Здравейте , притежавам Passat B6 2.0 140к.с. 2006г. Двигател (BMP).
При тази топла зима и при -5 или +5 ,без значение с нов акумулатор сутрин като завърта да запали, пали от първия път и гасне веднага след това. После трябва да въртя поне 4 пъти и с много зор , бавно ,като трактор едва, едва подскачайки запали. После цял ден няма проблем до сутринта. Някой има ли представа ,къде е проблема? Грешки при диагностика няма. Забелязах ,че след като почна да въртя втория и натам пъти ми изписва AFS Inoperative Check Owner's Manual.
Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
синхронизацията колко е
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 02 мар 2013 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
на дюзите ли
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
по скоро на вала
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 02 мар 2013 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
-1.5 e но нещо на диагностика на Engine ми дава communication error и не мога да видя дюзите но май е от тях.Тресе ми леко и дали не заминава някоя
- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
Другата опция е проблем с горивото.Примерно да смуче въздух или да се връща назад към резервоара.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
О-пръстени на дюзите най-вероятно.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 02 мар 2013 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
Мислех ,че е от дюзите но изглеждат добре
помпата в резервоара работи перфектно
помпата в резервоара работи перфектно
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
а тандем помпата мерена ли е ?
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 02 мар 2013 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
Не не е мерена днес даже тва ме посъветваха. А в VCDS може ли да се види и ако да в коя група е
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 02 мар 2013 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с паленето Passat B6 2.0 140к.с.
Значи изгледах ето това клипче абсолютно същото ми прави и накрая запали като трактор
https://www.youtube.com/watch?v=BlGAjSAfPas
https://www.youtube.com/watch?v=BlGAjSAfPas
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 59 госта