Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
- vesko95
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 13 мар 2015 0:32
- Автомобил: VW GOLF MK2
- Двигател: RF-1989 Г
- Местоположение: Бургас
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Здравейте колеги ! Темата е стара, но пък виждам че има и от тази година коментари . Мотора ми е 1,6 EZ. Моля споделете с какви жигльори работи най-добре при карбуратор 2101. Този който е само с 3 винта. Един долу на дроселите и два на поплаваковата камера. Правих някои комбинации : първа камера 140 въздушен, 150 горивен; втора камера 170 въздушен, 162 горивен. В този случай мотора се реже яко във високите, но няма стабилен празен ход. В момента в който отворя смукача или е на косъм на изгасне, или ако се задържи оборотите варират 500 +- . Трудно пали без смукач дори на горещ мотор. Направих друга комбинация. На първа камера сложих 170 въздушен, 150 горивен. В този случай има заглъхване в началото при отваряне на дросела и празен ход направо липсва. А третата комбинация беше 120 горивен, 140 въздушен на първа камера отново. В този случай направо тресе и прекъсва при форсиране (бедна смес) и празен ход липсва. Въртях и трите винта за смесите по всевъзможни комбинации. Между другото замених въздушните жигльори (продълговатите) като старите бяха доста запекли и запушени с мизерии. Но ми се струва че и от тях има някакъв проблем, защото при работа на празен ход се чува едно чаткане като вакуум от там и изпускане. Интересното е че не се застопоряват , а се въртят свободно вътре.
- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Горивните и въздушните жигльори нямат нищо общо с празния ход.Изтегли си тази книга -има я в Лада форума.
- Прикачени файлове
-
- л.jpg (21.91 KиБ) Видяна 5392 пъти
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Да, книгата е добра.
ПХ се влошава по много причини, като например крив фланец на карбуратора от силно затягане на четирите гайки, от запушен горивен жигльор на ПХ и прочие.
ПХ се влошава по много причини, като например крив фланец на карбуратора от силно затягане на четирите гайки, от запушен горивен жигльор на ПХ и прочие.
- vesko95
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 13 мар 2015 0:32
- Автомобил: VW GOLF MK2
- Двигател: RF-1989 Г
- Местоположение: Бургас
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Благодаря ви ! Ами по спомен не съм стягал прекалено гайките.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Аз съм със 112/150 и 162/170,но съм с 2105-1107010-20 и съм си направил 2-ра камера да отваря механично,и не съм доволен от тази комбинация.За кротко каране става,но реша ли да настъпя имам зачудване в диапазона 2000-3500 оборота и след 5000 тъпче.По препоръка на колега ще пробвам с дифузьор на 2ра камера от 2103 и горивен жигльор 130 на 2-ра камера.От празен ход не се оплаквам.На място е ок.На свободна скорост е леко висок-около 1000 оборота.
- vesko95
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 13 мар 2015 0:32
- Автомобил: VW GOLF MK2
- Двигател: RF-1989 Г
- Местоположение: Бургас
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Здравейте отново ! Ако съдя по това което прочетох в книжката за карбураторите, 2101 НЯМА отделна система за празен ход. Тя е заместена с болт на корпуса който отваря дросела на първа камера и по този начин се регулират оборотите.
Което ме навежда на мисълта, че жигльорите ИМАТ общо. От друга страна бях гледал някъде из интернет, че посредата между дроселите има някакъв канал, който е за празен ход. Карбуратора е разглобен и прочистен с обезмаслител, както и е с нови мембрани. Като изключение оставих гарнитурата, която е над дроселите, защото ми изглеждаше добре (може би е фабрична не е хартиена, а някакъв твърд материал) .
А това е карбуратора.
Което ме навежда на мисълта, че жигльорите ИМАТ общо. От друга страна бях гледал някъде из интернет, че посредата между дроселите има някакъв канал, който е за празен ход. Карбуратора е разглобен и прочистен с обезмаслител, както и е с нови мембрани. Като изключение оставих гарнитурата, която е над дроселите, защото ми изглеждаше добре (може би е фабрична не е хартиена, а някакъв твърд материал) .
А това е карбуратора.
- vesko95
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 13 мар 2015 0:32
- Автомобил: VW GOLF MK2
- Двигател: RF-1989 Г
- Местоположение: Бургас
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
beuchat написа:Аз съм със 112/150 и 162/170,но съм с 2105-1107010-20 и съм си направил 2-ра камера да отваря механично,и не съм доволен от тази комбинация.За кротко каране става,но реша ли да настъпя имам зачудване в диапазона 2000-3500 оборота и след 5000 тъпче.По препоръка на колега ще пробвам с дифузьор на 2ра камера от 2103 и горивен жигльор 130 на 2-ра камера.От празен ход не се оплаквам.На място е ок.На свободна скорост е леко висок-около 1000 оборота.
Може би се дави ако има допълнителни канали за обогатяване в режим на натоварване.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
На какво предварение ги карате тези карбуратори,че моя на заводското не се държи адекватно?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Кое те кара да мислиш, че проблемът е в момента на запалването?
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Защото съм проверил,че карбураторът не смуче паразитен въздух,пренаредил съм жигльорите и дифузьорите и пак след 4500-5000 оборота буквално умира и няма никой.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
На газ или бензин?
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
На двете,осезаемо се усеща повече на бензин.Мембраната на вакуум регулатора на делкото е здрава.Съмнява ме,че запалването е на закъснение,на бензин пали на четвърт като е загряла,а на газ като и се нагрее хубаво генерацията гърми яката отзад,не съм я гледал дали и не хвърля огън от ауспуха .
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
И при мен пали на четвърт на бензин, като е загряла. На газ също пали сравнително лесно - да кажем на 1/2. Бутни малко в посока напред. Но не прекалявай. И ако пак е същата хава - не търси там проблема. Има ли някакви рестриктори на пътя на входящия въздух, освен плочката на газовото (каква е тя като размери на дифузьорите)?
Центровката гледана ли е? Да не се окаже, че не е зацепена като хората. Аз доста години си покарах с неправилно зацепена кола. Възможно е този карбуратор да малее на мотора. Все пак 2105 е 1.3-литрова. Преди време карах 1.6 ABU с карбуратор от 1.3 2е3 и ефектът беше да не кажа същия, но много подобен на твоя.
Преди доста време ти дадох съвет да си оправиш твоя карбуратор и да не се занимаваш с пригодени истории от други автомобили. Щеше да си много по-доволен и от разхода и от вървежа на колата си. Карбураторите на Мк2 за всички версии на двигателите са разчетени много добре, според мен. Без значение дали говорим за Кейхин или Пиербург.
Центровката гледана ли е? Да не се окаже, че не е зацепена като хората. Аз доста години си покарах с неправилно зацепена кола. Възможно е този карбуратор да малее на мотора. Все пак 2105 е 1.3-литрова. Преди време карах 1.6 ABU с карбуратор от 1.3 2е3 и ефектът беше да не кажа същия, но много подобен на твоя.
Преди доста време ти дадох съвет да си оправиш твоя карбуратор и да не се занимаваш с пригодени истории от други автомобили. Щеше да си много по-доволен и от разхода и от вървежа на колата си. Карбураторите на Мк2 за всички версии на двигателите са разчетени много добре, според мен. Без значение дали говорим за Кейхин или Пиербург.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Газта е с щуцери,бензинът е с пренаредени жигльори и дифузьори.От разход оплаквания нямам,както и вървежа преди-вдигал съм 180,доста бързо като за този двигател.Просто от известно време колата не върви и това е.Сложих горивен жигльор 130 на 2ра камера.Доста по-добре е от преди,но пак казвам-нямам тяга във високите.Ще и видя зацепването и предварението,само те останаха като потенциален проблем.Пиербургът е сложен и неоправдано скъп за ремонт,а и автоматичния смукач лично за мен е минус.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Успех в начинанието. Не забравяй да споделиш, какъв е бил проблемът.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта