Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя

Мнениеот kiko26 » Пон 05 авг 2019 8:48


BMP този е кода на мотора на тази рама.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя

Мнениеот IvanMan » Пон 05 авг 2019 9:08


Date of production 18.06.2007
Engine Code BMP
Transmission Code KCU 6-speed dual clutch gearbox
Exhaust pipe with catalyst and particulate filter
Прикачени файлове
Untitled.png
Untitled.png (80.06 KиБ) Видяна 875 пъти


cholakovm
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 10:57
Автомобил: Vw
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Qmbol

Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя

Мнениеот cholakovm » Съб 10 авг 2019 19:43


Благодаря ви.


cholakovm
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 10:57
Автомобил: Vw
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Qmbol

Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя

Мнениеот cholakovm » Съб 10 авг 2019 21:14


Още нещо. Продавача твърди че е Common rail. Така ли е?


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 934
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя

Мнениеот toraborat » Съб 10 авг 2019 21:25


ПД е.


cholakovm
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 10:57
Автомобил: Vw
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Qmbol

Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя

Мнениеот cholakovm » Нед 11 авг 2019 18:08


По отношение на динамика на мотора и на ходова част е много добре. Какво да гледам на диагностика и евентуално слаби места.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2008
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Passat 2.0 tdi идентификация на двигателя

Мнениеот cecoa1 » Нед 11 авг 2019 19:08


Дюзи, DPF, турбо... Абе ако няма нещо фрапиращо, го взимай. При обслужването задължително се сменя и шестограма на маслената помпа, добре е да се види и разпределителния вал да не е износен(Но ще има и други симптоми ако е. Ремонта е към 600-700лв с читави нови части и труд).
Докато го закараш за обслужване, светне ли нещо лампа за масло, гасиш и на репатрак, че иначе лошо.
Обслужването (с шестограма), са ти към 800 до 1000лв с работата, частите и консумативите. Не го отлагаш, за да караш спокойно.
Отделно ако излезе нещо по спирачки, ходова част и останалата кола... Съединителя е скъп консуматив също.

Слаби места...ми те са си за модела... Електрическата ръчна спирачка - често е само копчето, но понякога апарат/и. Ел.стъкла...там ясно, не е само тоя модел. Климатроник - тракат клапите, лекува се обикновенно с няколко стотака за моторче на клапите(рядко се скапва повече от едно наведнъж, но...). DPF - зависи в какво състояние е и как се кара колата - ако сдаде, нов е скъпичко, затова се маха физически и софтуерно.
Ключ за паленето, гледай да са два, че са скъпи. Понякога нещо и те дават ядове.

Тоя поне главата му е с 8 клапана като на 1,9 и не създава проблеми с пукане на глава, както някои от 16 клапановите(макар че на тая възраст и при тях обикновенно каквото е имало да става, вече е станало).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта