Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот Водния дух1 » Сря 06 окт 2021 17:07


Мен пък повече ме кефи с кръглите фарове. Там е чарът на джетката.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Сря 06 окт 2021 17:09


Те кръглите са си от Голф. Джета оригинално си е с четириъгълни фарове.
Причината е по-скоро, че тези не светят - АутоПал са - като напикани фасове са. А в мазето имам два комплекта оригинална Хелла от старата ми Джета, както и от една друга, на която попаднах в сплав-комерса. Тях поне ги знам, че светят като хората.


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 188
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот kazakstaneca » Сря 06 окт 2021 18:06


Taка са оборотите, там им е чара на КR-те :icon_lol Това, което ти можеш да направиш, е да изчистиш от мазгоча вътре всичко, от филтърната кутия до смукателя включително, евентуално и стъпковия мотор. Почти съм сигурен, че о-ринга на болта за оборотите на празен ход е изпечен, сменяш и него, вакумите може да си подмениш, ако са пенсионери, не се сещам за друго в момента...
Ако няма ефект или оборотите станат по-шитави с времето и решиш да я дадеш на някой да бара инжекциона, те съветвам да я пипа само и единствено човек, който знае какво прави и то с апаратура.

Последна промяна от kazakstaneca на Сря 06 окт 2021 18:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Сря 06 окт 2021 18:10


За вакуумите си прав - всичко е за подмяна. Ще взема силиконова шлаухка от кафе-автомат (едни кафеви са), които са термоустойчиви. И ще подменя всичко по вакуумите - ще ползвам и от тези прозрачните тръбички, където е нужно.
Инжекциона засега не смятам да го давам на когото и да е да го пипа. Има един маркуч изваден и затапен с болт - мисля отива към WUR-а, ако е той де - отдолу под делкото е хванат за блока на мотора. Струва ми се, че са картерни изпарения това, ама не съм сигурен. :gruebel
Днес повозих моя колега, с който работим. Щеше да счупи дръжката от стискане :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun Направо не му се верваше, как си обръща стрелката на оборотомера :scare3 :scare3 :scare3 С две думи - остана впечатлен, определено :mhihi :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 188
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот kazakstaneca » Сря 06 окт 2021 18:28


Картерните изпарения излизат от лицето(предната част) на блока и отиват към филтърната кутия. Там е WUR да, в него влизат два горивопровода и един тънък маркуч със "S" образна форма, който идва от стъпковия мотор. Може би става въпрос за него.
:beer

пп. Махна ли капачката? :mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Сря 06 окт 2021 18:30


Да, точно за този S-образния става реч. Какво идва от този маркуч? Предполагам въздух? :gruebel
Не съм я пипал още капачката, само покарах днес :mhihi


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 188
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот kazakstaneca » Сря 06 окт 2021 18:45


stefan4o написа:...Предполагам въздух? :gruebel ...

МИ чИ да. :icon_lol
Някакъв сорт инженерна модификация е това. Не пречи да пробваш, да го нацепиш обратно във WUR-a, възможно е той да ти батачи оборотите.


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 759
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот Ник никишето » Сря 06 окт 2021 22:13


Да ама не !wur-a има мембрана и от старост се пука и запушват че дърпа въздух и още повече се ебава . Има клипчета как се поправя има ремонтен комплект но си трябва настройка после играно е вече


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот golfmk1 » Чет 07 окт 2021 6:58


Като е топла пали ли лесно или върти много?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Чет 07 окт 2021 7:44


Понякога от четвърт, понякога върти, но не много.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот negodnika » Чет 07 окт 2021 8:41


stefan4o написа:Мерси, колега. Но просто искам да е в кондиция, нищо повече. Сигурно може и по-добре да върви, но на мен и така много ми харесва :twisted Днес пак си я покарах из града :mhihi Може би ще ми трябват жокери, ако реша да й чопля инжекцията нещо - единственият недостатък, който намирам засега е - малко играещи обороти на студен мотор. След около 30 секунди работа се оправят и стоят на 1000. Вашите как са като празен ход?


Както прецениш, аз лично не обичам да карам стокови коли. Съвета ми е да боднеш поне едни валове от АБФ, най-евтиния и готин мод дето съм правил (около 100лв бяха двата вала). Звука се промени много и колата тръгна осезаемо, валовете са с доста по-голям лифт иначе се зацепват както КР-ските. Става още по-приятен КР-а, моя беше с много модове и последно замервах с вървящ Голф 4 1.8Т с ремап (180-190коня) го биех доста доволно.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 570
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот caro » Пет 08 окт 2021 23:24


??? :stumm
Прикачени файлове
валове 16 V.jpg
валове 16 V.jpg (74.44 KиБ) Видяна 2239 пъти


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот negodnika » Нед 10 окт 2021 9:57


Виж лифта на смукателния вал на АБФ(9.6мм KR, 10.8mm ABF), и на изпускателния има разлика също.
Слагах и валове 280 градуса, но с малък лифт под 10мм и не ми харесаха изобщо, колата тръгваше от 6000 до 7200, а с валовете от АБФ колата имаше сила от 3000 до прекъсвач.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Нед 10 окт 2021 16:24


Вчера отметнах маслото и филтрите (без бензиновия).
10в40 ще го ползвам за преходно - догодина живот и здраве ще сипя нещо от сорта на 5в40 или 5в50. Въздушният филтър малко тегаво се сменя, ама се справих, че не ми се разглобяваше много-много - маркучи, скоби и т.н. :mhihi
Сега следват задницата и ангренажа. Масленият филтър с кански мъки го развих - с голямо рамо ли го бяха стягали не зная. Един час си играх с какви ли приспособления, после си купих клещи за филтри, то се оказа, че са големи... абе, лудница :mhihi Обикновено го развивам с един ремък - стисвам го яко и дърпам - досега на няколко коли съм развил така, ама на тази не ми се получи :icon_lol
п.п. направих глупостта да изсипя всичкото 4л масло и сега гледам е над максимума :gruebel Забравих, че през картера няма как да източа всичкото масло, не го съобразих. Досега на другата винаги сипвам по 3.5л. тук не зная защо ме прихвана да изсипя цялата туба :banghead


Потребителски аватар
matri19
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
Двигател: PG 16v G60
Местоположение: Плевен

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот matri19 » Чет 14 окт 2021 22:22


Какво ще се случва с тези 16 клапана в бъдеще? Ще има ли вадене на карантия, боя и детайлинг? Ще се радвам да я видя като нова някой ден. :th_up



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта