Как се регулира съединителя на В3 1.8 RP 90-та годниа

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Как се регулира съединителя на В3 1.8 RP 90-та годниа

Мнениеот zfa159 » Пет 23 мар 2007 17:15


Имам следната болежка - в 99 процента от случаите задна скорост и 1-ва ми влизат трудничко и задна доста често с хъркане.
С един колега се заиграхме да обезвъздушим системата ама не се подобри нищо.
Забелязал съм следното - като натискам педала в началото има около 2 сантиметра свободен ход т.е. много леко се натиска и чак след това започва с по-голямо усилие.
Въобще регулира ли се къде да зацепва или не?
Жилата за скоростите са опънати и проверих днес и нивото на маслото в скоростите и долях още 100 грама,колкото липсваше.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 23 мар 2007 17:27


На В3 е саморегулиращ се с помпа, караш докато свърши и сменяш.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 23 мар 2007 17:50


Да де ама при мен не отделя както трябва т.е. се държи като по-неизносен от нов.
Как точно се саморегулира за да видя как да му въздействам...
Благодаря!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 23 мар 2007 17:52


Провери дали нещо не ти пречи да натиснеш педала докрай.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 23 мар 2007 18:12


Ами трудно ще му въздействаш нали за това е саморегулиращ се. Може да смажеш превключвателя над скоростите в коша, а за трудното влизане на 1ва и задна лечението е смяна на маслото в скор. ако не си го сменял. Само с доливане не става защото не се знае каква боза е вътре.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 23 мар 2007 18:52


А възможно ли е да си е тръгнала някоя от помпите (горна или долна) и да не отделя като хората?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 23 мар 2007 18:55


За възможно-възможно е но нямам идея как може да я провериш :roll:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 23 мар 2007 18:57


щом е доливал трябва да е видял на какъв хал му е маслото,а и не мисля че като смениш маслото и хоп проблема се оправя.То верное е лафа сложи му плюнка и... Ама при скоростните кутии.Все пак една смяна си е 50лв.Тия пари за нищо ги нямате.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 23 мар 2007 19:01


Danny boy написа:щом е доливал трябва да е видял на какъв хал му е маслото,а и не мисля че като смениш маслото и хоп проблема се оправя.То верное е лафа сложи му плюнка и... Ама при скоростните кутии.Все пак една смяна си е 50лв.Тия пари за нищо ги нямате.
    Малко трудно ще разбере с бъркане с пръст през пробката ама както и да е, колите са си ваши все пак.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 23 мар 2007 19:13


що да не разбере колега ?
аз как разбирам като бръкна с пръст,ако иска може и едно маркуче да вкара вътре и със спринцовка или със смукане да изтегли малко.Ако е зле тогава да го сменя но ако е харно да долее.


Потребителски аватар
intatto
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот intatto » Пет 23 мар 2007 19:28


съединителя се регулира сам ако нямаш загуба на сп.течност значи помпите са наред едната ти е в краката погледни те най често текват.моето мнение е че колата ти е за съединител но не бързай консултирай се в някой сервиз


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 23 мар 2007 21:11


Ако е съединител, ще ти "хърка" на всички скорости на място - пробвай да включиш и други скорости, не само първа или задна на място. Ако се включват лесно, без проблем - не закачай съединителя и се насочи към скоростна кутия (може масло, може заминали синхронизатори на първа и задна).


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 24 мар 2007 9:52


Ам бръкнах с пръст и го видях какво е - точно на цвят като новото,което купих за да долея.Между другото колата съм си я довлякъл от немско и там надали някой ще му сипе боза.Питах един познат в сервиз и той каза че поринцип само се доливало освен ако не си личи че е сталано на нищо.моето беше рядко колкото това в бутилката,която си купих за да долея и на цвят си беше същото.Интересното е че сега след една вечер престой се държи по-добре.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Съб 24 мар 2007 10:20


Колега, и на мен трудно ми влизаше 1-ва, а после почна и 3-та и 4-та. Бях се ядосал и си купих Лики Моли 75/90 мисля че беше за 44 лв. два литра. Докато ми го сменяха ми направи впечатление, че старото масло си беше на цвят като чисто ново.
От както си ми го смениха (преди 1 месец) най-много 2-3 пъти да не ми е влизала веднага 1-ва. Разликата се усеща.
Успех


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Съб 24 мар 2007 11:25


Има някакви магии с тези маслени помпи на съединителят.Моят таралясник пък,като го запаля и излизам със задна от гаража,много трудно се връща лоста обратно, на свободна.От там нататък всичко е окей/влизат си всички скорости без заяждане и прехъркване/,и това го прави всяка сутрин.Маслото е сменено скоро с Мовил.А кажете какво е?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта