Барон Мюнхаузен написа:Колега, я запали колата ,малко да загрее , включи парното на 4 и дай за 7-8 секунди на 4-5 хил оборота. Ако се появи парното кажи.
Колега пробвах го на 4-та степен още първия ден след смяната,духаше студено.
Барон Мюнхаузен написа:Колега, я запали колата ,малко да загрее , включи парното на 4 и дай за 7-8 секунди на 4-5 хил оборота. Ако се появи парното кажи.
kirobg написа:Благодаря за информацията! Само това не съм го пробвал но нали капачката на казанчето е за това да изкарва въздуха в системата,майстора източи антифриза само от водната помпа.
ivancha написа:kirobg написа:Благодаря за информацията! Само това не съм го пробвал но нали капачката на казанчето е за това да изкарва въздуха в системата,майстора източи антифриза само от водната помпа.
Колега, направи това което те посъветвах преди да продължиш филма. Така както ти го описах. Паркирай я и я остави.
kirobg написа:Правилно ли е зацепен ангренажния ремък?
kirobg написа:Горе на зъбното колело има точка белязана с маркер,всеки път като спра е на различно място не трябва ли да е срещу стрелката.
Може би греша!
kirobg написа:Правилно ли е зацепен ангренажния ремък?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта