Смяна на маншон на външно каре Голф2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12143
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 01 сеп 2025 6:24


Не се прави наклон щото ги мързи и нямат инструмент, просто със сходимостта обират разликата, само че така на моя пасат предницата за 2 години 4-5 реглажа и дясното колело се оказа извън калника, лявото вътре в калника. Дори, не се сещам как е точно при голф, мисля е същото, страничния наклон освен от шарнира се прави и от двата болта които държат амортисьора към шенкела. Трябва да се разхлаби, да се прибере максимално навътре и със специален инструмент между амортисьора и джантата се избутва навън докато дойде страничния наклон




Потребителски аватар
moreg
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот moreg » Пон 01 сеп 2025 9:02


Колеги при мен се оказа че и шарнира е заминал и смених и него. Сега за по сигурно ще сменя и десния. Смяната им не е трудна. Развива се и се премахва един болт с ключ 17 и после шарнира излиза от шенкела с помощта на една щанга се натиска носача надолу и шарнира излиза от шенкела. Къде ще ми препоръчате да отида после на реглаж на предницата? За София става въпрос колата е Голф 2 KR мотор


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19332
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот stefan4o » Пон 01 сеп 2025 12:27


К.Одаджийски написа:Не се прави наклон щото ги мързи и нямат инструмент, просто със сходимостта обират разликата, само че така на моя пасат предницата за 2 години 4-5 реглажа и дясното колело се оказа извън калника, лявото вътре в калника. Дори, не се сещам как е точно при голф, мисля е същото, страничния наклон освен от шарнира се прави и от двата болта които държат амортисьора към шенкела. Трябва да се разхлаби, да се прибере максимално навътре и със специален инструмент между амортисьора и джантата се избутва навън докато дойде страничния наклон

Прав си, Ода, при Голф е същата хава. Може да се регулира от шарнира и от болтовете на амортисьора.


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот zdravko_jett » Пон 01 сеп 2025 18:05


К.Одаджийски написа:Не се прави наклон щото ги мързи и нямат инструмент, просто със сходимостта обират разликата, само че така на моя пасат предницата за 2 години 4-5 реглажа и дясното колело се оказа извън калника, лявото вътре в калника. Дори, не се сещам как е точно при голф, мисля е същото, страничния наклон освен от шарнира се прави и от двата болта които държат амортисьора към шенкела. Трябва да се разхлаби, да се прибере максимално навътре и със специален инструмент между амортисьора и джантата се избутва навън докато дойде страничния наклон
със сигурност повечето не го знаят щом наистина е така


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12143
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 02 сеп 2025 5:21


moreg написа:Къде ще ми препоръчате да отида после на реглаж на предницата? За София става въпрос колата е Голф 2 KR мотор

Експрес 2 сервиз в Дружба, записване на часове онлайн на сайта на сервиза



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта