Смяна на маншон на външно каре Голф2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12143
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Не се прави наклон щото ги мързи и нямат инструмент, просто със сходимостта обират разликата, само че така на моя пасат предницата за 2 години 4-5 реглажа и дясното колело се оказа извън калника, лявото вътре в калника. Дори, не се сещам как е точно при голф, мисля е същото, страничния наклон освен от шарнира се прави и от двата болта които държат амортисьора към шенкела. Трябва да се разхлаби, да се прибере максимално навътре и със специален инструмент между амортисьора и джантата се избутва навън докато дойде страничния наклон
- moreg
- Мнения: 479
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
Колеги при мен се оказа че и шарнира е заминал и смених и него. Сега за по сигурно ще сменя и десния. Смяната им не е трудна. Развива се и се премахва един болт с ключ 17 и после шарнира излиза от шенкела с помощта на една щанга се натиска носача надолу и шарнира излиза от шенкела. Къде ще ми препоръчате да отида после на реглаж на предницата? За София става въпрос колата е Голф 2 KR мотор
- stefan4o
- Мнения: 19332
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
К.Одаджийски написа:Не се прави наклон щото ги мързи и нямат инструмент, просто със сходимостта обират разликата, само че така на моя пасат предницата за 2 години 4-5 реглажа и дясното колело се оказа извън калника, лявото вътре в калника. Дори, не се сещам как е точно при голф, мисля е същото, страничния наклон освен от шарнира се прави и от двата болта които държат амортисьора към шенкела. Трябва да се разхлаби, да се прибере максимално навътре и със специален инструмент между амортисьора и джантата се избутва навън докато дойде страничния наклон
Прав си, Ода, при Голф е същата хава. Може да се регулира от шарнира и от болтовете на амортисьора.
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
със сигурност повечето не го знаят щом наистина е такаК.Одаджийски написа:Не се прави наклон щото ги мързи и нямат инструмент, просто със сходимостта обират разликата, само че така на моя пасат предницата за 2 години 4-5 реглажа и дясното колело се оказа извън калника, лявото вътре в калника. Дори, не се сещам как е точно при голф, мисля е същото, страничния наклон освен от шарнира се прави и от двата болта които държат амортисьора към шенкела. Трябва да се разхлаби, да се прибере максимално навътре и със специален инструмент между амортисьора и джантата се избутва навън докато дойде страничния наклон
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12143
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2
moreg написа:Къде ще ми препоръчате да отида после на реглаж на предницата? За София става въпрос колата е Голф 2 KR мотор
Експрес 2 сервиз в Дружба, записване на часове онлайн на сайта на сервиза
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта