Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Мен пък повече ме кефи с кръглите фарове. Там е чарът на джетката.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Те кръглите са си от Голф. Джета оригинално си е с четириъгълни фарове.
Причината е по-скоро, че тези не светят - АутоПал са - като напикани фасове са. А в мазето имам два комплекта оригинална Хелла от старата ми Джета, както и от една друга, на която попаднах в сплав-комерса. Тях поне ги знам, че светят като хората.
Причината е по-скоро, че тези не светят - АутоПал са - като напикани фасове са. А в мазето имам два комплекта оригинална Хелла от старата ми Джета, както и от една друга, на която попаднах в сплав-комерса. Тях поне ги знам, че светят като хората.
- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Taка са оборотите, там им е чара на КR-те
Това, което ти можеш да направиш, е да изчистиш от мазгоча вътре всичко, от филтърната кутия до смукателя включително, евентуално и стъпковия мотор. Почти съм сигурен, че о-ринга на болта за оборотите на празен ход е изпечен, сменяш и него, вакумите може да си подмениш, ако са пенсионери, не се сещам за друго в момента...
Ако няма ефект или оборотите станат по-шитави с времето и решиш да я дадеш на някой да бара инжекциона, те съветвам да я пипа само и единствено човек, който знае какво прави и то с апаратура.

Ако няма ефект или оборотите станат по-шитави с времето и решиш да я дадеш на някой да бара инжекциона, те съветвам да я пипа само и единствено човек, който знае какво прави и то с апаратура.
Последна промяна от kazakstaneca на Сря 06 окт 2021 18:12, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
За вакуумите си прав - всичко е за подмяна. Ще взема силиконова шлаухка от кафе-автомат (едни кафеви са), които са термоустойчиви. И ще подменя всичко по вакуумите - ще ползвам и от тези прозрачните тръбички, където е нужно.
Инжекциона засега не смятам да го давам на когото и да е да го пипа. Има един маркуч изваден и затапен с болт - мисля отива към WUR-а, ако е той де - отдолу под делкото е хванат за блока на мотора. Струва ми се, че са картерни изпарения това, ама не съм сигурен.
Днес повозих моя колега, с който работим. Щеше да счупи дръжката от стискане
Направо не му се верваше, как си обръща стрелката на оборотомера
С две думи - остана впечатлен, определено

Инжекциона засега не смятам да го давам на когото и да е да го пипа. Има един маркуч изваден и затапен с болт - мисля отива към WUR-а, ако е той де - отдолу под делкото е хванат за блока на мотора. Струва ми се, че са картерни изпарения това, ама не съм сигурен.

Днес повозих моя колега, с който работим. Щеше да счупи дръжката от стискане









- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Картерните изпарения излизат от лицето(предната част) на блока и отиват към филтърната кутия. Там е WUR да, в него влизат два горивопровода и един тънък маркуч със "S" образна форма, който идва от стъпковия мотор. Може би става въпрос за него.
пп. Махна ли капачката?

пп. Махна ли капачката?

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Да, точно за този S-образния става реч. Какво идва от този маркуч? Предполагам въздух?
Не съм я пипал още капачката, само покарах днес

Не съм я пипал още капачката, само покарах днес

- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
stefan4o написа:...Предполагам въздух?...
МИ чИ да.

Някакъв сорт инженерна модификация е това. Не пречи да пробваш, да го нацепиш обратно във WUR-a, възможно е той да ти батачи оборотите.
- Ник никишето
- Мнения: 759
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Да ама не !wur-a има мембрана и от старост се пука и запушват че дърпа въздух и още повече се ебава . Има клипчета как се поправя има ремонтен комплект но си трябва настройка после играно е вече
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Като е топла пали ли лесно или върти много?
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Понякога от четвърт, понякога върти, но не много.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
stefan4o написа:Мерси, колега. Но просто искам да е в кондиция, нищо повече. Сигурно може и по-добре да върви, но на мен и така много ми харесваДнес пак си я покарах из града
Може би ще ми трябват жокери, ако реша да й чопля инжекцията нещо - единственият недостатък, който намирам засега е - малко играещи обороти на студен мотор. След около 30 секунди работа се оправят и стоят на 1000. Вашите как са като празен ход?
Както прецениш, аз лично не обичам да карам стокови коли. Съвета ми е да боднеш поне едни валове от АБФ, най-евтиния и готин мод дето съм правил (около 100лв бяха двата вала). Звука се промени много и колата тръгна осезаемо, валовете са с доста по-голям лифт иначе се зацепват както КР-ските. Става още по-приятен КР-а, моя беше с много модове и последно замервах с вървящ Голф 4 1.8Т с ремап (180-190коня) го биех доста доволно.
- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
??? 

- Прикачени файлове
-
- валове 16 V.jpg (74.44 KиБ) Видяна 2240 пъти
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Виж лифта на смукателния вал на АБФ(9.6мм KR, 10.8mm ABF), и на изпускателния има разлика също.
Слагах и валове 280 градуса, но с малък лифт под 10мм и не ми харесаха изобщо, колата тръгваше от 6000 до 7200, а с валовете от АБФ колата имаше сила от 3000 до прекъсвач.
Слагах и валове 280 градуса, но с малък лифт под 10мм и не ми харесаха изобщо, колата тръгваше от 6000 до 7200, а с валовете от АБФ колата имаше сила от 3000 до прекъсвач.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Вчера отметнах маслото и филтрите (без бензиновия).
10в40 ще го ползвам за преходно - догодина живот и здраве ще сипя нещо от сорта на 5в40 или 5в50. Въздушният филтър малко тегаво се сменя, ама се справих, че не ми се разглобяваше много-много - маркучи, скоби и т.н.
Сега следват задницата и ангренажа. Масленият филтър с кански мъки го развих - с голямо рамо ли го бяха стягали не зная. Един час си играх с какви ли приспособления, после си купих клещи за филтри, то се оказа, че са големи... абе, лудница
Обикновено го развивам с един ремък - стисвам го яко и дърпам - досега на няколко коли съм развил така, ама на тази не ми се получи
п.п. направих глупостта да изсипя всичкото 4л масло и сега гледам е над максимума
Забравих, че през картера няма как да източа всичкото масло, не го съобразих. Досега на другата винаги сипвам по 3.5л. тук не зная защо ме прихвана да изсипя цялата туба 
10в40 ще го ползвам за преходно - догодина живот и здраве ще сипя нещо от сорта на 5в40 или 5в50. Въздушният филтър малко тегаво се сменя, ама се справих, че не ми се разглобяваше много-много - маркучи, скоби и т.н.

Сега следват задницата и ангренажа. Масленият филтър с кански мъки го развих - с голямо рамо ли го бяха стягали не зная. Един час си играх с какви ли приспособления, после си купих клещи за филтри, то се оказа, че са големи... абе, лудница


п.п. направих глупостта да изсипя всичкото 4л масло и сега гледам е над максимума


- matri19
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
- Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
- Двигател: PG 16v G60
- Местоположение: Плевен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Какво ще се случва с тези 16 клапана в бъдеще? Ще има ли вадене на карантия, боя и детайлинг? Ще се радвам да я видя като нова някой ден. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта