и как се кара колата - ако сдаде, нов е скъпичко, затова се маха физически и софтуерно.
Ключ за паленето, гледай да са два, че са скъпи. Понякога нещо и те дават ядове.
Тоя поне главата му е с 8 клапана като на 1,9 и не създава проблеми с пукане на глава, както някои от 16 клапановите(макар че на тая възраст и при тях обикновенно каквото е имало да става, вече е станало).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], chriss, Ивайло Димов и 51 госта