Смяна на маншон на външно каре Голф2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12161
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Не се прави наклон щото ги мързи и нямат инструмент, просто със сходимостта обират разликата, само че така на моя пасат предницата за 2 години 4-5 реглажа и дясното колело се оказа извън калника, лявото вътре в калника. Дори, не се сещам как е точно при голф, мисля е същото, страничния наклон освен от шарнира се прави и от двата болта които държат амортисьора към шенкела. Трябва да се разхлаби, да се прибере максимално навътре и със специален инструмент между амортисьора и джантата се избутва навън докато дойде страничния наклон
- moreg
- Мнения: 489
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Колеги при мен се оказа че и шарнира е заминал и смених и него. Сега за по сигурно ще сменя и десния. Смяната им не е трудна. Развива се и се премахва един болт с ключ 17 и после шарнира излиза от шенкела с помощта на една щанга се натиска носача надолу и шарнира излиза от шенкела. Къде ще ми препоръчате да отида после на реглаж на предницата? За София става въпрос колата е Голф 2 KR мотор
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
К.Одаджийски написа:Не се прави наклон щото ги мързи и нямат инструмент, просто със сходимостта обират разликата, само че така на моя пасат предницата за 2 години 4-5 реглажа и дясното колело се оказа извън калника, лявото вътре в калника. Дори, не се сещам как е точно при голф, мисля е същото, страничния наклон освен от шарнира се прави и от двата болта които държат амортисьора към шенкела. Трябва да се разхлаби, да се прибере максимално навътре и със специален инструмент между амортисьора и джантата се избутва навън докато дойде страничния наклон
Прав си, Ода, при Голф е същата хава. Може да се регулира от шарнира и от болтовете на амортисьора.
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
със сигурност повечето не го знаят щом наистина е такаК.Одаджийски написа:Не се прави наклон щото ги мързи и нямат инструмент, просто със сходимостта обират разликата, само че така на моя пасат предницата за 2 години 4-5 реглажа и дясното колело се оказа извън калника, лявото вътре в калника. Дори, не се сещам как е точно при голф, мисля е същото, страничния наклон освен от шарнира се прави и от двата болта които държат амортисьора към шенкела. Трябва да се разхлаби, да се прибере максимално навътре и със специален инструмент между амортисьора и джантата се избутва навън докато дойде страничния наклон
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12161
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
moreg написа:Къде ще ми препоръчате да отида после на реглаж на предницата? За София става въпрос колата е Голф 2 KR мотор
Експрес 2 сервиз в Дружба, записване на часове онлайн на сайта на сервиза
- moreg
- Мнения: 489
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Колеги днес минах процедурата на реглаж в споменатия сервиз Експрес 2 и като цяло съм доволен. Човека ми центрира волана точно в средата и колата върви направо без да дърпа нито в ляво нито в дясно. Посъветва ме обаче да подменя вътрешните кормилни накрайници. Левия ми е леко крив а десния също не е е с добра резба от корозията там където се завива към външния и за да се прави по лесно реглаж занапред е хубаво да ги сменя и тях. Има ли разлика между ляв и десен вътрешен кормилен накрайник на Golf 2 или двата са еднакви? Някаква тема ако има или нещо важно при смяната има ли?
- moreg
- Мнения: 489
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Някой който е сменял вътрешните кормилни накрайници може ли да ми потвърди на Golf 2 GTI 16V това ли е вътрешния кормилен накрайник?
https://www.autopower.bg/%D0%B2%D1%8A%D ... 31418.html
Кормилната рейка е без серво управление.
https://www.autopower.bg/%D0%B2%D1%8A%D ... 31418.html
Кормилната рейка е без серво управление.
- MamaMy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
На този пише "за автомобили със сервоуправление". За теб трябва да е този
- moreg
- Мнения: 489
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Да така е. Впоследствие го видях че пише със серво управление. Сега въпросът е трябва ли ми и специалния инструмент за развиване на вътрешния кормилен накрайник? Някой развивал ли ги е тези накрайници без сваляне на рейката с обикновен гаечен ключ? Има два прореза на широката част след ябълката отвън, които са за гаечен ключ. Притеснява ме, че там е доста тясно и ще пречат и моста и носачите. Мястото е тясно и няма да мога май да вкарам гаечен ключ за да развия кормилния накрайник..... И май ще се наложи да купувам и специалния инструмент.
https://avto-instrumenti.com/Kliuch-za- ... nici-Magma
https://avto-instrumenti.com/Kliuch-za- ... nici-Magma
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7979
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
moreg написа:. Мястото е тясно и няма да мога май да вкарам гаечен ключ за да развия кормилния накрайник..... И май ще се наложи да купувам и специалния инструмент.
https://avto-instrumenti.com/Kliuch-za- ... nici-Magma
Мдаа , без сваляме на рейката там нормален гаечен ключ не помага.
viewtopic.php?f=11&t=461832&hilit=%D0%98%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82
За механична рейка може и да става на място смяната на вътрешен накрайник. Но за хидравлична е по-добре тази смяна да става на тезгяха, защото всякаква неуплътненист на маншоните води до протичане на рейката.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12161
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Аз ползвам тръбен ключ с размер според мястото, малко на една страна, но се уверявам, че е стегнато щото иначе не е добре. Понякога е тегаво с маншоните, но те на почти всички рейки са заврени на майната си и там трябва яко импровизация включително опит и поне 4-5 различни видове клещи за скоби
- moreg
- Мнения: 489
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
При мен кормилната рейка е механична, което е по добре в случая. Явно ще трябва да купя и този инструмент за развиване на вътрешните кормилни накрайници за да нямам проблеми при демонтажа. Гледам, че гумените маншони са закрепени от вътрешната страна с П образна скоба, която е стегната с два болта през предния мост. А пък от другата страна е стоманизирана скобка подобна на тази на скобите за водните съединения, която се отваря при стискане на двете ушета. Не ми се вижда сложно за работа. Просто трябват правилни инструменти.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Преди време сменях вътрешен накрайник на мойта баба без хидравлика. Ползвах раздвижен ключ, много псувни изяде... Иначе има специализиран инструмент за развиване/стягане на накрайника.
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Аз ползвах обикновен ключ отрязан през средата.
- moreg
- Мнения: 489
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Ще си взема и а аз специализирания ключ и ще ги развия с него. Процедурата ми е ясна. Смяната ще стане без проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта